• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 11:07 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Wil er iemand met Zara praten?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Yarella

    "Wauw, wat super!" Ik grijns breed. Ik rek me even uit en geeuw. "Excuse me." Zeg ik als ik langs de mensen op de matrassen stap. Ik loop naar de badkamer en doe daar een versleten donkergrijze joggingbroeken een donkergroen hempje aan. Ik poets mijn tanden en loop weer terug naar de woonkamer. Waar ik weer naast Emilio neerplof. Ik trek een versleten deken over me heen en zak onderuit tegen de muur. Ik haal nog een dun vestje uit mijn tas die ik ook aantrek, het zal wel koud worden vannacht. "Ik ga slapen, ik slaap overal wel doorheen dus schreeuw wat je wil." Zeg ik droog terwijl ik mezelf opkrul en mijn ogen dichtdoe.

    { Ik moet weg, xx }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Riley Winchester

    "Russisch hm?" Ik zeg het meer tegen mezelf dan tegen hem. Nu is zijn wat vreemde uiterlijk voor deze omgeving wel te plaatsen. Even laat ik mijn ogen over zijn gezicht en daarna zijn lichaam gaan. Best speciaal als ik er zo over nadenk, veel Russen kom ik niet tegen. Ik zie dat hij me aankijkt. "En jij?" vraagt hij. "Harlem." antwoord ik. Niet bepaald een beter wijk dan The Bronx te noemen. "Om te specificeren van mijn ouders afkomst, mijn moeder komt uit Portugal en mijn vader is een Indonesisch bastaardskind, stomme pinda." Ik grinnik even om wat ik als laatste zeg.


    Your make-up is terrible

    {Alex wel?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Nice, waar is Alex?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Emilio Esteves
    Ik zucht diep als Yarella gaat slapen en kijk het publiek rond. Een aantal praten en andere slapen. Ik zucht nogmaals. En met wie moet ik nu gezellig doen?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [met wie kan Leya praten a. ?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Demyan Lev Cherlin
    Zijn blik glijd even over me heen, waardoor ik me direct een stuk zelfbewuster voel. Ja, ja, het maakt niet uit wat andere van je denken, dat zegt iedereen altijd. Maar zelf heb ik daar toch nogal wat moeite mee.
    'Harlem. Om te specificeren van mijn ouders afkomst, mijn moeder komt uit Portugal en mijn vader is een Indonesisch bastaardskind, stomme pinda,' komt het antwoord. Om het laatste grinnikt hij even, waardoor ik glimlach. Erg Indonesisch zag hij er niet uit, maar hij was het ook maar deels. En Portugal... dat lag volgens mij ergens bij spanje. mijn kennis van de wereld was niet geweldig.
    'Warme landen dus,' zeg ik met een verlegen glimlachje. 'Zeker een wonder dat je het nog niet koud hebt, dan.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Emilio?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    { In het huis ergens op een matras met haar rug tegen een muur leunenend.}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Okee, ik schrijf zo iets]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Warme landen dus. Zeker een wonder dat je het nog niet koud hebt, dan." Die zin laat een kleine grijns op mijn gezicht verschijnen. "Komt vast omdat ik daar nooit geweest ben. Hier kan het zo lekker koud zijn dat ik er wel aan gewend ben ondertussen." Ik kijk hem aan. "Maar jij mag er niets over zeggen, jij komt uit een koud land en je hebt het constant koud." merk ik lachend op.


    Your make-up is terrible

    [Okee]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zara Hope

    Met een klein lachje kijk ik naar Alex die naast me zit op het matras. Eigenlijk begin ik nooit een gesprek maar de verveling heerst enorm.
    "Alex?" vraag ik zachtjes.
    Ik kijk hem aan. Ja, wat wil ik hem eigenlijk vragen? Helemaal niets, gewoon een oppervlakkig gesprekje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Demyan Lev Cherlin

    'Daar heb je een punt,' lach ik met hem mee. hij heeft een fijna lach en het is eigenlijk best fijn om met hem te praten. De laatste paar maanden heb ik contact met jongens proberen te vermijden, hopen dat mijn geheim, de reden waarom ik niet naar huis kon, van zelf weg ging. De kans dat dat gebeurde was echter klein.
    'Maar ik ben zelf ook nog nooit in Rusland geweest,' geef ik toe. Ik spreek de taal nauwelijks. Thuis werd meestal Engels gesproken, met was Russische scheldwoorden tijdens een enkele ruzie. Ik vond het ergens wel jammer.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.