• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 11:07 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Oh oké, dan gaat Aurelie even wat geld verdienen :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Iemand nog vrij om te praten met Elise?]


    That is a perfect copy of reality.

    Aurelie Cherine Roux

    Ik merkte dat iedereen een beetje met elkaar aan het praten was, en besloot maar naar de 'klant' te gaan. Ik vond het een walgelijk woord, maarja.
    Ik trok snel mijn jas aan, en liep het kraakpand uit; de duistere nacht in. Die kerel woonde best wel dichtbij.. Nadat ik een paar keer links en rechts afsloeg, zag ik zijn huis al. Ingeslagen ramen, complete duisternis; niet mijn favoriete plek.
    Ik klopte aan, en terwijl ik wachtte rilde ik even van de kou. De deur ging open, en er stond een man rond de 50 met verleten kleding, ongeschoren gezicht en vies haar. Moest dit écht? Waarom had ik dit nou weer?
    De man begon te grijnzen, en trok me mee naar binnen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Demyan Lev Chwelin
    'Ik ben hartstikke aardig. In de standaarden hier dan.'
    Daar had hij gelijk in. Ik was al behoorlijk veel enge figuren tegen gekomen sinds ik hier was. ik sloot even mijn ogen.
    'dus, uhh... wat doe je allemaal, dagelijks? A-Als ik dat mag vragen,' vroeg ik op een aarzelende toon. om het gesprek op gang te houden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Leya Felicia Azucena
    'Misschien dat mijn broer wel van hem gehoord heeft,' zucht ik. 'En weet je echt zeker dat je het niet koud hebt?' vraag ik nog. 'We kunnen de deken makkelijk delen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Tuurlijk, waarom niet. Hier is het toch niet vreemd." Ik sluit even mijn ogen voordat ik verder ga. "Behalve vervelen bedoel je zeker? Een beetje proberen handeltjes op te zetten om geld te verdienen en het even snel weer uitgeven." Simpel as fuck. "En jij?" vraag ik redelijk nieuwsgierig.


    Your make-up is terrible

    Emilio Reyes
    "Hou je niet van bachata?" Ik por haar terug. "Okee laten we maar delen dan" ik glimlach en pak een beetje van de dekens. "Laat het maar snel weer warm weer worden, dit is niet te doen"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurelie Cherine Roux

    Ik hees me snel weer in mijn kleding. Ik wou hier zo snel mogelijk weg, ik wou douchen, ik voelde me zó vies.. Het mannetje knoopte zijn gulp dicht, duwde me zijn huis uit waardoor ik op de koude grond viel, en gooide €50,- naar me toe. Meer niet. Met een klap gooide hij de deur dicht, en snel pakte ik het geld en stond op. Snikkend liep ik weer richting het kraakpand, door de kille straten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Demyan Lev Cherlin
    'En jij?' gaat hij verder met een redelijk nieuwsgierige toon. Ik haal mijn schouders een beetje op. Handeltjes opzetten? Dan is hij nog eerlijker bezig dan mij.
    'Ik speel gitaar op de straten van Manhatten voor klein geld en jat de rest uit de zakken van anderen,' mompel ik. Ik haat dat laatste nog steeds, maar ik moet wel...
    'Ik spaar het.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Leya Felicia Azucena
    'Ik hou meer van Engelstalige muziek,' zeg ik. 'Maar dan niet Amerikaans maar echt Brits,' glimlach ik. 'En het mag inderdaad wel wat warmer worden,' zeg ik waarna ik iets dichter tegen Emilio aankruip omdat ik het nog steeds een beetje koud heb.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Ik spaar het." Ik draai mijn hoofd weer zijn richting op. "Sparen? Waarvoor?" Ik vraag me af hoe het hem lukt om te sparen. Ik geef meestal alles uit zodra ik het in handen heb, één van mijn vreselijkste eigenschappen en de hoofdreden waarom ik hier nog steeds rondhang.


    Your make-up is terrible

    Elise
    ik wordt wakker, en kijk om me heen. Ik zie veel mensen met elkaar praten. Ik loop weer naar buiten.


    That is a perfect copy of reality.

    Emilio Esteves
    Ik frons mijn wenkbrouwen even. "Ooh oke oke apart" ik glimlach als ze dichter tegen me aan komt zitten. "Dat kan natuurlijk. Dan ken je het ook niet" ik grinnik zacht.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ik ga slapen.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Demyan lev Cherlin
    'Om hier weg te komen,' geef ik stilletjes toe. 'Ik weet nog niet waarheen, maar ik ga hier niet mijn hele leven blijven.'
    Dat leven zou sowieso niet erg lang zijn in de buurt. Ik werp weer een blik naar de jongen naast me. 'Zou jij hier wel willen blijven dan?' Weet ik veel, misschien koos hij er voor om in deze buurt te wonen. Het kon zomaar.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.