• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 11:07 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    { Ik ga ook slapen, ik ben morgen 3 uur thuis ofzoiets. Kijk nog wel even of ik iets morgenochtend post. Yarella slaapt gewoon uit :3 }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Riley Winchester

    "Dat is heel slim van je. Maak je dromen waar zou ik zeggen." Ik glimlach. "Zou jij hier wel willen blijven dan?" vraagt hij. "Het is niet wat ik me voor heb gesteld van het leven natuurlijk. Ik zou de kans wel grijpen maar mijn best doe ik er niet echt voor." Ik haal mijn schouders op. "Ik ben beter thuis in dit milieu, ik zou ergens anders niet goed passen."


    Your make-up is terrible

    Demyan Lev Cherlin
    Ik knik alleen. Dit was voor niemand echt dieaal volgens mij, maar Riley had er dus wat minder moeite mee. Een gaap ontsnapte me. Ik was vanaf tien uur bezig geweest en het begon me in te halen. Maar slapen zou toch moeilijk lukken.
    'Hoe ben jij eigenlijk.. Uhm.. hier... Terecht gekomen?' vraag ik fluisterend. De groep is een beetje stil aan het vallen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Leya Felicia Azecuna
    'Ik bedoel gewoon Britse artiesten, hun liedjes zijn meestal wat,' ik zoek even na het goede woord, 'ik weet niet echt. Ik vind ze gewoon beter,' glimlach ik. 'Plus dat dat accent leuk is,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    In stilte denk ik na hoe ik het het best kan verwoorden. "Ik ben altijd een beetje in deze buurt geweest. Alleen nadat ik blut was geraakt na een mislukte deal is het echt gekelderd tot dit niveau." leg ik uit, zo is het het simpelst. Ik geef niet teveel weg maar maak het hopelijk duidelijk genoeg. "Maar het benieuwd me veel meer wat jij hier doet, hoe jij hier geraakt bent."


    Your make-up is terrible

    Emilio Esteves
    Ik grinnik even. "Dat kan" ik gaap en rek me uit. "Ik luister geen eens muziek omdat dat niet kan" ik grinnik nogmaals. "Ik kan alles wel waarderen maar spaans is makkelijker zingen voor me. Ik vind het mooier ook"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Demyan Lev Cherlin
    'Maar het benieuwd me veel meer wat jij hier doet, hoe jij hier geraakt bent.'
    Slim, Demy, die had je moeten zien aankomen. Nerveus probeerde ik een manier te vinden om de halve waarheid te vertellen. ik hield niet van liegen, maar ik had geen zin om mijn nieuw gevormde.. vriendschap, denk ik, te verpesten.
    'Uit het huis geschopt. Letterlijk,' antwoord ik uiteindelijk. Ik haal even mijn schouders op. Ik had op mijn heup nog een litteken van die nacht.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Leya Felicia Azucena
    'Spaans is inderdaad een mooie taal. Erg sexy,' zeg ik grijnzend waarna ik zachtjes gaap.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Nou, dat is flink balen." merk ik op. Ik vraag me af waarom, maar aangezien hij dat er niet bij zei, wil hij het misschien niet vertellen. Maar mijn nieuwsgierigheid wint het vaker. "Waarom eigenlijk?" vraag ik toch. Misschien heb ik het wel mis en is deze jongen ondanks zijn stilte en afwezigheid een echte badboy.


    Your make-up is terrible

    Emilio Esteves
    "Hmm sexy jazeker" antwoord ik


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Demyan Lev Cherlin
    Ik gaf hem een nerveus glimlachje maar kreeg geen woord over mijn lippen. Sinds die nacht dat ik het huis uit werd getrapt heb ik er niet meer over gesproken. Ik haal nerveus een hand door mijn haar en haal mijn schouders op.
    'I-Ik, uhm... Deed iets waar ze niet zo blij mee waren,' ontweek ik. niet alleen mijn ouders waren niet blij geweest, ook mijn meeste vrienden vonden het maar niets.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Riley Winchester

    "Ja, anders zouden ze je niet uit huis zetten neem ik aan." Ik grijns eventjes naar hem, blijkbaar wilt hij het niet zeggen. "Hier zijn zulke dingen niet echt vreemd." verzeker ik hem. Eigenlijk zou ik van niets meer opkijken, denk ik.


    Your make-up is terrible

    Leya Felicia Azucena
    Ik grinnik even waarna ik hem weer zachtjes prik. 'Hmmm, Spaans versus Brits,' zeg ik nadenkend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Demyan Lev Cherlin
    Ongemakkelijk trok ik de deken wat steviger over me heen. Als ze dan toch met me moesten leven, was het wel zo eerlijk. Niet dat ik het erg leuk vond, maar...
    'Ik, uhm...' Mijn stem verlaagt naar een fluistering. 'Ik val op jongens.' zodra het mijn mond uit is wil ik het weer terug nemen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Emilio Esteves
    "Spaans wint sowieso" zeg ik meteen waarna ik grijns. "Is toch de meest sexy taal die je kunt spreken? Ik vind Te Amo of Yo te quiero veel mooier om tegen een vrouw te zeggen: i love you or i care for you" ik zet expres een brits accent op en grinnik weer.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]