• Deze maandag heb ik een hele lichte hersenkneuzing opgelopen, het verschil tussen een hersenschudding en een hersenkneuzing is dat er bij een zware hersenkneuzing blijvend letsel in de hersenen kan optreden. Aangezien ik een hele lichte heb is dat niet van toepassing, volgens het ziekenhuis. Maar disndag 1 mei vertrek ik met het vliegtuig naar Turkije toe, op vakantie. Nu is mijn vraag: Kan ik vliegen met een hersenkneuzing?

    Mijn moeder en ik zijn dit vergeten te vragen bij de huisarts en het ziekenhuis, dus misschien weten jullie een antwoord haha.


    Never wait for perfection, just make it.

    Bel de huisarts, en vraag het dan. Dan krijg je waarschijnlijk een beter antwoord


    quidquid excusatio prandium pro

    ET Phone Huisarts


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Athalie schreef:
    ET Phone Huisarts


    Ring ring ring ring BANANAPHONE BANANAPHONE!


    quidquid excusatio prandium pro

    Wat snappen jullie nou toch niet aan het ziekenhuis... Het is zó verrekte handig om daarheen te gaan :W


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Je kan niet zomaar bij 't ziekenhuis binnenwandelen zonder afspraak of verwijzing, tenzij je liggend en K.O. wordt binnen gebracht - om 't maar even plat te zeggen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Khaleesi schreef:
    Je kan niet zomaar bij 't ziekenhuis binnenwandelen zonder afspraak of verwijzing, tenzij je liggend en K.O. wordt binnen gebracht - om 't maar even plat te zeggen.


    Dan maak je een afspraak, bellen kan altijd -huisartsenpost-.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Dan maak je een afspraak, bellen kan altijd -huisartsenpost-.

    Maar dat zei je niet ^^.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Khaleesi schreef:
    (...)
    Maar dat zei je niet ^^.


    Ugh, maybe omdat het logisch is dat je eerst eventjes belt? Dan kun je meestal al heel snel terecht.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Ugh, maybe omdat het logisch is dat je eerst eventjes belt? Dan kun je meestal al heel snel terecht.

    :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Khaleesi schreef:
    (...)
    Maar dat zei je niet ^^.


    Ooohhh, BUUURN!
    Congtratz :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Haha, mijn moeder heeft een afspraak gemaakt bij de dokter voor morgen. Dus dan kunnen we het dan wel vragen, maar toch bedankt iedereen!


    Never wait for perfection, just make it.

    Athalie schreef:
    ET Phone Huisarts


    comfort in c h a o s