Normaal gezien zou ik vrijdagavond met twee meisjes naar the Hungergames gaan. Eigenlijk mijn vriendin en een vriendin van haar, tegen wie ik ook wel aardig doe, maar geen dikke vriendinnen noem.
We hadden ook een andere vriendin van mij gevraagd om mee te gaan. Alleen zij had gezegd dat ze wegens geldgebrek niet zou gaan. -Prima, dat kan.
Komt mijn "vriendin" nu dat ze die dag moet werken, en dat weet ze zojuist pas. Dat afspraakje naar de bioscoop stond eigenlijk al langer op het schema. En normaal kun je wel zeggen als je niet kunt werken die dag, ik bedoel, dat kan prima, alleen zij wilt het niet afzeggen omdat het haar eerste werkdag is.
Ik bedoel, dat kan best, maar dat afspraakje stond al langer. En we kunnen ook niet een andere datum want de komende twee weken zitten al vol..
Ik word gewoon zo ziek van haar, echt waar! In de brugklas waren we dikke vrienden en sindsdien is het alleen maar achteruit gegaan. Bah.
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt