• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 11:07 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alexandra Odinov

    'Hmm.. Dan heb of jij heel veel geluk of ik heel veel pech' zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Riley Winchester

    Zijn aarzelingen en twijfels waren overal in terug te zien. "Jij hoeft je al helemaal geen zorgen te maken, je woont hier in hetzelfde 'huis' als ik." Als ik het woord huis zeg, maak ik haakjes met mijn vingers. Ik beschouw het niet echt als huis, daarom noem ik het vaak hok. "Part of the gang." Ik grijns even kort.


    Your make-up is terrible

    Zara Hope

    'Hmm.. Dan heb of jij heel veel geluk of ik heel veel pech'
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Volgens mij begrijp je niet precies wat ik bedoel."
    Ik buig me naar haar toe.
    "Ik bedoel dat ze mij maar al te graag betalen," fluister ik in haar oor.
    "Voor wat smerige klusjes en wat intieme handelingen heeft men vaak wel geld over maar niet verder vertellen. Ons geheimpje."
    Ik leg mijn vinger op mijn lippen en geef haar een knipoog.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Emilio Esteves
    "Ik zing wel vaak" zeg ik terwijl ik met mijn handen die van haar probeer tegen te houden zodat ze me niet port. "In cafes en soms in clubs voor een schijntje" ik tover een klein grijnsje tevoorschijn waardoor er weer kuiltjes komen. "Is meestal maar rond dee 15 dollar soms meer soms minder"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Demyan Lev Cherlin
    'Dankje, Riley,' zeg ik zachtjes. Ik voel me niet echt een deel van de groep, maar dat één iemand me al zo beschouwde hielp al. Ik was in ieder geval niet alleen. Ik leun terug tegen de harde muur, mijn ogen op het plafond.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Wat is er vanaf pagina 12 allemaal gebeurt? :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Waarvoor bedank je me?" vraag ik. "Het is toch gewoon zo?" Ik heb veel geleerd maar hou me vaak nog steeds vast aan een bepaald eergevoel, dat ik eigenlijk niet hoor te hebben maar het toch gebruik. Het is net zoiets als dat je niet aan je zus zit, iemand in dezelfde situatie, in hetzelfde huis die mij niets misdoet, zal ik niets doen. Dat zou pas zielig zijn.


    Your make-up is terrible

    Leya Felicia Azucena
    'Misschien kom ik wel een keertje kijken,' glimlach ik. 'Waar zing je dan het meest?' vraag ik daarna. Het begint wat kouder te worden en ik trek de jas wat dichter om me heen. De jas is eigenlijk wat te groot aangezien hij eerst van een jongen was.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Emilio Esteves
    "Moet je doen" glimlach ik. "Vooral spaans bachata, liedjes van mijn neef Geoffrey Rojas aka prince royce ken je hem?" Vast niet. Ik zie dat ze het koud heeft en pak de dekens bij het voeteneinde. "Hier, krijg je het weer een beetjee warm" ik glimlach.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Leya Felicia Azucena
    'Dank je,' zeg ik glimlachend terwijl ik de dekens aan neem en die over mijn benen leg. 'En nee die ken ik niet,' geef ik toe. 'Maar heb jij het niet koud?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Demyan Lev Cherlin
    'Nou het is, uhh... Aardig van je.' Ik werp hem een glimlach toe. Ik heb me in tijden niet zo op mijn gemak gevoeld. En warm, die deken hielp echt. 'Om dat te zeggen, bedoel ik.' Ik vroeg me af hoe hij hier eigenlijk terecht kwam. misschien dat ik dat later zou vragen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Poging nummer twee; wat is er allemaal gebeurt? :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Emilio Esteves
    Ik zucht zacht. "Ach hij is ook meer bekent in zuid amerika en spaans talige landen. MAar hij komt gewoon hier uit de bronx" ik glimlach naar Leya. "Ik ben een man, ik heb het niet zo snel koud" ik heb het ijskoud maar ik ben te koppig om het toe te geven.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rooba schreef:
    [Poging nummer twee; wat is er allemaal gebeurt? :'D]


    Uhm, niet veel, iedereen is gewoonwat aan het babbelen. ^^ Riley met Demy, Emilio met Leya, Zara met Alex. /I think...]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik denk zo goed als niets haha. Niets wat het vermelden waard is tenminste.]

    Riley Winchester

    "Ik ben hartstikke aardig." grijns ik. "In de standaarden hier dan." verklaar ik er nog bij, voor hij me een arrogante zak gaat vinden. Ik leg mijn hoofd tegen de koude muur en rits mijn jas dicht. Ik laat die kou mij niet zomaar te pakken krijgen. Als ik een beetje voor me uit kijk vraag ik me af hoe zo´n jongen als hij op zo´n plek terecht komt. Dat zie je niet vaak.


    Your make-up is terrible