• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 11:07 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Die zijn lekker haha.]

    Riley Winchester
    "Dan niet." Ik haal mijn schouders op en leg de Snickers op een krukje die er staat. Ik zou er niet op gaan zitten maar die snickers kan hij best houden. "Misschien moet je hem opbergen voor later." hoor ik Demyan ineens voorstellen. "Ik word al misselijk als ik eraan denkt." antwoord ik. Ik sta op en rek me even uit, om vervolgens nutteloos rond te lopen. Ik verveel me nu alweer te pletter.

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 18:56 ]


    Your make-up is terrible

    Yarella

    Ik bijt op mijn lip als hij zijn vinger over mijn arm laat glijden. Ik ga verder met zingen.
    I want your neck
    I want your shoulders
    I want to be the only one that holds ya
    I want your legs, I want your arms
    I want to be inside your arms
    If I don’t have you next to me, I’ll probably lose my sanity
    I am addicted…


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Nee, vies]

    Elise
    'Dan niet' hoor ik Riley zeggen. Ik loop naar een matras. Ik let niet op, en struikel over een lege matras heen. 'Tweede keer vandaag' mompel ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Emilio Esteves
    Ik grinnik even. "Mooi nummer he?" Vraag ik. "Mijn neef, zingt het. Geoffrey rojas maar je kent hem waarschijnlijk als prince royce" ik grinnik even. "Vandaar dat ik ook zo veel op hem lijk. Ik zing veel nummersn vooral spaanse nummers van hem in de cafes. Mag van hem natuurlijk" ik bloos even. Een beroemde neef en ik ben arm. Ironisch he.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Demyan Lev Cherlin
    'Ik word al misselijk als ik eraan denk,' is eht antwoord. ik knik en stop geleidelijk aan met spelen. emilio en Yarella hebben sterke stemmen, die ondersteunen zichzelf wel. Elise struikeld ergens over een matras heen. Eens in de zoveel weken had ik een bui zoals deze. Tegen de grens van depressie aan. ik schudde langzaam mijn hoofd en haalde een hand door mijn vuile, zwarte haar. Ik wilde een douche. Helaas had ik een bloed hekel aan koude wasbeurten en warm water was zeer zeldzaam.
    'Just shoot me now,' mompel ik tegen mezelf, zacht genoeg zodat alleen ik het hoor. Ik heb het iets warmer gekregen van het gitaar spelen, maar niet veel. mijn kamergenoten leken niet echt zin te hebben in een babbeltje, en echt interesant was ik ook niet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    { Hoezo vies? }

    Yarella

    "Wow,cool..", Zeg ik zachtjes. Terwijl ik op mijn lip bijt. Hij is best wel cute. "We moeten echt een samen gaan zingen in een cafe!"


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Ik vind snickers niet lekker bedoel ik]


    That is a perfect copy of reality.

    Riley Winchester

    In de keuken open ik verveeld alle lege keukenkastjes. Ik weet dat er niets inzit maar als ik niets te doen heb, doe ik dit automatisch. Ik schuif een laatje open en trek mijn neus op, waarna ik hem gelijk weer dichtschuif. Mensen moeten geen bestek gebruiken of het afwassen, maar het vies terugleggen in een laatje dat pas na een hele tijd weer geopend word is onhygienisch. Nadat alles grondig door mij doorzocht is, loop ik terug en plof ik weer ergens neer.


    Your make-up is terrible

    Emilio Esteves
    Ik glimlach. "Ja het is een goede gozer. We trokken altijd met elkaar op toen we beiden nog in de bronx woonde" zeg ik. "Logisch zijn ma is de zus van mijn pa" ik grinnik even. "Beetje jammer dat we nu weinig contact hebben. Ik zo telefoonloos alleen als ie even in new york is. Maar hij tourt vel nu" ik zucht diep en sla mijn ogen neer. "Ik kan wel iets regelen..is een cafe waar ik elke week optreed hij zal het vast niet erg vinden. We delen mijn 15 euro wel" ik grijns even


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Elise
    Ik sta weer op, en loop naar de matras. Ik plof op de matras. 'Het is hier zo saai!' roep ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Yarella

    Ik glimlach. "Deal!", zeg ik terwijl ik zijn hand vast pak en hem droog schud. Ik laat hem weer los en loop naar de keuken om wat water te pakken. Het water was niet bepaald schoon hier, maar who cares? Ik vulde een van de glazen - die hier trouwens nooit echt heel erg schoon zijn - met kraanwater. Ik ging weer terug op mijn plaats zitten.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Demyan Lev Cherlin
    'Verveel je je?' vraag ik stilletjes als Riley opnieuw neerploft. De muziek en zang zijn weg gestorven. De kamer is stil me kleine gesprekjes hier en daar. Het is laat, maar de slaap kan ik toch niet vatten nu.
    Ik ben nu zelfs zo ver dat ik gesprekken probeer aan te knopen! De meeste mensen, en dan vooral Riley en Tyler, vond ik nogal intimiderend.

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 19:19 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Riley Winchester

    "Nogal." mompel ik naar Demyan. Het is redelijk stil geworden en ik schuif iets zijn richting op, ik heb geen zin dat iedereen alles luid en duidelijk verstaat. Misschien kan ik mezelf eindelijk eens vermaken nu.


    Your make-up is terrible

    Demyan Lev Cherlin
    de jongen schuift dichter naar me toe na een gemompelde 'Nogal'. Nerveus jou ik mijn ogen op de vloer gericht. Ik knik en vaag wat vuil van mijn versleten shirt. niet dat het veel helpt.
    'H-Het is een stille avond.' Mijn stem is zachter geworden, ik heb al in geen maanden een echt gesprek gehad. Wat woordenwisselingen af en toe, maar dat was alles. ik viel nogal buiten de boot hier. Ik rilde en trok de deken dat dichter naar me toe. het hielp niet veel.
    'Niemand lijkt veel te doen te hebben.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Riley Winchester

    Ik haal kort mijn schouders op, maar waarschijnlijk ziet hij het niet omdat hij meer aandacht besteed aan zijn shirt en de deken die hij dichter naar zich toe trekt. "Er is ook niet veel te doen in dit hok, maar het is beter dan de straat." Het is overduidelijk dat hij het koud heeft en ergens heb ik medelijden met deze jongen. Hij lijkt me alles behalve assertief en heeft alleen een nogal dun dekentje. "Heb je het koud?" vraag ik. Het is hier natuurlijk ook niet de warmste plek maar ik heb niet zo snel last van de kou.


    Your make-up is terrible