• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 11:07 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [En niemand ziet dat mijn personage Hee zegt xd]

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 17:58 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Alexandra Odinov

    Met mijn handen in mijn zakken en mijn capision op mijn hooft weet ik met mijn ellebogen de voordeur open te krijgen en druk hem achter me dicht met mijn voet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Demyan Lev Cherlin
    Één van de jongens gooit vermoeid een hoop geld in het midden, maar ik heb mezelf belooft niets te jatten van de mensen in het pand. ik heb nog wel wát manieren over. Daarna bied Riley een snickers aan de groep en ik schud mijn hoofd.
    'Nee, bedankt.' Honger heb ik wel, maar ik zal wel voor mezelf zorgen. Het geld dat ik vandaag gejat heb gaat in mijn collectie. Zodat ik misschien ooit genoeg geld heb om hier weg te komen, hoewel de kans verdomd klein is. Rillend trek ik de deken dichter om me heen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elise
    Ik zie dat er veel mensen binnenkomen. Ik pak wat spullen en loop naar buiten.


    That is a perfect copy of reality.

    Alexandra Odinov

    Zuchtend leun ik tegen één van de muuren van het appartement, de meesten hadden zich opgerolt op een matras in een deken, ik had het niet koud en had ook een best wel dikke trui aan.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Okay, wie wil er met Demyan babbelen? :Y) De helft van de mensjes lijkt een beetje niet-praterig. :W]

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 18:10 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    {XD.. Probeer Alex?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Of Tyler]


    El Diablo.

    [Talk to ALL the people!]

    Demyan Lev Cherlin
    De stilte maakte me ietwat nerveus. Het was raar.
    'dus, iemand nog iets interesants meegemaakt?' vraag ik voorzichtig. mijn handen houden zich bezig emt draadjes uit de dunne deken te trekken. Het ding viel toch al bijna uit elkaar.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Riley Winchester

    "Dan niet." zeg ik schouderophalend als alleen Demyan reageerd. Ik scheur het papiertje van de snickers af en neem er een hap van. Nog meer chocolade. Ik word er eigenlijk niet goed van maar eet hem toch op. Er zitten veel kalorien in en proteinen, waardoor ik niet snel zal verhongeren.


    Your make-up is terrible

    Alexandra Odinov

    Ik ging toch maar zitten op één van de matrassen en liet mijn rug tegen de muur leunen terwijl ik keek wat ik vandaag te pakken had gekregen, ik keek in de portemonee's .. er zat in totaal maar iets van 20,00 in, zonde dat alle mensen tegenwoordig alleen maar met pinpas betalen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Yarella

    Ik schud mijn hoofd. "Nee, niks leuks meegemaakt vandaag.." Zucht ik.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Tyler

    'Niet echt, wat stelen en dealen' mompel ik. Ik ga even wat comfortabeler liggen. Nouja, hoeverre dat gaat.


    El Diablo.

    Emilio Esteves
    " Nou..prof kun je me niet noemen" ik lach weer even. "Ik treed af en toe op in cafes maar meer dan dat is het niet" ik bloos toch een beetje. "We kunnen beginnen met wat samen te zingen? Ik heb hier ergens wat teksten verstopt"
    "


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Demyan Lec Cherlin
    Echt veel reactie was er niet. Riley eet zijn snickers, Tyler mompeld wat en Yarella heft ook niets mee gemaakt. Het is gewoonweg om depresief van de worden hier.
    'Oh, okay,' mompel ik. Ik grijp mijn oude gitaar, het enige wat ik nog heb van thuis. voor de rest had ik in eht begin wat dingen door verkocht, maar de gitaar mocht niemand aan raken. hij was oud, niet perfect getuned en nodig aan vervanging toe, maar daar had ik het geld niet voor. Afwezig begon ik een deuntje te spelen. Ik voelde me hier helemaal niet op mijn plek, eenzaam.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.