• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.

LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

rollentopic

[ bericht aangepast op 19 april 2012 - 11:07 ]

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Elise
    ik verveelde me echt dood hier. Om naar buiten te gaan had ik geen zin in. 'Dan maar gaan slapen' dacht ik.
    Ik ga liggen, en trek de dunne dekens over me heen.

That is a perfect copy of reality.

Zara Hope

In gedachten scheur ik het sneetje brood in kleine stukjes en stop ze één voor één in mijn mond. Met beleid kauw ik ze weg en probeer van de matige smaak te genieten. Met een half oor luister ik mee met de gesprekken maar de meeste zijn niet interessant genoeg. Men is hier trots op het werk wat ze doen. Ze vinden het leuk om te stelen en te dealen, iets wat ik totaal niet begrijp. Hoe kan je daar nou trots op zijn? Het zijn Gods zondes om te bedriegen, liegen, moorden, stelen en men vindt het hier gewoon leuk. Ik trek mijn benen op en sla mijn armen erom heen. MEt mensen heb ik hier eigenlijk nog geen woord gewisseld. De meeste komen niet verder dan mijn voornaam. Dit is ten eerste omdat ze stuk voor stuk zo oppervlakkig als de pest zijn en daarbij ook nog een zelfingenomen. Niet interessant genoeg, net als hun miezerige gesprekjes. Langzaam sta ik op.
    "Ik ga douchen," roep ik in het algemeen.
    Zover je hier kan douchen doe ik dat en zuchtend loop ik richting de 'badkamer', hopend op warm water.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Emilio Esteves
    "Deal" grijns ik ik zucht diep. Ik mis mijn oude leven best wel. Geen zorgen, rondhangen en zingen met mijn neef. Het is heel anders dan dit. Ik glimlach naar Yarella.

Demyan Lev Cherlin
    'Er is ook niet veel te doen in dit hok, maar het is beter dan de straat.' ik knik even, om te laten zien dat ik het er mee eens ben. Op de straat voel ik me bekeken, aangestaart. Ik probeer altijd zo veel mogelijk op de achtergrond te blijven.
    'Heb je het koud?'
    'Best wel,' mompel ik schuchter. Hij deed aardiger dan ik verwacht had van hem. ik geef een klein glimlachje en waag het om hem een blik toe te werpen.
    'Jij niet dan?'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Riley Winchester

Als ik zie dat hij glimacht, ook al is het amper op te merken, hoop ik dat de sfeer iets verbeterd is. "Jij niet dan?" vraagt hij. "Neh, niet echt. Maar dat komt nog wel als het later word waarschijnlijk." antwoord ik. Ik trek mijn deken naar me toe. Deze is wel lekker warm en gevoerd met dons maar behoorlijk oud. Niet dat zoiets mij wat kan schelen. Ze weten hier dat ze er met hun tengels vanaf moeten blijven, anders doe ik ze wat. Mijn bezit is mijn bezit, tenzij ik het aanbied. Ik steek de dekens iets omhoog. "Lenen?" vraag ik.

Your make-up is terrible

Yarella

Ik zucht even, wat een zooitje heb ik van mijn leven gemaakt. Ik gooi mijn haar over mijn linkerschouder en begin het vanaf daar te vlechten.

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

Demyan Lev Cherlin
    'Neh, niet echt. Maar dat komt nog wel als het later word waarschijnlijk. Lenen?'
    in zijn handen houd hij een deken, versleten maar warme dan het dunne ding dat ik vast heb. Even twijfel ik, maar dan neem ik het toch aan.
    'Dankje,' zeg ik zachtjes. Vreemd dat ik me zo geintimideerd voelde door hem, hij lijkt best aardig. Rillend sla ik de deken om. Hij ruikt een beetje muf, maar ik krijg het langzaam iets warmer, dus ik klaag niet. Aarzelend glimlach ik richting Riley.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Riley Winchester

"Geen probleem." antwoord ik nadat hij hem heeft aangenomen. Hij slaat hem om zich heen en glimlacht. Het lijkt een beetje aarzelend te gaan maar ik ben er niet 100% zeker van. Ik weet dat ik er niet bepaald uitzie als een goedzak en nogal bot en intimiderend over kan komen, maar ik kan best aardig zijn, zolang ze zich niet ongevraagd met mijn zaken bemoeien en van mijn spullen afblijven. Ik heb alleen geen zin om mensen ervan te overtuigen hoe ik ben, als ze de moeite waard zijn, merken ze het vanzelf echt wel. "Beter?" vraag ik voor de zekerheid.

Your make-up is terrible

Damyan Lec Cherlin[/n]
    'Beter?' Ik knik en leun tegen de muur achter me.
    'Ja, dankje,' herhaal ik. Ik heb de neiging om nogal veel dankje te zeggen. hoofdschuddend glimlach ik weer. Ik voel me wat rustiger nu ik in een gesprek met iemand ben, minder alleen. Het maakt me eigenlijk best nieuwschierig naar de jongen naast me, maar vragen durf ik niet te stellen. Ik haal opnieuw een hand door mijn haar, dat toch al warrig is. Het is een nerveus trekje.

Emilio Esteves
    "Ik kan die man morgen het voorstel doen" zeg ik. Het lijkt me echt leuk met haar een duet te zingen. Ze kan erg goed zingen. Plus het is een leuk cafe. Best sjiek ook. Worden sjieke gerechten geserveerd er is een bar en een dansvloertje. Altijd als ik bachata zing beginnen mensen spontaan de bachata te dansen op de danvloer.

Yarella

Ik knik. "Lijkt me super..", Zeg ik zachtjes. "Alleen heb ik wel een afspraak om half 11 in de avond morgen.." Zeg ik afwezig en ik beet op mijn lip. Eigenlijk vond ik wat ik moest doen voor geld vreselijk, maar het was de enige manier om geld te verdienen. Het was niet veel geld maar ik kon er eten van kopen, en misschien nog iets van tandpasta, aangezien de tube bijna leeg was.

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

Riley Winchester

Ik sta op van dit matras en ga naast hem zitten zodat ik ook tegen een muur kan leunen. Mijn rug word nogal oncomfortabel van zichzelf overeind houden. Hoewel er genoeg spieren zijn, ben ik soms toch meer geneigd om lui te zijn. Ik sla mijn onderbenen over elkaar heen en staar naar een punt in de verte. Ik besef dat ik niets van hem af weet terwijl hij hier toch niet bepaald nieuw is. "Waar kom je eigenlijk vandaan?" vraag ik.

Your make-up is terrible

Zara Hope

Ik haal mijn handen door mijn natte haren. Handig bind ik ze in een slappe staart en ik schiet in mijn joggingsbroek. Veel meer heb ik ook niet, deze jogging en mijn strakke spijkerbroek. Maar het is genoeg, meer heb ik niert nodig. Over mijn bh trek ik een groot vest en ik loop weer terug naar de 'woonkamer'. Met een klein lachje ga ik op één van de matrassen zitten en ik klein om me heen.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Emilio Esteves
    Ik glimlach "niet voor morgen, ik heb een vaste avond daar. Een voorstel of ik een duet met je kan doen". Ik grinnik. "Ik kan morgen middag even langs ga ik ben morgen avond ergens anders ingehuurd". Ik frons mijn wenkbrouwen even. "Heel iets anders dan dat cafe. Een bachata dansfeest in zo'n club. Krijg er 50 euro voor. Daar kunne we flink van eten ofniet". Ik grijns breed.

Demyan Lev Cherlin
    'Waar kom je eigenlijk vandaan?' nog iets dat ik neit verwacht had. Ik moest misschien niet zo snel conclusies trekken. dat nam ik me meteen maar voor.
    'The Bronx,' zeg ik zachtjes. 'Maar mijn ouders komen uit Oost-Siberië.' Zelf had ik nog nooit een voet in Rusland gezet. Ik vond het jammer, maar ik had neit bepaald het geld er voor.
    Ik kijk hem weer aan, een aarzelende blik in mijn ogen. Ik zou niet weten waar hij zelf vandaan kwam.
    'En jij?' vraag ikmet een klein glimlachje.