• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 11:07 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tyler

    Ik grijns, en check de inhoud. Veel creditcards, maar meer cash. Ik breek alle creditcards in een paar stukjes. Daarna sta ik op, en loop rustig naar Leya. 'Zo doe je dat' grijns ik.


    El Diablo.

    Yarella

    Ik schiet in de lach als hij verbaasd opkijkt. Ik haal mijn hand door mijn haar. "Er is trouwens helemaal geen ene fuck meer te eten." Merk ik op als ik me de bijna lege keukenkastjes herinner.

    { Is het trouwens niet heel erg onrealistisch als iedereen mensen neerschiet en beroofd want als mensen dat in real doen worden ze na ongeveer een kwartier meestal wel opgepakt. Is het niet leuker als ze echt heel arm zijn, want anders zou iedereen even 100 euro stelen van iedereen en zouden ze onderhand wel in een villa wonen toch? }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Riley Winchester

    Ze knikt en opent de deur. Een walm van wiet of iets dergelijks komt ons tegenmoet. Die hebben het vandaag tenminste beter getroffen. Ik loop achter Aurelie naar binnen en ze sluit de deur achter me. Ik plof op een matras en mompel iets begroetends tegen de mensen binnen.

    [Wie zijn er allemaal binnen?]


    Your make-up is terrible

    @ Assassin, Zara sowieso.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    { Yarella, en Emilio en dus Zara }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Space schreef:
    Yarella

    Ik schiet in de lach als hij verbaasd opkijkt. Ik haal mijn hand door mijn haar. "Er is trouwens helemaal geen ene fuck meer te eten." Merk ik op als ik me de bijna lege keukenkastjes herinner.

    { Is het trouwens niet heel erg onrealistisch als iedereen mensen neerschiet en beroofd want als mensen dat in real doen worden ze na ongeveer een kwartier meestal wel opgepakt. Is het niet leuker als ze echt heel arm zijn, want anders zou iedereen even 100 euro stelen van iedereen en zouden ze onderhand wel in een villa wonen toch? }

    [Ze leven in de Ghetto. Daar worden moorden gepleegd en twee derde van de moorden worden niet eens opgelost in real life. Dat iedereen arm is in de Ghetto klopt gewoon anders zouden ze wel verhuizen en iedereen steelt daar ook van elkaar, behalve van vrienden, familie, gang-leden etc.']


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik ben het met je eens, vind het ook helemaal niet leuk maarja er word niet naar me geluistert er staat nog bij de beschrijving je bent heel erg arm. Ben er niet blij mee dat het zo los genomen word]

    Emilio Esteves
    "I know" ik zucht diep "toen ik die miezerige 15 dollar verdient had waren de winkels al gesloten"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [I'm back *O* Kan iemand me please vertellen wat ik heb gemist en waar ik Demy kan dumpen? ^^He's lovable. (cat)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Leya Felicia Azucena
    'Zo doe je dat,' grijnst Ty. 'Nou goed gedaan hoor,' grinnik ik. Ondanks de dikke jas die ik aan heb begin ik het koud te krijgen. 'Zullen we dan maar weer terug gaan. Ik krijg het koud,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mombasa schreef:
    (...)
    [Ze leven in de Ghetto. Daar worden moorden gepleegd en twee derde van de moorden worden niet eens opgelost in real life. Dat iedereen arm is in de Ghetto klopt gewoon anders zouden ze wel verhuizen en iedereen steelt daar ook van elkaar, behalve van vrienden, familie, gang-leden etc.']


    { Klopt, maar ik zag ook mensen die ineens 100 euro en allemaal bankpasjes stalen. Maar als je in een ghetto rondloopt, daar zijn toch geen rijke kakkers? Ik snap wel dat ze elkaar kunnen vermoorden, maar niet zo heel erg veel toch? }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Tyler

    'Met die jas nog wel' grinnik ik, en steek het geld in mijn zak. Daarna loop ik weer richting het kraakpad. Ik steek een joint op, en kijk naar de lucht.


    El Diablo.

    [Nouja, 100 euro is niet zo heel veel toch? Dat maak je zo op, zeker als je drugs koopt of iets dergelijks.]


    Your make-up is terrible

    Space schreef:
    (...)

    { Klopt, maar ik zag ook mensen die ineens 100 euro en allemaal bankpasjes stalen. Maar als je in een ghetto rondloopt, daar zijn toch geen rijke kakkers? Ik snap wel dat ze elkaar kunnen vermoorden, maar niet zo heel erg veel toch? }

    [Daar heb je wel gelijk in maar ik zeg ook niet dat ze om de tien minuten een moord plegen. Nee, dat is inderdaad niet realistisch en voor geld gaan de meeste toch de drukke stad in. Dat zou ik in ieder geval doen. Het grote geld opzoeken :') Maar je hebt wel gelijk.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Space schreef:
    (...)

    { Klopt, maar ik zag ook mensen die ineens 100 euro en allemaal bankpasjes stalen. Maar als je in een ghetto rondloopt, daar zijn toch geen rijke kakkers? Ik snap wel dat ze elkaar kunnen vermoorden, maar niet zo heel erg veel toch? }


    [Als je in rijkere buurten van New York rondloopt toch wel? Is een grote stad hoor en ze kunnen gewoon de ghetto uitlopen als ze daar voor kiezen.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Space schreef:
    (...)

    { Klopt, maar ik zag ook mensen die ineens 100 euro en allemaal bankpasjes stalen. Maar als je in een ghetto rondloopt, daar zijn toch geen rijke kakkers? Ik snap wel dat ze elkaar kunnen vermoorden, maar niet zo heel erg veel toch? }

    [De moorden tot daar aan toe. Maar er staat duidelijk je bent heel arm. En ik vind het een beetje jammer dat de mensen dat niet serieus nemen...]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]