• © Copyright Dracy

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Donna

"Mjah, volgens mij doet het daar een beetje pijn. Wat nu?"
    Bezorgd kijk ik hoe hij zijn ogen sluit.
    "Misschien moet ik je maar een medicijn geven," fluister ik zachtjes in zijn oor.
    Ik druk kleine kusjes in zijn hals en op zijn schouders.
    "Voelt het al beter prins?"

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jeremy

"Misschien moet ik je maar een medicijn geven. Voelt het al beter prins?"
    Ik kreun zachtjes en bijt op mijn lip.
    "Veel beter," zeg ik schor.
    Ik open mijn ogen en kijk haar glimlachend aan.
    "Je bent een wonder, prinses."

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Donna

Ik giechel zachtjes als ik hem hoor kreunen.
    "Veel beter. Je bent een wonder, prinses."
    Lachend druk ik een klein kusje op zijn lippen en woel ik met mijn hand door zijn haren.
    "Als ik al een wonder ben, wat moet jij dan wel niet zijn?"

Jeremy

"Als ik al een wonder ben, wat moet jij dan wel niet zijn?"
    Ik denk even na.
    "Een rasechte gelukzak."
    Ik grinnik en druk liefdevol mijn lippen op de hare.
    "Een hele grote gelukzak."

[Ik moet off :/]

Donna

"Een rasechte gelukzak."
    Liefdevol beantwoord ik zijn zoen.
    "Een hele grote gelukzak."
    Ik wijf met mijn neus langs de zijne.
    "Een slijmbal," grinnik ik.

Charlotte

"Wow, die staan echt prachtig bij je nieuwe stijl," zegt Mary. Ik kan gewoon zien aan haar blik dat ze jaloers is. Het is ook best gemeen te staan pronken terwijl zij het niet breed heeft, al deed ik het niet met opzet.
    "Als je lief bent mag je ze wel een keertje lenen," zeg ik met een glimlachje.
    Ik moet dringend wat aardiger doen tegen Mary. De rest mag voor mijn part dood vallen, maar Mary is de enige die ik altijd in mijn leven zal hebben.

Arion

Michael komt, net als ik, lachend de zaal uitgelopen.
    Hij doet de vrouw van net met een hoog toontje na waardoor we beiden weer moeten lachen.
    "Slechte film, geweldige voorstelling," zeg ik terwijl ik een traan weg veeg.
    Het is lang geleden dat ik nog zo gelachen heb. Ik zucht even terwijil ik mezelf tot kalmeren breng. Dan laat ik mijn mondhoeken zakken.
    "Ben ik nog mijn nacho's in die domme zaal vergeten," zeg ik met een pruillip. Niet dat ik ze wil halen, maar het is wel jammer.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Michael

"Slechte film, geweldige voorstelling. Ben ik nog mijn nacho's in die domme zaal vergeten."
    Lachend trek ik mijn portomonnee.
    "Dan kopen we toch gewoon nieuwe," lach ik.
    "Of wil je iets anders."
    Ik gooi mijn portomonne naar hem toe en haal mijn hand door mijn haren.

Arion

"Dan kopen we toch gewoon nieuwe. Of wil je iets anders."
    Ik vang zijn portemonnee en gooi hem terug terwijl ik lachend mijn hoofd schud.
    "Nee, ik wacht wel tot het avondeten. Moeder maakt lasagne," antwoord ik.
    Mijn buik gaat al rammelen bij de gedachte aan het heerlijke eten. Van alle mondwaterende dingen die mijn moeder voorschotelt is haar lasagne veruit de beste. Liefst van al ontleed ik dat ding om het laagje per laagje op te eten. Echt waar, dan kan ik uren aan tafel zitten.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Jeremy

"Een slijmbal."
    Ik grinnik.
    "Laat mij maar zeveren. Ik ben verliefd, hopeloos verliefd. En dan kan er nogal eens iets raars uitkomen."
    Ik trek haar tegen me aan en druk zachte kusjes overal op haar gezicht.

Mary

"Als je lief bent mag je ze wel een keertje lenen."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Ik heb schoenen genoeg, dank je," zeg ik met een glimlach.
    Oke, ik heb er genoeg, maar niet veel. Ik heb een paar slippers, mijn all stars, een paar pantoffels, een paar laarzen en een paar elegante hakken. Maar ik klaag niet.
    "Allez hop, trek ze aan," zeg ik enthousiast.

Michael

"Nee, ik wacht wel tot het avondeten. Moeder maakt lasagne."
    Met een lach ontvang ik mijn portemonnee.
    "Dat is ook een optie. Ga je mee?"
    Met de krukken in mijn handen loop ik de bioscoop uit. Onderweg steek ik mijn hand nog op naar Grace maar verder niet in op haar geflirt. Buiten steek ik een sigaret op. Ja, ik zou hier mee stoppen. Maar niet nu, morgen als school weer begint.

Donna

"Laat mij maar zeveren. Ik ben verliefd, hopeloos verliefd. En dan kan er nogal eens iets raars uitkomen."
    Giechelend ontvang ik zijn kusjes.
    "Oké," lach ik.
    "Het is al goed."
    Teder druk ik een kus op zijn lippen en ik sla mijn armen rond zijn hals.

Jeremy

"Oké. Het is al goed."
    Ik grinnik en kus haar liefdevol terug.
    "Hmm, Donna. Ik kan niet geloven dat dit begonnen is met het samen roken op school," zeg ik zacht.
    Ik ga met een hand door haar haren en kijk haar in de ogen.
    "En dan het plagerige gedoe in de gymzaal. Nooit gedacht dat het ook werkelijk iets zou worden, maar ik wilde altijd wel proberen."

Donna

"Hmm, Donna. Ik kan niet geloven dat dit begonnen is met het samen roken op school. En dan het plagerige gedoe in de gymzaal. Nooit gedacht dat het ook werkelijk iets zou worden, maar ik wilde altijd wel proberen."
    Lachend kijk ik hem aan.
    "En dan zeggen ze dat roken slecht voor je is," grap ik.
    Ik vlei me tegen hem aan en snuif hij geur op. Zoals hij ruikt, ruikt niemand anders. Het ruikt als thuis. Mijn hoofd laat ik op zijn schouder rusten en ik speel met zijn vingers.

Charlotte

"Ik heb schoenen genoeg, dank je." Ik voel een zenuw aan mijn oog even tegen trekken. Hoe bestaat het? Dan doe ik aardig, slaat ze het af. Sommige mensen vallen toch echt niet te begrijpen.
    "Allez hop, trek ze aan," gaat Mary verder.
    Gewoon in het midden van de winkel plof ik op mijn kont neer. Ik trek mijn eigen schoenen uit en vervang die door het nieuwe paar. Dan duw ik mezelf weer omhoog en loop er een rondje in. Oh, dit wordt even wennen.
    "Wat denk je?"

Arion

"Dat is ook een optie. Ga je mee?"
    Ik knik en volg Michael naar buiten. Ik grinnik als hij droogjes zijn hand op steekt naar Grace, volgens mij begint hij nu al interesse te verliezen in die meid. Arm ding.
    Buiten gun ik hem de tijd om zijn sigaret op te steken.
    "Wat een dag," mompel ik. Eerst een discussie met Mary, dan Michael met de krukken, vervolgens een getransformeerde Jessica en nu het avontuur in de bioscoop.

Michael

"Wat een dag."
    Ik blaas de rook uit en haal een hand door mijn haren. Langzaam inhaleer ik de nicotine opnieuw. Arion's opmerking laat ik aan me voorbij gaan. Eerlijk gezegd wil ik vandaag zo snel mogelijk vergeten, net zoals ik de rest van mijn leven ben vergeten. Ik bijt twijfelend op mijn lip terwijl ik de rook weer uitblaas.