• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

- Reserveren mag altijd!

-Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

-Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

-Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

-Er moeten ook "gewone mensen" komen

-Niet allemaal dezelfde gave

-MAAK PLEZIER!!

Meisjes:
    Fenna Yara Greenwood - 19 - gewoon mens - Space
    Jade Skyler Bright - 18 - ongewoon mens - bezit de kracht van het menselijk lichaam - HurtedHeart
    Noortje Joëlla Drunnk - 18 - gewoon mens - xSunlightx
    Elizabeth Dellany - 18 - ongewoon mens - kan gedachten lezen - TheRumIsGone
    Aurelie Fleur Carters - 17 - ongewoon mens - kan dingen uit de toekomst en het verleden van iemand zien - Demii0
    Faye Noëlle Camden - 17 - ? - xHeavenlyx
    Masja Greenway - 19 - ongewoon - heeft vleugels - GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean - 18 - ongewoon mens - zeemeermin - ThoseWords

Jongens:
    David Finstone - 20 - ongewoon - kracht van wind en bliksem - GelaarsdeKat
    Jeffrey Rojas - 20 - ongewoon mens - kan gevoelens van andere mensen beïnvloeden - Helios.
    Joshua Daniel Klaye - 20 - gewoon - Space
    Glynn Brandon Fentum - ongewoon - kan hypnotiseren - Space
    Abdel Biesma - ongewoon - kan er voor zorgen dat mensen kracht krijgen om verder te gaan (zowel fysiek als geestelijk) - xSunlightx
    Damen Night - 19 - ongewoon - weerwolf - TheRumIsGone

Het rollentopic\

[ bericht aangepast op 14 april 2012 - 11:03 ]

Keep your head up, keep your heart strong

[moet naar beneden kom miss zo terug anders vanaaf]

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

[ben op mobiel nu :)]

[Haha, Oke ^^]

Jhon

'Dit gaat vast heel dom klinken' Begon ik, 'Ik wil je geen pijn doen' Zeg ik dan, ookal vond ze het vast de domste reden ooit.

Don't be like the rest of them, darling

Masja

'Wat je ook doet, je zal me geen zeer doen. Alleen alsje mij verlaat. Waarom zou je mij pijn doen?' ik slik een traan weg. Ik dacht dat we allebei er hetzelfde over dachten

Jhon

Ik kon mezelf wel slaan maar ik moest het zeggen, 'Omdat.. Omdat ik gevaarlijk ben' Andwoord ik, ik was gevaarlijk, ik kon haar pijn doen, vermoorden zelfs.

{Even eten}

[me 2]

Masja
    Ik snik zachtjes. 'Please John. Ik wil...' tranen komen op
    'Je bent alleen gevaarlijk als wolf. En het maakt me niet uit als ik ook een wolf wordt.' mijn schouders beginnen te schokken. 'Ik wil jou niet kwijt.' ik kijk hem met betraande ogen aan.

[...]

[Sorry was er mee bezig.. Moest even snel wat voor school doen]

[Oké, ik ben ook druk hoor :)]

[Moet morgen de hele dag op school zijn tot iets voor 12'en in de avond.. Om het hele podium avond te regelen.. Samen met de rest van de leerlingenraad..]

Jhon

'Ik jouw ook niet, en wil jouw ook geen pijn doen' Zeg ik, hopend dat ze het begrijpt, met de achterkant van mijn hand ga ik onder haar ogen langs om de tranen weg te vegen, ik deed al niks en ze ik nu al verdrietig.. alleen maar door mij.

[arme jij... Kan je vanavond nog wel posten? Of gaat dat niet lukken?]

[Jep net gedaan.. Ik denk niet dat ik morgen dus kan posten omdat ik ook op school blijf eten XD.. We eten pizza :P]

Masja
    Ik glimlach flauwtjes. 'Ik ben een tut, ik wordt te snel verdrietig en bang... Maar hoe zou jij mij pijn kunnen doen? Kan je mij zomaar bijten of zo?' er klonk geen enkel spoortje van angst in mijn stem, ik was ook niet bang. Ik kon ook niet bang zijn voor hem. Mijn hand gaat naar mijn wang en ik leg mijn hand op de zijne.