• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

    - Reserveren mag altijd!

    -Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

    -Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

    -Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

    -Er moeten ook "gewone mensen" komen

    -Niet allemaal dezelfde gave

    -MAAK PLEZIER!!



    Meisjes:
    Fenna Yara Greenwood - 19 - gewoon mens - Space
    Jade Skyler Bright - 18 - ongewoon mens - bezit de kracht van het menselijk lichaam - HurtedHeart
    Noortje Joëlla Drunnk - 18 - gewoon mens - xSunlightx
    Elizabeth Dellany - 18 - ongewoon mens - kan gedachten lezen - TheRumIsGone
    Aurelie Fleur Carters - 17 - ongewoon mens - kan dingen uit de toekomst en het verleden van iemand zien - Demii0
    Faye Noëlle Camden - 17 - ? - xHeavenlyx
    Masja Greenway - 19 - ongewoon - heeft vleugels - GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean - 18 - ongewoon mens - zeemeermin - ThoseWords


    Jongens:
    David Finstone - 20 - ongewoon - kracht van wind en bliksem - GelaarsdeKat
    Jeffrey Rojas - 20 - ongewoon mens - kan gevoelens van andere mensen beïnvloeden - Helios.
    Joshua Daniel Klaye - 20 - gewoon - Space
    Glynn Brandon Fentum - ongewoon - kan hypnotiseren - Space
    Abdel Biesma - ongewoon - kan er voor zorgen dat mensen kracht krijgen om verder te gaan (zowel fysiek als geestelijk) - xSunlightx
    Damen Night - 19 - ongewoon - weerwolf - TheRumIsGone



    Het rollentopic\

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 11:03 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Damen


    'Wat wil je doen? Naar beneden?' Vraag ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Iemand die wil praten met elizabeth ofzo? Ik verveel me nameljk..]


    Don't be like the rest of them, darling

    'Nou, jullie hebben het helemaal niet verpest hoor' zei ik glimlachend toen ik mijn eten op had gegeten. 'Jullie hebben die salade juist heel lekker klaar gemaakt'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elizabeth

    'Dankje' Zeg ik grijnzend terwijl ik de borden oppak en die naar de keuken breng.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nina Chanel McCean
    Heel even blijf ik zitten, maar dan besluit ik Elizabeth toch te helpen en pak ik de pan, die ik vervolgens ook naar de keuken breng. 'Je vind Dave leuk, he?' vraag ik plagend, op gehoorsafstand van Dave. Hij was net met haar aan het flirten, dus wou ik weten wat dat voor hem betekende én of zij hem uberhaubt wel leuk vond.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elizabeth

    'Je vind Dave leuk, he?' Vroeg Nina plagend, ik haal mijn schouders op, ik was niet zo in het vriendje zoeken ding 'Hij is aardig ja'


    Don't be like the rest of them, darling

    ik wil dat de titanic begint!!!


    Nina Chanel McCean
    'Alleen maar aardig?' vraag ik terwijl ik mijn wenkbrauw op trok. Er was namelijk duidelijk te zien dat er meer aan de hand was dan dat ze hem "aardig" vond


    Keep your head up, keep your heart strong

    IK OOK! IK HEB NU ECHT TOTAAL GEEN GEDULT.. Normaal wel.. Nu dus echt niet!
    _______________________

    Elizabeth

    'Ik ben niet echt opzoek naar een vriendje' zeg ik terwijl ik de borden en de pannen in de vaatwasser zet


    Don't be like the rest of them, darling

    Nina Chanel McCean
    'Oké' antwoordde ik glimlachend. Dat was mooi voor haar dan, want Dave zou ze ook nooit kunnen krijgen. Hij was namelijk voor mij.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elizabeth

    Op de één of andere manier waren nina haar gedachten zo sterk dat ze door de muziek heendrongen, en ik moest grijnzen om wat ze dacht, tuurlijk ze kon Dave hebben.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nina Chanel McCean
    'Wat is er?' vroeg ik terwijl ik mijn wenkbrauw op trok. Ik haatte het als mensen begonnen te grijnzen zonder dat ik wist wat er was, het was net alsof ze dan mijn gedachten konden lezen of konden voelen hoe ik me voelde.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elizabeth

    'laat maar' Zeg ik terwijl ik de vaatwasser aanzet en op mijn Ipod een nieuw liedje opzet

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 14:40 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [...]


    Don't be like the rest of them, darling

    {Deze rpg dood? :(}


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja
    'ik weet het niet.' zucht ik en kijk Damen aan. 'Aan de ene kant wil ik hier met jou blijven, maar aan de andere kant...'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel