• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

    - Reserveren mag altijd!

    -Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

    -Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

    -Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

    -Er moeten ook "gewone mensen" komen

    -Niet allemaal dezelfde gave

    -MAAK PLEZIER!!



    Meisjes:
    Fenna Yara Greenwood - 19 - gewoon mens - Space
    Jade Skyler Bright - 18 - ongewoon mens - bezit de kracht van het menselijk lichaam - HurtedHeart
    Noortje Joëlla Drunnk - 18 - gewoon mens - xSunlightx
    Elizabeth Dellany - 18 - ongewoon mens - kan gedachten lezen - TheRumIsGone
    Aurelie Fleur Carters - 17 - ongewoon mens - kan dingen uit de toekomst en het verleden van iemand zien - Demii0
    Faye Noëlle Camden - 17 - ? - xHeavenlyx
    Masja Greenway - 19 - ongewoon - heeft vleugels - GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean - 18 - ongewoon mens - zeemeermin - ThoseWords


    Jongens:
    David Finstone - 20 - ongewoon - kracht van wind en bliksem - GelaarsdeKat
    Jeffrey Rojas - 20 - ongewoon mens - kan gevoelens van andere mensen beïnvloeden - Helios.
    Joshua Daniel Klaye - 20 - gewoon - Space
    Glynn Brandon Fentum - ongewoon - kan hypnotiseren - Space
    Abdel Biesma - ongewoon - kan er voor zorgen dat mensen kracht krijgen om verder te gaan (zowel fysiek als geestelijk) - xSunlightx
    Damen Night - 19 - ongewoon - weerwolf - TheRumIsGone



    Het rollentopic\

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 11:03 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Haay ^^, Ik heb even een computer gekaapt in het OCl.. Pizza's zitten in de oven XD]

    Jhon

    Ik open mijn mond en het puntje van mijn tong raakt die van haar, ditkeer haak ik niet af, ik zal haar nooit pijn doen, zoiets kon ik niet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja
    Ik glimlach en streel zijn haar. Ik verken zijn mond met mijn tong. Ik hoop dat hij nooit weggaAt bij mij hoe gevaarlijk hij ook is.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [zullen we een tijdsversnelling doen dat het avond is en ze naar bed gaan ofzo? Dan laat ik Jhon s'nachts zich niet goed voelen en hij merkt dat z'n verandering eraan zit te komen en wil naar buiten]


    Don't be like the rest of them, darling

    [ok is goed :)]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Jeej]

    Jhon

    Een tijdje nadat ik samen met Masja terug ben gelopen naar het huis besloot ik naar bed te gaan, ik mompelde nog een hallo en liep toen naar mijn kamer.

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 11:35 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja
    'Welterusten.' ik loop naar mijn kamer en ga in mijn bed liggen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [soery voor falende stukjes ik ben op school in pauze strax tussenuur {


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    {Heb zo ook pauze, en ben om 15 voor 2 uit dus kan snel online komen daarna ^^}

    Jhon

    Na een tijdje met mij n rug tegen de want van mijn bed te hebben geleunt sta ik op en loop naar beneden, het voelde alsof ik ziek was, ik zweete en was heet, ik vulde een glas met water en zette dat op het aanrecht.


    Don't be like the rest of them, darling

    [..]


    Don't be like the rest of them, darling

    [ik ga posten]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Dankje <3 .. Ugh.. Weetje.. Alles liep gister echt mis.. De leraar die de leerlingenraad leid stak ook geen ene poot uit..]


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja
    Ik wordt wakker van gestommel.
    Wat was dat? Ik rek me uit en kijk op mijn verlichte horloge. Het was nog nacht. Ik wrijf in mijn ogen en ga toch maar even kijken. Ik vouw mijn vleugels uit en vlieg geruisloos naar beneden, ik heb geen zin om te lopen want de vloer is koud. Mijn vleugels kunnen zich van grootte aanpassen. Ik strijk neer in de kamer. 'Jhon?' vraag ik zachtjes. 'Gaat alles goed?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [wat gebeurde er dan?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Vanalles, mischien was het niet te merken voor het publiek maar achter de schermen ging er vanalles mis, de lijst met optredens kopte niet, er was problemen met de dj's, de presentatoren wisten niet wat ze moeten doen, en er waren niet genoeg pizza's.. dus zat ik zonder pizza.. Maar dat was niet zo erg want Mr Dodewaard haalde patat en frikandellen voor mij en nog iemand die ook geen pizza had XD.. En daarna had ik ook nog eens knallende koppijn.. & er gingen leerlingen op de tafels staan (Werd ook niks aan gedaan..]

    Jhon

    Ik had haar al haar horen komen voordat ze in de kaarmer neer streek, 'Hmm, ja gaat wel' Andwoorde ik terwijl ik op het aanrecht ging zitten, eigelijk ging het helemaal niet, waarschijnlijk zou ik bijna moeten veranderen, maar ik wouw haar niet afschrikken of ongerust maken.

    [Wauw.. Mijn verhaal over wat er allemaal niet mis ging is langer dan mijn post XD]

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 14:39 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja
    Ik zie het als iemand zich niet goed voelt. 'Jhon...' fluisterde ik zacht en liep op hem af. Ik streek met mijn hand over zijn wang. 'Dat is niet waar.' ik streek over zijn hoofd. 'Je zweet en je bent helemaal heet. Het gaat niet ''wel''.'


    [haha ja xD Maar best wel raar dan dat ze daar niets aan doen. ich habe mein foto gechanged :) aber ga hem zo weer veranderen want is toch niet helemaal goed denk ik..]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel