• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

- Reserveren mag altijd!

-Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

-Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

-Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

-Er moeten ook "gewone mensen" komen

-Niet allemaal dezelfde gave

-MAAK PLEZIER!!

Meisjes:
    Fenna Yara Greenwood - 19 - gewoon mens - Space
    Jade Skyler Bright - 18 - ongewoon mens - bezit de kracht van het menselijk lichaam - HurtedHeart
    Noortje Joëlla Drunnk - 18 - gewoon mens - xSunlightx
    Elizabeth Dellany - 18 - ongewoon mens - kan gedachten lezen - TheRumIsGone
    Aurelie Fleur Carters - 17 - ongewoon mens - kan dingen uit de toekomst en het verleden van iemand zien - Demii0
    Faye Noëlle Camden - 17 - ? - xHeavenlyx
    Masja Greenway - 19 - ongewoon - heeft vleugels - GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean - 18 - ongewoon mens - zeemeermin - ThoseWords

Jongens:
    David Finstone - 20 - ongewoon - kracht van wind en bliksem - GelaarsdeKat
    Jeffrey Rojas - 20 - ongewoon mens - kan gevoelens van andere mensen beïnvloeden - Helios.
    Joshua Daniel Klaye - 20 - gewoon - Space
    Glynn Brandon Fentum - ongewoon - kan hypnotiseren - Space
    Abdel Biesma - ongewoon - kan er voor zorgen dat mensen kracht krijgen om verder te gaan (zowel fysiek als geestelijk) - xSunlightx
    Damen Night - 19 - ongewoon - weerwolf - TheRumIsGone

Het rollentopic\

[ bericht aangepast op 14 april 2012 - 11:03 ]

Keep your head up, keep your heart strong

Elizabeth

'tuurlijk' zij ik glimlachend en pakte de lepels aan, waarbij ik er voor zorgde dat ik haar hand niet aanraakte.

Damen

'Dankje' zeg ik grijnzend terwijl ik naar de badkamer loop, binnen een paar min. Droog ik me af en kom ik weer terug.

Don't be like the rest of them, darling

Nina Chanel McCean
    'Kunnen we nu gaan eten?' vroeg ik glimlachend toen we de tafel hadden gedekt. Ik wist namelijk niet of ze al helemaal klaar was met het eten of het gewoon, zonder toezicht, op het vuur had laten staan.

Elizabeth

'het vlees is klaar dus ik denk het wel, al verbaast het me dat de pan niet spontaan in brand vloog met mijn kookkunsten' zij ik glimlachend

Dave
    'Nice!' zeg ik en grijns. "zijn we maar met 3?" vraag ik dan en kijk om me heen

Masja

"Hee Damen" grijns ik en loop naar hem toe. Ik geef hem een kus op zijn wang en glimlach. 'Niet verdronken in de douche zo te zien?'

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Damen

'volgens mij niet.. Of ik moet zo blind zijn dat ik niet eens heb gemerkt dat ik dood ben' grijns ik.

Elizabeth

'ik denk het..' zeg ik twijfelend terwijl ik om me heen kijk.. Niemand te zien

Masja

'Gelukkig maar. Heb je honger?' want volgens mij is het eten klaar. Mij maakt het niets uit ik heb niet echt honger maar als jij wel honger hebt dan gaan we gewoon naar beneden.

Dave
    'Zullen we dan maar gewoon beginnen ik val bijna dood van de honger en het is een marteling om die kip te ruiken dan.' zeg ik.

Aurelie Fleur Carters
    ik loop de keuken in en zie drie andere. Ik zie dat de tafel gedekt is en zeg 'Wauw, de tijd gaat snel voorbij'.
    Even krijg ik het verleden van Liz te zien. Ik zie dat ze een beter verleden als mij heeft gehad. Ik kijk naar Liz.

That is a perfect copy of reality.

'Laten we maar gaan eten, ja' antwoordde ik glimlachend en schoof aan, waarna ik wachtte tot de andere drie dit ook deden en ik bij iedereen opschepte. 'Eet smakelijk' antwoordde ik daarna glimlachend.

Dave
    'Als ik het niet al heb verpest.' grijns ik en plof naast Nina neer.

Damen

'Nee ik heb geen honger, en als ik zometeen wel honger krijg pak ik gewoon wat uit de kast ofzo' Zeg ik grijnzend.

Elizabeth

'Of als ik het heb verpest' Zeg ik terwijl ik ook op een stoel ga zitten.

Masja
    Ik ging weer liggen en keek half naar Damen, half naar de kamer.

Damen

'Heb jij geen honger?' Vraag ik terwijl ik een hand door mijn haar haal en naast haar ga zitten.

Masja

'Nee...' grijns ik. 'Dat heb ik niet zo snel.' Ik aai even over zijn been en laat mijn hand daar liggen.

[ik moet zo wel weg i think want komt iemand langs duzz...]

[ bericht aangepast op 15 april 2012 - 11:43 ]

[:( Wat jammer...]

Damen

'Dat kan handig zijn' Grijns ik.

Masja
    'Ja.' grijns ik en lach even. Ik had niet snel honger, daar was ik echt blij mee. Ik keek rond in de kamer. Het was best mooi hier. Daarom was ik hier ook heengestuurd denk ik

[ bericht aangepast op 15 april 2012 - 11:51 ]