• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

    - Reserveren mag altijd!

    -Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

    -Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

    -Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

    -Er moeten ook "gewone mensen" komen

    -Niet allemaal dezelfde gave

    -MAAK PLEZIER!!



    Meisjes:
    Fenna Yara Greenwood - 19 - gewoon mens - Space
    Jade Skyler Bright - 18 - ongewoon mens - bezit de kracht van het menselijk lichaam - HurtedHeart
    Noortje Joëlla Drunnk - 18 - gewoon mens - xSunlightx
    Elizabeth Dellany - 18 - ongewoon mens - kan gedachten lezen - TheRumIsGone
    Aurelie Fleur Carters - 17 - ongewoon mens - kan dingen uit de toekomst en het verleden van iemand zien - Demii0
    Faye Noëlle Camden - 17 - ? - xHeavenlyx
    Masja Greenway - 19 - ongewoon - heeft vleugels - GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean - 18 - ongewoon mens - zeemeermin - ThoseWords


    Jongens:
    David Finstone - 20 - ongewoon - kracht van wind en bliksem - GelaarsdeKat
    Jeffrey Rojas - 20 - ongewoon mens - kan gevoelens van andere mensen beïnvloeden - Helios.
    Joshua Daniel Klaye - 20 - gewoon - Space
    Glynn Brandon Fentum - ongewoon - kan hypnotiseren - Space
    Abdel Biesma - ongewoon - kan er voor zorgen dat mensen kracht krijgen om verder te gaan (zowel fysiek als geestelijk) - xSunlightx
    Damen Night - 19 - ongewoon - weerwolf - TheRumIsGone



    Het rollentopic\

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 11:03 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [ik moet ff weg tot zoo]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Jep.. En de leerlingenraad moest echt alles organiseren.. De leraar die de leerlingenraad moest leiden was er bijna nooit en komt hij 2 weken van tevoren nog aan zetten met Is dit al geregeld? Is dit al geregeld? Nee, want dat is ons nooit verteld dat we dat moeten doen! Ugh.. (Awwwh... cute plaatje <3)]

    Jhon

    'Het gaat wel, ik heb waarschijnlijk gewoon koorts ofzo' Zeg ik terwijl ik twee asperientjes pakte en alletwee in één keer doorslikte met een slok uit het glas water dat naast me stond.


    Don't be like the rest of them, darling

    [ben ik weer en urhggg. ik haat dat soort mensen (de helft van alle leraren zijn zo volgens mij :(]

    Masja
    Ik zucht. 'Oké, maar toch. Het is niet goed.' Ik leg mijn hoofd in mijn nek. 'IK kan nu toch niet meer slapen. Ik ga op het strand vliegen denk ik.' Ik voel dat ik mijn volledige vleugels even moet strekken. 'wil je mee of blijf je hier?'


    [laat hem please mee gaan :P Of later komen of zo xD dan kan hij veranderen op het strand ofzo xD]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ Das kut.. Ik werd er echt gwn zo gek van, op het einde had ik echt zoiets van 'Ik ga weg jullie zoeken het maar uit' En dat heb ik ook gedaan want ik had knallende koppijn en voelde me niet lekker]

    Jhon

    'Ik ga wel mee' Ze ik terwijl ik het glas naast me neerzet en van het aanrecht spring, als ik zou moeten veranderen, zou ik of heel snel weg lopen zodat zij het niet zou zien of hopen dat het nog niet gebeurde.


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja
    Ik ren over het strand, de wind waait en mijn vleugels spreiden zich uit. Ik neem een aanloop en ik stijg op. Ik vlieg rondjes over het strand en na een minuut of tien ga ik lager vliegen, vlakbij Jhon.


    [kut ik moet weer eens helpen, alsof ik dat nooit doe. mijn moeder denkt echt dat ik allee maar voor haar leef of zo.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jhon

    Ik kijk grijnzend toe hoe Masja een paar rondjes boven het strand vliegt, dat leek me nou eens leuk om te kunnen, in iedergeval beter dan wat ik ben. Als de spieren in mijn rechterarm ineens bewegen weet ik wat er gebeurt of wat er gaat gebeuren, ik druk mijn andere arm er stevig op en gelukkig stopt het even snel als het gekomen is.

    [Ja echt he.. Mn moeder ging laatst mn kamer doorkijken en wil me nu pas naar Holverd brengen als mijn HELE kamer netjes is.. Like wtf? Het is mijn kamer? Je hoeft er niet te komen? Ik slaap er?]


    Don't be like the rest of them, darling

    [....]


    Don't be like the rest of them, darling

    *Kug* *Kug*


    Don't be like the rest of them, darling

    [sorry :( ik ga doen w8 ff]

    Masja
    Ik zie dat Jhon wegrent. 'Jhon?' ik zoek hem maar kan hem niet vinden. ik ga hoger vliegen en vlieg wat heen en weer. Ik blijf stil hangen door met mijn vleugels op de zelfde plek heen en weer te slaan. 'Jhon?' ik zie een klein stipje beneden en ga er op af.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jhon

    Een eindje verderweg zie ik een stuk bomen, waarschijnlijk dicht genoeg, maar één nadeel is dat ik Masje geen pijn wil doen.. maar op deze manier lukt dat niet..


    Don't be like the rest of them, darling

    [moet naar winkel dus kan kort reageren op mobiel. Daarna sla maken en eten en. Afwasse.]
    Masja
    Ik twijfel of ik baar hem toe zal gaan. Ik ga toch. 'Wat is er?' vraag ik aan hem en blijf naast hem vliegen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Is goed ^^]

    Jhon

    Als ze vraagt wat er is besluit ik om toch te zeggen wat ik denk 'Waarschijnlijk ga ik veranderen' Zeg ik terwijl ik door blijf lopen, als het pijn zou doen zou ik niet op het strand kunnen blijven, zoizo niet omdat dat de mensen die het hoorden mischien wel 112 zouden bellen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja
    'Ik hou van je dus ik blijf bij je. Als je te gevaarlijk bent vlieg ik weg.' zeg ik resoluut en blijf mee vliegen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jhon

    Mijn hooft zij dat ik alles moest doen om haar ervan te overtuigen dat ik gevaarlijk kon zijn, maar mijn hard zij dat ik het niet zonder haar zou kunnen doen, toen we een stuk dieper in het bos aankwamen waaren mijn spieren al erger aan het bewegen en begon ik te trillen, ik drukte mijn rug tegen een boom om mezelf overeind te houden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja

    Ik keek bezorgd naar hem. 'Gaat het?' wat een domme vraag vond ik zelf natuurlijk ging het niet net hem 'Kan ik je helpen?' vroeg ik toen en ging iets dichterbij vliegen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel