• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

- Reserveren mag altijd!

-Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

-Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

-Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

-Er moeten ook "gewone mensen" komen

-Niet allemaal dezelfde gave

-MAAK PLEZIER!!

Meisjes:
    Fenna Yara Greenwood - 19 - gewoon mens - Space
    Jade Skyler Bright - 18 - ongewoon mens - bezit de kracht van het menselijk lichaam - HurtedHeart
    Noortje Joëlla Drunnk - 18 - gewoon mens - xSunlightx
    Elizabeth Dellany - 18 - ongewoon mens - kan gedachten lezen - TheRumIsGone
    Aurelie Fleur Carters - 17 - ongewoon mens - kan dingen uit de toekomst en het verleden van iemand zien - Demii0
    Faye Noëlle Camden - 17 - ? - xHeavenlyx
    Masja Greenway - 19 - ongewoon - heeft vleugels - GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean - 18 - ongewoon mens - zeemeermin - ThoseWords

Jongens:
    David Finstone - 20 - ongewoon - kracht van wind en bliksem - GelaarsdeKat
    Jeffrey Rojas - 20 - ongewoon mens - kan gevoelens van andere mensen beïnvloeden - Helios.
    Joshua Daniel Klaye - 20 - gewoon - Space
    Glynn Brandon Fentum - ongewoon - kan hypnotiseren - Space
    Abdel Biesma - ongewoon - kan er voor zorgen dat mensen kracht krijgen om verder te gaan (zowel fysiek als geestelijk) - xSunlightx
    Damen Night - 19 - ongewoon - weerwolf - TheRumIsGone

Het rollentopic\

[ bericht aangepast op 14 april 2012 - 11:03 ]

Keep your head up, keep your heart strong

Jhon

'Ik kan meer dan alleen jouw bijten' Zeg ik gerwijl ik wegkijk, iets waar ik niet aan wouw denken. al de verschillende manieren om haar pijn te doen.

Don't be like the rest of them, darling

Masja
    'Ik.. Jhon.. Kan je het niet tegen houden? Ik wil langer bij je blijven, meer tijd met je door brengen dan deze paar uur..' fluister ik zacht.

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Jhon

'Ik weet het niet' Fluister ik terug, het liefst wouw ik gewoon weg lopen, het liefst helemaal geen weerwolf zijn, maar nu ik er één ben gaat dat moeielijk.

Masja

'Jhon... Als jij niet kan beloven dat je me... Als je me niet wilt dan zeg je dat gewoon.' Ik weet niet maar ik ben kwaad, waarom weet ik niet. Ik sta op en ren naar buiten, naar het strand. De wind waait door mijn haar en ik voel me vrij. De tranen stromen over mijn wangen. Als je van me houd, Jhon, dan kom je achter me aan. Als je me echt nog wilt, dan kom je naar me toe. denk ik in me zelf en ik hoop dat hij achter me aan komt.

Jhon

Ik probeer rustig te blijven en verstrengel mijn handen in mijn haar, sta dan op en ren naar buiten, ik volgde haar geur die naar het strand ging en sloeg mijn armen over haar heen 'Ik zal altijd blij je blijfen, niet huilen' Fluisterde ik.

Masja
    Ik drukte me stevig tegen hem aan. 'Sorry, ik was nogal raar net. Ik had even de lucht van het strand nodig, sorry.' Ik leg mijn hoofd op zijn schouders. 'Hoe gaan we dit doen. Ik weet dat het raar klinkt maar, weet jij wanneer je iemand kan bijten? Op welke momenten je het niet in de hand hebt?' vraag ik heel voorzichtig.

[Moet waarschijlijk gaan.. Kan vanavond denk ik nog 1 keer reageren en dan tot of morgen heeeel vroeg of in de middag in de pauze op school XD]

Jhon

'Ik weet het niet, al zal ik mijn best doen om jouw geen pijn te doen' Zeg ik terwijl ik haar dichter tegen me aan hou.

Masja

'I love you...' fluister ik zachtjes en ik druk mijn lippen op die van hem. Ik aai met mijn hand over zijn wang. Ik wil niet dat hij weggaat, ook al is hij een weerwolf.

[jammer :( maar ja het kan niet anders denk ik zo.. :(]

[omg je bent online!! :P]

[Haha, ja ik heb nu een ICT.. Toets :P Ik verveelde me XD]

[posten, posten! :P ik moet wel zo 2 uurtjes zur schule]

[Zal ik doen XD]

Jhon

'Love you to' Fluister ik terwijl ik haar kus beandwoord door haar terug te kussen..

[Tuurlijk.. Ik tussenuur jij weg XD.. Fail..]

Masja
    Ik sla mijn armen meer om hem heen en blijf mijn lippen op die van hem drukken. Zachtjes open ik mijn mond.