• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

    - Reserveren mag altijd!

    -Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

    -Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

    -Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

    -Er moeten ook "gewone mensen" komen

    -Niet allemaal dezelfde gave

    -MAAK PLEZIER!!



    Meisjes:
    Fenna Yara Greenwood - 19 - gewoon mens - Space
    Jade Skyler Bright - 18 - ongewoon mens - bezit de kracht van het menselijk lichaam - HurtedHeart
    Noortje Joëlla Drunnk - 18 - gewoon mens - xSunlightx
    Elizabeth Dellany - 18 - ongewoon mens - kan gedachten lezen - TheRumIsGone
    Aurelie Fleur Carters - 17 - ongewoon mens - kan dingen uit de toekomst en het verleden van iemand zien - Demii0
    Faye Noëlle Camden - 17 - ? - xHeavenlyx
    Masja Greenway - 19 - ongewoon - heeft vleugels - GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean - 18 - ongewoon mens - zeemeermin - ThoseWords


    Jongens:
    David Finstone - 20 - ongewoon - kracht van wind en bliksem - GelaarsdeKat
    Jeffrey Rojas - 20 - ongewoon mens - kan gevoelens van andere mensen beïnvloeden - Helios.
    Joshua Daniel Klaye - 20 - gewoon - Space
    Glynn Brandon Fentum - ongewoon - kan hypnotiseren - Space
    Abdel Biesma - ongewoon - kan er voor zorgen dat mensen kracht krijgen om verder te gaan (zowel fysiek als geestelijk) - xSunlightx
    Damen Night - 19 - ongewoon - weerwolf - TheRumIsGone



    Het rollentopic\

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 11:03 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Damen

    Ik grijns 'Nu maar je me nieuwschierig, wat wil je graag doen?' Zeg ik glimlachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja
    'Weet ik veel. Maar ik lig nu wel lekker dus ik blijf effe liggen. Jij?' vraag ik


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Damen

    'Ik blijf hier, als ik honger pak haal ik zometeen wel wat' Zeg ik glimlachend terwijl ik mijn hand door mijn haar haal.


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja
    'Oke.' ik grijns naar Damen. Ik ga rechtop zitten en rek me even uit.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Zullen we de tijd even wat verder doen? dat ze dus al een tijdje er zitten en damen naar beneden gaan?]

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 16:45 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [ik vind het best hoor]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Oke ^^]

    Damen

    Even hoor ik ook mijn maag rammelen en sta op, 'Ik ga wat eten halen' zeg ik grijnzend 'Wil je ook?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Emma
    'Ja nu wel.' glimlach ik en sta op, strijk mijn lange haar naar achter. 'Kom je?' vraag ik en steek mijn hand uit.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Damen

    Ik pak haar hand en loop met haar naar beneden, er stonden nog maar een paar mensen en ik liep ongeveer regelrecht naar de vooraardkast waar ik naar het eten keek en keek wat ik wouw eten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja
    'hm... Wat gaan we eens eten?' mompel ik half in mezelf. Ik haal een doos eieren uit de kast. 'Ook een gebakken eitje?' vraag ik aan Damen. Ik pak alvast een koekenpan.

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 17:01 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Damen

    'Is goed' Zeg ik glimlachend terwijl ik zelf twee appels uit een mand haal, en op het aanrecht ga zitten terwijl ik de appes langs mijn arm laat rollen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja
    Ik maak de eieren klaar en als ze nog even napruttelen pak ik snel twee borden en laat ze er een voor een op glijden. 'Hier.' ik geef er een aan hem en neem het zout en peper in mijn andere hand. 'Waar gaan we zitten?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Damen

    'Dankje' Zeg ik terwijl ik het bord aanpak en naast me op het aanrecht zet terwijl ik in een snelle beweging Masja op mijn schoot trek, 'Wat dacht je van hier?' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja
    Ik lach. 'Heerlijke plek.' grijns ik en wrijf even met mijn neus langs die van hem. Ik zit moeilijk maar het lukt om een stukje te snijden. Ik stop het in mijn mond. 'dit is ook lekker.' grijns ik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Damen

    Ik grijns en snij mijn ei ook in tweén, terwijl ik de helft al snel opheb, nog één van de gewoontes van een weerwolf, ik eet veel en niet erg fatsoenlijk.


    Don't be like the rest of them, darling