• Ja, ik ben nu dus bezig met het pimpen van mijn agenda en ik heb nog leuke tips nodig. Eigenlijk heb ik al allemaal dingen bedacht, maar extra tips kunnen nooit kwaad. Ook zoek ik nog een leuke quote voor op de eerste pagina c:

    Ideeën:
    -plaatjes knippen uit tijdschriften of op internet zoeken
    -quotes in je agenda zetten
    -foto's van jou en je vriendinnen
    -laat je vriendinnen teksten schrijven
    -leuke tekeningen maken
    -bladwijzer (lint)
    -

    Hebben jullie nog ideeën dan zet ik ze erbij. Zelf heb ik ook nog wel meer ideeën als je ze wilt weten, vraag het dan gerust..
    'xx

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 14:36 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Van die invulverhaaltjes uit de CosmoGirl knippen, in je agenda plakken en invullen onder de les. Fun-ny. (cat)
    En een spiegeltje.


    Me so good.

    Bekleed de buitenkant en de binnenkant niet. :W Dat is mijn tip. Hou de binnenkant gewoon vrij voor je huiswerk.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Waarom ga je je agenda oppimpen als het schooljaar bijna voorbij is? Lol. Ik doe dat namelijk altijd in de vakantie, hahaha. Ik teken er trouwens heel vaak uit pure verveling in, dus zeg maar één hele pagina vol met hartjes of rondjes, etc en dan bam, foto er op. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Forbes schreef:
    Waarom ga je je agenda oppimpen als het schooljaar bijna voorbij is? Lol. Ik doe dat namelijk altijd in de vakantie, hahaha. Ik teken er trouwens heel vaak uit pure verveling in, dus zeg maar één hele pagina vol met hartjes of rondjes, etc en dan bam, foto er op. (:


    Het is mijn agenda voor volgend jaar c:

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 14:11 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    AWESOMEE!, ik en mijn vriendin gaan volgend schooljaar ook een kale agenda pimpen met YTF ;D..

    OT: Tsjaa.. pagina's opfleuren met stiften??


    “All those fairytales are full of shit.”

    Ik heb allemaal plaatjes van weheartit gehaald en 1 per 2 pagina's geplakt. Veel werk, maar ik vind het er echt leuk uitzien :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik ben van plan om de buitenkant van mijn nieuwe agenda te bekleden met krant en de binnenkant moet ik nog even kijken. Ik koop altijd zo'n goedkope agenda die ik zelf kan bekladden, vind ik veel leuker.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Je kan ook stofjes gebruiken, een kanten randje aan de cover maken ofzo. Of zo'n lintje als bladwijzer maken en eventueel er onderaan iets aanhangen (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    koop stickers en doe heel je agende vol plakken met stickers echt cool:)(hoera)(yeah);)(Y)


    If you can dream it, you can do it❤️

    Foto´s van je idool?


    we danced all night to the best song ever.

    Forbes schreef:
    Waarom ga je je agenda oppimpen als het schooljaar bijna voorbij is? Lol. Ik doe dat namelijk altijd in de vakantie, hahaha. Ik teken er trouwens heel vaak uit pure verveling in, dus zeg maar één hele pagina vol met hartjes of rondjes, etc en dan bam, foto er op. (:


    comfort in c h a o s

    Gewoon het standaard stuff... Plaatjes, tekeningen, quotes... Soms beklat ik een hele pagina met celebs die ik geweldig vind, of verschillende films/tv-series waar ik fan van ben. En natuurlijk foto's met vriendinnen. En aangezien ik volgend jaar naar een andere school ga, plak ik die er zeker in (:


    Believe in yourself.

    Dankjulliewel C:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Wat ik doe: Ik hou mijn agenda netjes en overzichtelijk, en als er een week voorbij is en er niks meer instaat wat ik nodig heb, ga ik er dingen overheen plakken en tekenen (:


    Alis volat propriis.