• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

    - Reserveren mag altijd!

    -Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

    -Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

    -Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

    -Er moeten ook "gewone mensen" komen

    -Niet allemaal dezelfde gave

    -MAAK PLEZIER!!



    Meisjes:
    Fenna Yara Greenwood - 19 - gewoon mens - Space
    Jade Skyler Bright - 18 - ongewoon mens - bezit de kracht van het menselijk lichaam - HurtedHeart
    Noortje Joëlla Drunnk - 18 - gewoon mens - xSunlightx
    Elizabeth Dellany - 18 - ongewoon mens - kan gedachten lezen - TheRumIsGone
    Aurelie Fleur Carters - 17 - ongewoon mens - kan dingen uit de toekomst en het verleden van iemand zien - Demii0
    Faye Noëlle Camden - 17 - ? - xHeavenlyx
    Masja Greenway - 19 - ongewoon - heeft vleugels - GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean - 18 - ongewoon mens - zeemeermin - ThoseWords


    Jongens:
    David Finstone - 20 - ongewoon - kracht van wind en bliksem - GelaarsdeKat
    Jeffrey Rojas - 20 - ongewoon mens - kan gevoelens van andere mensen beïnvloeden - Helios.
    Joshua Daniel Klaye - 20 - gewoon - Space
    Glynn Brandon Fentum - ongewoon - kan hypnotiseren - Space
    Abdel Biesma - ongewoon - kan er voor zorgen dat mensen kracht krijgen om verder te gaan (zowel fysiek als geestelijk) - xSunlightx
    Damen Night - 19 - ongewoon - weerwolf - TheRumIsGone



    Het rollentopic\

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 11:03 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Masja
    'Kies jij maar, ik kan niets zijn want ik lig ergens...' ik doe alsof ik heel hard nadenk waar. 'Weet jij waar?' ik grinnik zachtjes.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jhon

    'Hmm.. Je bent in het hol van de wolf' Zeg ik grijnzend terwijl ik gemakkelijk de trap op loop.


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja
    'I love wolfs.' fluister ik. 'En jou in het speciaal.' ik grijns omdat ik nog steeds in Jhons armen lig.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Deze rpg moet weer leven... XD]

    Jhon

    'I love you' Zeg ik grijnzend terwijl ik de deur van mijn kamer opendruk, en haar op het bed neerleg.


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja
    'I love you too..' fluister ik en grijns.
    Mijn lichaam is ontspannen maar mijn hart bonkt, gewoon alleen al door naar hem te kijken.


    [klopt, strax zijn wij de enige die hier posten, nouja dat zijn we eigenlijk al ... :P]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ja idd.. Maar het is te leuk om te stoppen xD Me loves Werewolfs so mutsh..]

    Jhon

    Ik loop naar mijn tas die op een kastje staat en haal er een nieuw T-shirt uit die ik aandoe, en ik gooi de oude in een hoek van de kamer. 'Weet je al wat je wil doen?' Vraag ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja
    'Hmm... Misschien...' zeg ik plagerig en ik rek me uit. 'Sexy hoor.' grijns ik als hij zijn shirt verwisseld.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jhon

    'Ik ben altijd Sexy' Zeg ik grijnzend terwijl ik naast haar neerzak op het bed


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja
    'O, echt? Da's toevallig, ik ook.' grijns ik en ik ga tegen hem aanliggen, mijn hand op zijn middel.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jhon

    'Dat wist ik al' Zeg ik grijnzend terwijl ik mijn ene hand om haar heen leg en de andere kort door mijn haar haal.


    Don't be like the rest of them, darling

    [is dit eigenlijk wel toegestaan? nouja dit kan je niet echt 'shokerend' noemen xD maar toch ik vraag het even, ik wil weten tot hoever de grens van deze RPG rijkt... :P]

    Masja
    'dankje.' zeg ik zacht en druk mijn lippen in zijn nek. Hij ruikt nog een beetje naar strand en ik geef nog een paar kusjes in zijn nek.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [XD.. I don't know.. De topichoudster is gone.. So..]

    Jhon

    Mijn ene hand laat ik door haar haan gaan terwijl mijn lippen van haar wang naar haar mond gaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    [haha ja klopt, we zijn lonely xD]

    Masja


    Ik voel zijn mond langs mijn wang strijken en mijn mond zoekt de zijne. Ik bijt voorzichtig op zijn lip ten teken dat hij zijn mond moet open doen.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 17:33 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ben altijd al lonly.. So I Don't Care XD]

    Jhon

    Ik twijlfel erg maar trek me dan terug, ik ben bang dat ik haar pijn doe 'Sorry' Zeg ik fluisterend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja
    'Wat is er?' vraag ik verbaasd. Ik ben bang dat hij me niet wilt, al een vriendin heeft of zo...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel