• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

    - Reserveren mag altijd!

    -Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

    -Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

    -Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

    -Er moeten ook "gewone mensen" komen

    -Niet allemaal dezelfde gave

    -MAAK PLEZIER!!



    Meisjes:
    Fenna Yara Greenwood - 19 - gewoon mens - Space
    Jade Skyler Bright - 18 - ongewoon mens - bezit de kracht van het menselijk lichaam - HurtedHeart
    Noortje Joëlla Drunnk - 18 - gewoon mens - xSunlightx
    Elizabeth Dellany - 18 - ongewoon mens - kan gedachten lezen - TheRumIsGone
    Aurelie Fleur Carters - 17 - ongewoon mens - kan dingen uit de toekomst en het verleden van iemand zien - Demii0
    Faye Noëlle Camden - 17 - ? - xHeavenlyx
    Masja Greenway - 19 - ongewoon - heeft vleugels - GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean - 18 - ongewoon mens - zeemeermin - ThoseWords


    Jongens:
    David Finstone - 20 - ongewoon - kracht van wind en bliksem - GelaarsdeKat
    Jeffrey Rojas - 20 - ongewoon mens - kan gevoelens van andere mensen beïnvloeden - Helios.
    Joshua Daniel Klaye - 20 - gewoon - Space
    Glynn Brandon Fentum - ongewoon - kan hypnotiseren - Space
    Abdel Biesma - ongewoon - kan er voor zorgen dat mensen kracht krijgen om verder te gaan (zowel fysiek als geestelijk) - xSunlightx
    Damen Night - 19 - ongewoon - weerwolf - TheRumIsGone



    Het rollentopic\

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 11:03 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Masja
    Ik grijns. 'Foei foei stoute jongen!' zeg ik gemaakt boos en tik even op zijn neus. Dan grijns ik en geef er een kusje op.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Damen

    Ik grijns en zet dan een heel zielig gezicht op 'sorry' fluister ik erachteraan, nog iets aan weerwolf zijn je kon een heel zielig gezicht op zetten die bijna niemand kon weerstaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja

    Ik glimlach. 'Je weet vast dat die blik onweerstaanbaar is.' ik leg mijn hoofd op zijn schouder.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Damen

    'hmm.. Mischien' zij ik grijnzend terwijl ik mijn hand op haar rug leg.

    [lang leve de eerste 2 uren vrij :Y)]


    Don't be like the rest of them, darling

    [haat aan gewoon school hebben.]


    Masja

    'Vaag kind' grijns ik. Mijn ogen dwalen af naar de Zijne.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ik ook.. Het is gewoon niet eerlijk.. Zeggen ze Young and wild an FREEE.. En wij zijn Young wild and Captured at school.. -.-' ]

    Damen

    'Dankje' Zeg ik grijnzend terwijl ik de palm van mijn hand langs haar wang laat gaan.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 9:04 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja
    'Maar wel een perfect vaag kind' gluister ik en glimlach terwijl mijn hand achter zijn hoofd zijn haar vaspakt en ermee speelt.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Damen

    'Jij ook hoor' Zeg ik grijnzend en druk een kus op haar lippen en pak één van de appels die naast me ligen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja

    Ik beantwoord de kus door mijn lippen heftiger op de Zijne te drukken.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jhon

    'Dus.. Wat wil je doen' Zeg ik glimlachend nadat ik een laatste kus op haar lippen druk.


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja

    'Weet ik veel.' grijns ik. 'Wil jij iets doen?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ahum...]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Sorry! Sorry! Sorry! Sorry.. Had ik al sorry gezecht?

    Jhon

    'Ik ben niks van plan' Zeg ik grijnzend, 'Jij ook niet zeker?' Vraag ik haar.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 16:26 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja
    'Nee niet echt.' zeg ik zachtjes en druk mijn lippen weer op die van hem, hij was zo onweerstaanbaar.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jhon

    'Ik kus haar terug en laat mijn handen onder haar zakken en spring gemakkelijk van het aanrecht met haar in mijn armen, voor mij was ze licht en kon ik haar makkelijk tillen 'Dus.. Waar wil je heen' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling