• Welcome to the 66th Hunger Games!
    Happy Hunger Games
    and may the odd be ever in your favor!

De zesenzestigste Hongerspelen zijn iets wat de inwoners van het Capitool vol afschuw hebben aanschouwd. De Tributen deden dingen die anders nooit werden toegelaten in de Hongerspelen...

Rollen Story
    Rollentopic

Laatste Topic

The Tributes:

District 1 - Luxe
    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone

District 2 - Metselwerk
    Madilaine Mea Bowen - Space
    Elistar Ashworth - Tolkien

District 3 - Elektronica
    Cheilanthe Heather Hubbs - Peacekeeper
    Jake Ian Parker - Chaim

District 4 - Vissen
    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Space

District 5 - Power
    Cymbeline Fhar Slevowski - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

District 6 - Transport
    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6

District 7 - Hout
    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby

District 8 - Textiel
    Meisje District 8 - Gereserveerd door Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx

District 9 - Graan
    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Charles "Charlies" Oliver Sanz - Chaim

District 10 - Vee
    Marella Mea Fentum - Space
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

District 11 - Landbouw
    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore - Tolkien

District 12 - Steenkool
    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ

Ladies and gentlemen, the 66th Hunger Games have begun. Enjoy the game and may the odds be ever in your favor!

Sincerely, the Gamemakers,
    TheRumIsGone, Space, Tolkien

(Copyright; TheRumIsGone)

Regels:

-Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je OOC schrijft, graag tussen haakjes: () [] {}
    -Maximaal 2 personages, als je daar genoeg tijd voor hebt (één die snel doodgaat...)

De Arena:

[ bericht aangepast op 11 april 2012 - 20:11 ]

help

Lucas - 1 - Bos

'Ga anders eerst wat slapen, je ziet er moe uit, ik ga wel jagen' Zeg ik terwijl ik het laatste stuk van mijn appel afbijt.

Don't be like the rest of them, darling

Avani - 4 - Bos
    Ik staar hard terug in haar ogen en schiet een pijl in haar ander been. Pijlen genoeg, nu.
    "Je kan het nog overleven, weet je. Ik wil je niet per se vermoorden. Waarom denk je dat ik je op die plaatsen schiet?" Het is wel waar. In de plaatsen waar ik geschoten heb, zitten er geen slagaders in de buurt ofzo, dus gaat het doodbloeden heel erg langzaam. Ze zou het nog kunnen overleven.

help

Citizen schreef:
    [Iemand zin om Chei te meeten? :3
    -ish bored-]

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

(Als je Elistar en Madilaine in je buurt wil, graag ^^ Maar die zitten al in het bos, denk ik...)

help

Tolkien schreef:
    (Als je Elistar en Madilaine in je buurt wil, graag ^^ Maar die zitten al in het bos, denk ik...)

[Dat zou waarschijnlijk mijn dood betekenen, maar daar verzin ik wel iets op:Y)
    *gaat 'Chei-loopt-op-hol-van-de-leeuw-af-post' schrijven*]

(Genius. XD)

help

Lizzie - 7
    "Je schiet op die plaatsen om me uit te putten en me pijn te laten leiden zodat ik mijn verblijfplaats zeg, maar je kunt net zoveel schieten als je wilt; ik laat niets los." Plan mislukt schiet er door mijn hoofd. Na zo'n 10 secondes begeven allebei mijn benen het en zak ik nogmaals op de grond.

Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

Avani - 4 - Bos
    "Okay, dan vind ik ze zelf wel en laat ik je hier liggen", zeg ik, terwijl ik rechtop ga staan en aanstalten maak om te vertrekken.

help

Solis - 6 - Bos
    Ik wilde protesteren, ze deed al te veel voor me, maar ik kon het niet. En er bestond de kans dat ze me in mijn slaap vermoorde. Wat maakte het uit. Ik ging toch dood. Liever in mijn slaap.
    "Dankje," mompelde ik nog, en ik verzette me niet meer tegen mijn zware oogleden.

Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

Cheilanthe - 3 - Op weg naar bos

Ik spring in het water en begin te lopen naar het bos. Als ik niets doe, zou er waarschijnlijk een of andere geconstrueerde aanval van de Spelmakers aankomen. Dat wil ik nu even niet hebben.
    Naar het bos dan maar? Wel ja, waarom niet. Daar bieden de bomen extra beschutting en ga ik beter op in de duisternis.
    Na een tijdje lopen, zwemmen en springen kom ik eindelijk aan bij de rand van het bos. Zonder ook maar één geluid te maken loop ik over het met afknapbare takjes bezaaide pad, en stop als ik naar mijn zeggen ver genoeg ben. Ik stel een -haast onzichtbare- val op tussen twee bomen en klauter in één ervan. Wachtend tot er iemand in de val trapt.

{Ik ben turuuugg :3 }

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

Space schreef:
    {Ik ben turuuugg :3 }

[Welcome back(bloos)]

Lizzie - 7
    "Vermoord me maar, je hebt toch niets meer aan me. Of is dat niet wat Careers altijd doen? Anderen vermoorden om zo eer te winnen en de arena uit te komen?" zeg ik spottend. Ze draait zich om. "Of doe je dat gewoon niet omdat je het niet kunt? Ik durf te wedden dat het dat laatste gewoon is" zeg ik spottend en hoop dat ze erin trapt en me gewoon vermoordt.

[ff voor de duidelijkheid: Het is een beetje zo dat Lizzie een beetje dood moet nu/zo ^^ Dus als Avani nu even heel opgefokt reageert?]

Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

{ Leven Cymbeline & Elistar nog? }

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

Lucas - 1 - Bos

'Dankje' Mompelde voordat ze in slaap viel, veel zin had het niet om nog 'Alsjeblieft' Te zeggen maar ik deed het toch, ik tilde haar voorzichtig op en legde haar op een beschud plekje waar andere tributen haar moeilijker konden vinden, ik haalde één van mijn messen van mijn riem en liep verder het bos in.

[Iemand die Lucas tegenkomt ? XD]

[ bericht aangepast op 11 april 2012 - 19:55 ]

Don't be like the rest of them, darling