• Hii. Ik heb vaak de neiging om mijn vingers te knakken. Ik doe dit zeker wel elk uur. Het gaat gewoon automatisch, maar nu wou ik weten of dit schadelijk is of niet?


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    ik weet niet


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Volgens mij niet. Ik las eens iets dat ze dat alleen zeggen om je bang te maken.
    Maar aan de andere kant, lijkt het me best wel logisch dat je daarmee je kraakbeen tussen je kootjes sneller verslijt waardoor je een grotere kans hebt op reuma, artritis en dergelijke aandoeningen.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 18:03 ]


    Your make-up is terrible

    http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/46924-is-vingerknakken-slecht.html

    :')

    als je het vaak doet dus wel.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 17:58 ]


    Miep

    Ik geloof van wel, ik heb dat ooit ergens gelezen..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ja. Mijn oom heeft nu ontzettend last van zijn handen omdat hij altijd zijn vingers heeft geknakt. Ik zou er proberen mee op te houden.


    Destroy what destroys you.

    Als je het vaak doet kan het op latere leeftijd tot reuma leiden dacht ik.


    comfort in c h a o s

    Oh ik heb dat nou ook. Het is echt automatisch. Het is dan ook dat ik last krijg van mijn vingers als ik ze niet knak. Dus dat is gewoon verschrikkelijk irritant. Soms heb ik mijn vingers gewoon in verband van pijn.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Het is goed omdat er lucht tussen je botten zit maar te veel is ook weer niet goed.
    Las ik ooit ergens. Alles en iedereen zegt iets anders dus weet niet of dat ook werkelijk waar is.
    Blegh, ik kan er niet tegen als iemand dat doet. xd


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Oh, wauw reuma klinkt niet echt fijn. Dan moet ik dus echt stoppen met het knakken van mijn vingers.
    Heeft iemand tips? (:


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    Is niet schadelijk. Vriendin van me moeder die zegt dat ze daar alles van af weet, enuh, die zegt dat het niet schadelijk is.
    Ik heb net zulke vingers als jou, mijne worden steeds slechter. Je krijgt wel dat je vingers kracht verliezen in de loop van de jaren (iig, bij mij is dat zo) maar verder krijg je er geen enge ziektes van hoor. Behalve bij mijn vingers, heb ik dat met zowat me hele lichaam, hehe. $


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik kan er juist niet tegen als mensen dat doen, of als ze hun nek gaan knakken, of hun vingers, krijg er kippenvel van jakkie.
    Volgens mij is het wel schadelijk als je het tevaak doet, ooit gehoord.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Austen schreef:
    Als je het vaak doet kan het op latere leeftijd tot reuma leiden dacht ik.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kan je reuma van krijgen schijnbaar ;) Ik vind het een eng geluid altijd...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Argh, dat vind ik echt zo ergerlijk als iemand dat doet!
    Dan kunnen ze wat mij betreft de vingers er maar beter afhakken.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Argh, dat vind ik echt zo ergerlijk als iemand dat doet!
    Dan kunnen ze wat mij betreft de vingers er maar beter afhakken.


    Wil je mijn vingers er nu al afhakken Annablub? (cat)

    In ieder geval, het is niet schadelijk zolang je het niet elke vijf minuten doet. Ik moet het doen, want als ik het niet doe, dan merk ik het in mijn vingers en gaan ze pijn doen. Ik doe het ook met mijn rug trouwens x] Mijn orthopeed zegt dat het niet schadelijk is, als je het met mate doet.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.