• Welcome to the 66th Hunger Games!
    Happy Hunger Games
    and may the odd be ever in your favor!


    De zesenzestigste Hongerspelen zijn iets wat de inwoners van het Capitool vol afschuw hebben aanschouwd. De Tributen deden dingen die anders nooit werden toegelaten in de Hongerspelen...


    Rollen Story
    Rollentopic

    Laatste Topic

    The Tributes:


    District 1 - Luxe
    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone

    District 2 - Metselwerk
    Madilaine Mea Bowen - Space
    Elistar Ashworth - Tolkien

    District 3 - Elektronica
    Cheilanthe Heather Hubbs - Peacekeeper
    Jake Ian Parker - Chaim

    District 4 - Vissen
    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Space

    District 5 - Power
    Cymbeline Fhar Slevowski - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    District 6 - Transport
    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6

    District 7 - Hout
    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby

    District 8 - Textiel
    Meisje District 8 - Gereserveerd door Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx

    District 9 - Graan
    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Charles "Charlies" Oliver Sanz - Chaim

    District 10 - Vee
    Marella Mea Fentum - Space
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    District 11 - Landbouw
    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore - Tolkien

    District 12 - Steenkool
    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Ladies and gentlemen, the 66th Hunger Games have begun. Enjoy the game and may the odds be ever in your favor!


    Sincerely, the Gamemakers,
    TheRumIsGone, Space, Tolkien


    (Copyright; TheRumIsGone)

    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je OOC schrijft, graag tussen haakjes: () [] {}
    -Maximaal 2 personages, als je daar genoeg tijd voor hebt (één die snel doodgaat...)


    De Arena:


    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 20:11 ]


    help

    (JUBILEUM!)

    Elistar - 2 - Hoorn
    Ik neem de rugzak aan en smijt beide de rugzakken naar de overkant van het grachtje rond de hoorn.


    help

    Lizzie - 7

    "Glynn? Kan ik ergens mee helpen?" vraag ik voorzichtig als ik hem in de weer zie met jodium en lapjes stof en dergelijken. Ze hebben zelf een zalf, die er duidelijk uitziet als capitool-gemaakte medicijnen.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Cymbeline - 5
    Ik klem mijn kiezen op elkaar en wuif haar duidelijke schok weg. "Avani miste mijn hart - ik wist mezelf een stuk te draaien. Het is niets." Ik klem mijn kiezen op elkaar wanneer Glynn de wond opnieuw ontsmet; ik voél hoe mijn nagels mijn handpalmen doorboren en mijn ogen zich vullen met gepijnigde tranen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lizzie - 7
    "Het is niets? Cee, je ligt hier overduidelijk bijna dood te gaan van de pijn." zeg ik bezorgd.

    [moet naar bed, btw... =( *hate my mother*]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    (Okay, nu ga ik de Mentalist kijken. xd Byee!
    NU AL NAAR BED?)

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 21:19 ]


    help

    Glynn - 4

    Ik pak Cymbeline's hand als ik zie dat ze het er moeilijk mee heeft. "Ik ben bijna klaar." Zeg ik om haar te sussen. Ik ga nog ben verder en smeer de zalf erop. "Eh, we hebben niet echt iets van verband.." Zeg ik terwijl ik mijn shirt over mijn hoofd uittrek en mijn sixpack tevoorschijn komt. Ik word rood terwijl ik een stuk van de mauw afscheur en om haar wond heenbindt.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Cymbeline - 5
    "Lizzie, het is écht niets. Als je me echt wilt helpen blijf je hier. Ik was ongerust." Ik glimlach flauw, en prik plagerig in zijn buik wanneer hij rood word. Toch trek ik hem al enigszins naar me toe zodat ik iets in zijn oor kan fluisteren. "En je weet dat ik je zal vermoorden als je dit doet voor al die hysterische meisjes?" Grap ik zacht. Ja, iets dat nooit zou vergaan; hoe erg ik ook leed - mijn humor. Ik wreef kort in mijn ogen en leunde toen met mijn hoofd tegen de rots waartegen ook mijn rug steunde. Ik ontspande mijn handen enigszins toen de wond schoon was, en verstrengelde die vervolgens meteen weer met die van Glynn. "Kom, je vat nog kou." Prevel ik zachtjes.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Glynn - 4

    Ik glimlach en trek mijn shirt weer aan, zonder mauwen. Ik leg de spullen terug en ga weer naast haar liggen. "Je hebt mooie ogen." mompel ik terwijl ik gefascineerd in haar ogen kijk.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Solis - 6 - Bos
    Ik ving de appel op en keek hem dankbaar aan, ik had behoorlijke honger.
    'Ik ben Lucas trouwens, Lucas Jhonson' Ik glimlachte onwillekeurig.
    'Solis Dorsane hier," zei ik glimlachend. "Bedankt." Ik nam een hap van de appel, wat heel goed voelde.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Cymbeline - 5
    Ik schud mijn hoofd langzaam. "Dat is gewoon een bijwerking van het mutantengif." Ik slaak een zucht en teken kort figuurtjes over de slaapzak. "Jij bent mijn prooi, Glynn. Je vind mij niet leuk om mij. Je vind mijn mutanten-ik leuk." Ik kauw op de binnenkant van mijn wang en verstrengel mijn vingers met elkaar.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ik ga. Nog even leren en tv kijken x]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ben er weer wat heb ik gemist en waar is Jayden nu?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Jayden is samen met Alice en Avani ergens in de stad, waar het water lager is en ze willen gaan chekken of er nog voedsel of andere spullen bij de Hoorn liggen, omdat de Beroeps weg zijn)


    help

    Jayden Jason Bright
    Ik kijk even en die de beroeps weglopen. Een hoopje eten en rugzakken blijven achter. Er konden misschien nog wapens liggen, want zoveel wapens kon je niet met z'n tweeën dragen. Ik hield mijn wapens bij de hand en keek of ik iemand zag en liep er langzaam en muisstil heen. Bij de rand stapte ik over de stenen heen tot de overkant. Ik liep de hoorn in toen ik plots een pijn door mijn arm voelde. Ik beet hard op mijn wang om niet een kreet te slaan. Ik keek om me heen en keek wie het gedaan had.

    [Wie heeft Jayden verwond? Aanmelden mag xD. Jayden moet ook nog een extra wondjes :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Avani - 4 - Hoorn
    Ik richt onmiddelijk mijn boog op waar het mes vandaan kwam, maar zie niemand.

    Elistar - 2 - Hoorn
    Ik smijt één van de werpmessen in de richting van de jongen van 10 en zie het meisje van 4 haar boog op me richten, maar ze kan me niet zien, ik zit achter één van de huizen. "Kom op", fluister ik tegen Madilaine. Ik begin te wandelen in de richting van de gracht. Stroomafwaarts.


    help