• Ik heb dus contact met een jongen via Facebook. Hij woont voor een halfjaar in Zwolle voor zijn studie (komt officieel uit Turkije). Hij is 21 en ik ben 19 en hij is best aardig. Hij had me toegevoegd en normaal gesproken ga ik niet echt op vreemde in maar hij leek me wel aardig dus ik dacht laat ik het eens een kans geven. Hij zocht wat contacten in de buurt van Zwolle omdat hij hier niet zo heel veel vrienden heeft. Uiteraard spreekt hij geen Nederlands, alleen Engels en Turks.
    Het was eerst heel leuk om met hem te praten, alleen heeft die het een paar dagen terug alleen maar over sex gehad en toen had ik even zoiets van rot op... (Niet dat ik nou zo preuts ben maar ik ken hem amper en hij dramde nog al door...) Nu heeft hij het dus de hele tijd over een keer afspreken enzo om elkaar te meeten, ik wou het eerst wel leek me juist leuk, maar sinds die het een hele tijd alleen over sex heeft gehad ben ik een beetje het vertrouwen kwijt en vind ik het eigenlijk helemaal niet meer zo leuk idee... Ik twijfel of hij nou wel dat type is wat die eerst zo mooi vertelde... Het punt is alleen hij begrijpt het maar niet! Echt alles wat ik probeer helpt niet! Nu vraagt hij dus weer over wanneer we gaan afspreken... Aan de ene kant lijkt het me wel leuk, maar aan de andere kant weet ik het niet zo goed meer...

    Wat zouden jullie doen?
    Btw als ik ooit met hem ga meeten dan neem ik wel een vriendin ofzo mee, niet alleen...


    dream, dare, fly!

    Ik zou het niet doen. Ik meet pas mensen als ik al wat langer met ze praat en ze vertrouw. Ik zou die gast namelijk niet vertrouwen, als hij zo vreemd praat en dan ook nog eens doordramt over het meeten. Ik vind het een beetje een apart verhaal, maar dat kan ook aan mij liggen. (:

    Hmm als het bij mij zou gebeuren diegene telkens over sexs heeft zal ik niet meer met hem spreken, en ook nooit afspreken.. Nier rot bedoelt hoor.

    Ik zou zeggen niet doen ;)


    What is youre favo scary movie?

    Ecstasy schreef:
    Ik zou het niet doen. Ik meet pas mensen als ik al wat langer met ze praat en ze vertrouw. Ik zou die gast namelijk niet vertrouwen, als hij zo vreemd praat en dan ook nog eens doordramt over het meeten. Ik vind het een beetje een apart verhaal, maar dat kan ook aan mij liggen. (:


    Het is ook best wel apart :')
    Ik voeg normaal nooit zo mensen toe, verwijder ze vaak gelijk maar ik had eerst wel een klik met hem zeg maar... Maar nu heb ik soms echt spijt dat ik er zo op in ben gegaan, maar mijn beste vriendin heeft me nogal lopen pushen dat ze het zo schattig van hem vond en dat ik echt meer met hem moest praten en moest gaan afspreken... :/

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 21:23 ]


    dream, dare, fly!