• Ok,

    Ik heb nog al veel jongens in mijn vriendengroep en vandaag is dat weer eens goed mis gegaan....

    Omdat het vandaag zo warm was ben ik regelrechte van school na het zwembad gegaan.
    Daar waren een paar mensen waar ik het goed mee kon vinden.
    Ook een jongen waar ik echt close mee ben.
    Dus wij zwemmen van de glijbaan af etc etc.
    Alles leuk en aardig totdat ik erachter kwam dat een meisje me nogal gemeen stond aan te kijken.
    En toen de andere even friet waren halen kwam ze na me toe en zie dat ik van die jongen uit de buurt moest blijven.
    Ik heb mijn spullen gepakt en ben gegaan.


    Altijd is het hetzelfde als ik op een vriendschappelijke manier bij jongens in de buurt kom.

    Ik ben dat zo zat.....

    Misschien moet je al die meiden vertellen dat je alleen maar vrienden bent, en verder niets meer. Ik ben af en toe ook aardig klef met mijn beste vriend, maar echt iets met hem krijgen: blugh.


    I am an idiot, I move.

    Waarom trek je je iets aan van dat meisje? Jij hebt toch al een vriendje? (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik ga ook constant met jongens om, laat ze gewoon oplazeren en zie het als een compliment dat ze jaloers op je is

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 22:42 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Nee hoowr. Ik ben al meer dan een halfjaar vrijgzel.

    Waarom ben je weggegaan? Daarmee geef je juist aan haar domme gedoe toe.
    Gewoon niks van aantrekken, jij weet wel beter en daar gaat het om!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik was vroeger ook heel close met mijn beste vriend en ik vind het normaal. Misschien moet je dat meisje eens een keer duidelijk maken dat je niets anders dan vriendschap voor die jongen voelt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Roadrunner schreef:
    Ik was vroeger ook heel close met mijn beste vriend en ik vind het normaal. Misschien moet je dat meisje eens een keer duidelijk maken dat je niets anders dan vriendschap voor die jongen voelt.

    LetMeBe schreef:
    Waarom ben je weggegaan? Daarmee geef je juist aan haar domme gedoe toe.
    Gewoon niks van aantrekken, jij weet wel beter en daar gaat het om!

    Die 2 zeggen alles wat ik wil/zou zeggen


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    OMG, dat is gewoon echt niet cool :(


    Love sheds light one the darkest of times

    Je had niet weg moeten gaan, joh.
    Als hij een vriend van je is, zou ik het hem gewoon zeggen.
    't Is wel balen, want zoiets is niet leuk om te horen, maar je had ook kunnen zeggen dat je gewoon vrienden bent. En als je lef hebt, kan je altijd nog vragen of ze er gezellig bij komt ^^ Want dan ligt het niet aan jou!
    Het ligt sowieso niet aan jou, maar aan dat rare kind, want het is niet erg aardig om zoiets tegen iemand te zeggen, want je kan er iemand duidelijk mee kwetsen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ghehehe, de eerste die dat probeert met mij en mijn beste maat zou slaag krijgen. laat je eens niet zo doen zeg. wat gaat zij je nou maken? xd


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.