• Welcome to the 66th Hunger Games!
    Happy Hunger Games
    and may the odd be ever in your favor!


    De zesenzestigste Hongerspelen zijn iets wat de inwoners van het Capitool vol afschuw hebben aanschouwd. De Tributen deden dingen die anders nooit werden toegelaten in de Hongerspelen...


    Rollen Story
    Rollentopic

    Laatste Topic

    The Tributes:


    District 1 - Luxe
    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone

    District 2 - Metselwerk
    Madilaine Mea Bowen - Space
    Elistar Ashworth - Tolkien

    District 3 - Elektronica
    Cheilanthe Heather Hubbs - Peacekeeper
    Jake Ian Parker - Chaim

    District 4 - Vissen
    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Space

    District 5 - Power
    Cymbeline Fhar Slevowski - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    District 6 - Transport
    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6

    District 7 - Hout
    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby

    District 8 - Textiel
    Meisje District 8 - Gereserveerd door Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx

    District 9 - Graan
    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Charles "Charlies" Oliver Sanz - Chaim

    District 10 - Vee
    Marella Mea Fentum - Space
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    District 11 - Landbouw
    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore - Tolkien

    District 12 - Steenkool
    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Ladies and gentlemen, the 66th Hunger Games have begun. Enjoy the game and may the odds be ever in your favor!


    Sincerely, the Gamemakers,
    TheRumIsGone, Space, Tolkien


    (Copyright; TheRumIsGone)

    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je OOC schrijft, graag tussen haakjes: () [] {}
    -Maximaal 2 personages, als je daar genoeg tijd voor hebt (één die snel doodgaat...)


    De Arena:


    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 20:11 ]


    help

    [because I'm too busy with school... Kheb geen tijd meer over =(]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    (Avani does ^^ Waarom denk je dat ze naar het bos wilt gaan? XD)


    help

    [Awh =(]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [iig, het zou een beetje raar zijn als Cee haar zou vermoorden.... Misschien kan Avani het doen? Dat Lizzie gaat jagen en dat zij haar vermoord? Als je dat natuurlijk wilt, Tolkientje...]

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 17:42 ]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    (Tuurlijk. Avani is moorddadig, al zou ze Alice en Jayden nu niets aandoen. XD)


    help

    [ooh, haha, zag je post pas na het zeggen van wat ik hierboven zei =P Maar gewoon dat Lizzie gaat jagen en dat Avan haar dan gaat vermoorden?]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    (Zoals ik al zei: Is goed, Avan is moorddadig XD)


    help

    HurtedHeart schreef:
    Jayden Jason Brighy
    Ze had natuuijk gelijk. Altijd stroom opwaards. 'Dan kunnen we het beste naar die berg gaan.' Zeg ik aks ik naar het bos dat makkelijk oven de rest uit komt. Vers water komt naaf benende. Gestort. 'Daar worden we denk ik niet snel estoord door water.' Zg ik grinnikend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Sowwey! Had je post niet gezien)

    Avani - 4 - Bos
    "Yep", zeg ik. "Daar moet ook ergens een grot zijn." Water en een berg is bijna altijd gelijk aan een grot.


    help

    Lizzie - 7
    "Cee? Ik ga even jagen. Ik ben denk ik wel binnen een half uurtje terug, als je nog enig gevoel van tijd hebt, tenminste." zeg ik en kijk afwachtend naar Cee.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 18:15 ]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    [Ich gehe essen -faalduits-*O*
    Daarna komt er weer een Chei-post:Y)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Avani - 4 - Bos
    We beginnen te wandelen, stroomopwaarts, richting de bergen. Altijd maar verder en verder. Ik vraag me af of het schild een gat zou hebben, zoals Cymbeline een paar dagen geleden tegen me zei. Het feit dat ze alleen met Glynn was weggelopen, en een tijdje geleden aan het jagen was langs de bosrand verraadde dat ze niet van plan was een gat in het schild te maken of te zoeken.


    help

    Lizzie - 7
    Ik loop al een paar minuten door de struiken, met mijn mes in de aanslag. Ik hoor af en toe wat geritsel en kijk dan in de richting van het geluid, maar iedere keer zag ik niets. Ik zucht. Vast een muis of een rat, of zoiets. Plotseling hoor ik een gemene lach achter me en een stekende pijn in mijn schouder volgt. Met een ruk draai ik me om.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    [moet ff eten. Kga straks wel dood xd]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    (Waarom in je schouder?! Avani mist bijna nooit... XD)

    Avani - 4 - Bos
    Als we een rustpauze nemen, stel ik voor om te gaan jagen en zie ik Lizzie plotseling in mijn gezichtsveld. Ik neem mijn boog en leg een pijl aan. Iedereen van het Capitool vraagt zich vast en zeker af of ik dubbelspel speel. Eerst Cymbeline en nu Lizzie. Ik richt op haar schouder, met het doel die te ontwrichten zodat ik toch nog een beetje plezier beleef voor ik haar echt vermoord. De pees van de boog schiet vanachter mijn vingers en de pijl nestelt zich tussen Lizzie's rechterschoudergewricht. Ik lach even gemeen.

    (WOW. RECHTERSCHOUDERGEWRICHT IS EEN WOORD. XD)


    help