• Ik ben begonnen aan een nieuw verhaal over One Direction en ik heb nog een cover nodig. Maar omdat ik dat voor geen meter kan maken zou ik graag willen dat iemand anders dat voor mij zou willen maken.
    Het is gebaseerd op Gossip Girl dus iets waar daar mee te maken heeft mag gebruikt worden. Ik wil een foto van One Direction van een fotoshoot. Liever dus geen foto's die je van een video haalt. En de titel rechts vanonder maar niet te groot. De titel is Gossip. Erg kort en simpel. Het plaatje mag overlopen, zijn gemixt of zelfs effecten zoals het plaatje in zwart/wit. Dit is de eerste keer dat ik hulp vraag dus als je nog iets moet weten of het iets specefieker moet laat het me weten door een pb! Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 20:06 ]


    Joy is not in things. It's in people.

    Hope You like, kleine aanpassing kun je laten weten in PB (anders vergeet ik het weer :( )

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 17:35 ]


    ©1998

    Hee,
    Dit is de eerste cover die ik ooit gemaakt heb dus zeg maar gewoon als je hem niet mooi vindt! ;)
    Ik moet nog veel oefenen maar misschien vindt je het wat. ;)
    Als je hem wilt gebruiken en er moet nog wat veranderd worden stuur dan even een PB. :)
    xxx


    Just being myself and if you don't like what you see, look away.


    Er kunnen nog dingen veranderd worden en ik hoor graag wat je ervan vindt.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk