• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - ochtend
    Activiteiten:
    Jongens: Zwemmen
    Meisjes: Kookcursus
    Therapy met Cassia en Felix voor wie het nog niet gehad heeft

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 23:04 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    AlwaysKlaine schreef:
    [*Uch* Sigarettendinges, die binnenkant. Dat werkt *Uch* xD]


    Dan spuugt het beestje de inhoud van zijn maag op de wond wat de kans op infectie vergroot.

    I googled this shit before i made the post. Like a boss.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Dan spuugt het beestje de inhoud van zijn maag op de wond wat de kans op infectie vergroot.

    I googled this shit before i made the post. Like a boss.


    [Ow echt? Lol, in een boek las ik dat ze dan loslaten xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sasha

    Ik kijk toe hoe Patje in zijn koffertje begint te rommelen en kijk hem nogal angstig aan als hij een vijl boven haalt.
    "Uhm, ik kan hem proberen weghalen."
    Ik kijk even van hem naar de vijl en weer terug.
    "Nou doe wat je moet doen, maar hou dat ding uit de buurt van mijn ogen," zeg ik met een knikje naar het scherpe voorwerp in zijn handen.
    Ik heb liever knappere beestjes die aan mijn lichaam zuigen, als het dan toch moet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ow eh, Danny is weer bij Cassia xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Patrick Hathaway
    'Uhm, je oog is veilig.' Daar zit het beestje namelijk te laag voor. Ik schuif dichter naar Sasha toe en leg mijn hand naast het beeestje, op zijn bovenbeen. Om de een of andere reden maakt het me nerveus, waarschijnlijk omdat ik dit nog nooit gedaan heb.
    Voorzichtig glijd ik de vijl over zijn huid, waarbij mijn vingertoppen ovr zijn huid glijden. Tot nu toe gaat het goed, de vijl schuift onder de zuignap door.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    AlwaysKlaine schreef:
    [Ow eh, Danny is weer bij Cassia xD]


    But Cassia was wie Julian! o.o /lui en moe


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    But Cassia was wie Julian! o.o /lui en moe

    [Maar ze had zich wedergekeerd xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Wat is er allemaal gebeurd, en waar is iedereen? 8D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasha

    Verstomd zit ik naar Patjes hand te kijken die op mijn been rust. De haartjes in mijn nek komen ervan overeind. Ik sluit mijn goede oog ook maar omdat ik niet kan verstoppen wat er nu door me heen gaat. Als dan ook nog eens zijn vingertoppen over mijn huid glijden is het helemaal compleet. Ik dwing mezelf aan andere dingen te denken. De muffe geur van boeken, mijn oma die tegen me schreeuw dat ik een schande voor de familie ben, Eric's harige achterkant. Het helpt, maar niet veel.
    "Is hij weg?" vraag ik. Gelukkig verraadt mijn stem me niet en heb ik een losse zwemshort aan.

    [Ik ga slapen want ik moet er om acht uur uit. Ik weet trouwens niet wanneer ik morgen online kan, want mijn vader is jarig. Be gentle with my Sasha.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ga ook, ik moet namelijk over bijna 4 en half uur op.
    Dus eh, morgen ben ik dus niet Online, pas na zessen, want ik ga op de markt staa hé.
    Kan iemand me, als dit topic vol is een PB sturen met volgend topic???]

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 1:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ( ik ga ook. goodnight)


    Now life has killed the dream I dreamed

    [Na, ik ben dus heel de dag Online, want ik heb vanochtend nog even snel gekozen dat ik thuis bleef. :)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik dacht: ik sta wat vroeger op en verblijd jullie allemaal nog even met een Sasha-post maar dat is blijkbaar niet nodig (cat). Ga alsjeblieft niet te snel vandaag D:. Laat een van de snoepjes, Patje of Mignon Sasha maar meesleuren, ik heb namelijk geen idee wanneer ik er ben. Ohja; VROLIJK PASEN *strooit paaseitjes rond* *O*]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Pasen, is het pasen? Echt? Ow Vrolijk pasen! :) Al weet ik niet waar Pasen om draait xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mignon

    Ik laat de ring achter in de isoleercel. Toch redelijk vrolijk loop ik richting de slaapzaal. Ik ben er veel te goed vanaf gekomen maar ik weet dat ik nog een lading krijg. Een lading van Patrick, hij zal het hier niet bij laten. Logisch, ik had hem kunnen vermoorden. Ik veeg de aarda van mijn turkquoise broek. Hij ziet er niet meer zo mooi uit. Ik zucht zachtjes en open mijn tas. In de hoek van mijn kamer glijden mijn ogen naar het rugzakje. Ik wil het niet zien. Demonstratief knijp ik mijn ogen dicht. De woorden van Sasha gaan door mijn hoofd. We moeten het onder ogen zien, jij en ik zijn de enige vormen van intelligent leven hier. Uit mijn tas pak ik een schoen en ik gooi hem hard tegen de muur aan. Kut, kut, kut. Met mijn handen grijp ik weer naar mijn haren.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."