• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 20:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alexis

    Ik loop naar Sasha, en doe net alsof ik hem wil tegenhouden. Maar in plaats daarvan fluister ik wat in zijn oor. 'Doe me een lol, en kick his fucking ass' grijns ik. Daarna ga ik weer op mijn plek staan, en drink mijn water.


    El Diablo.

    Felix Patterson - Begeleider
    Ik draai me naar Patrick en dan weer terug naar Sasha.
    'Als je maar niet denkt dat je van me af bent, neem dat maar van me aan,' sis ik, voordat ik door Patrick word weggetrokken.
    Als Patrick nu ook al aan zijn kant zou staan, zou ik hier echt per direct vertrekken.

    [Meh, no fighting (no_chears)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Oké, wie heeft er zin om met Julian te kletsen? *O*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Rani
    Toen Julian me kwam halen, glimlachte ik even naar hem en naar Jade voor ik wegliep, naar het kantoor van de vrouw toe. Zwijgend ging ik op een stoel voor haar bureau zitten, me ervan bewust dat mijn wang inmiddels paars begon te kleuren en zo te voelen zwol hij ook een beetje op.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Patje trok hem niet weg, hij staat alleen maar tegen ze te roepen. o.o]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hailey
    Rani volgde Julian naar binnen en schoof aan bij mijn bureau. Ik keek glimlachend op, maar schrok toen.
    "Rani, wat is er in godsnaam met je wang gebeurt?" vroeg ik, wijzend op haar paarse, opgezwollen wang.

    Escritura schreef:
    [Patje trok hem niet weg, hij staat alleen maar tegen ze te roepen. o.o]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Sasha

    "Sasha, dat is genoeg! Ik meen het, Felix, kalmeer jezelf."
    Ik schiet Patje een dodelijke blik toe. Waar bemoeit hij zich mee. Eerst die attitude vanochtend en dan nu doen alsof hij om me geeft. Ja dag, ik ben niet zo dom als Brulaap. Alsof dat nog niet erg genoeg is, komt ook mevrouwtje ik-stop-in-het-midden-van-een-neukpartij naar me toe en probeert me tegen te houden.
    "Doe me een lol, en kick his fucking ass," fluistert ze waarop ze weer verdwijnt.
    Wanneer ik Felix weer aankijk zie ik dat hij ook even afgeleid was.
    "Als je maar niet denkt dat je van me af bent, neem dat maar van me aan," sist hij.
    "Ohja, komt perfect uit hé dat Patrick het je verbiedt. Veel praatjes maar weinig daadjes! Je bent niet alleen dom, je bent ook nog eens laf!" roep ik uitdagend. Ik heb nood aan een vechtpartij.

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 20:29 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Lemmiwinks --> Mortenson]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Rani
    'Patrick sloeg me,' zei ik onverschillig en ik haalde mijn schouders op. Het deed pijn, maar niet al te veel en ik had wel erger meegemaakt. Bovendien zou hij er vast last mee krijgen en dat was het wel waard. 'Het gaat best.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Patrick Hathaway
    Felix lijkt nog te luisteren, maar Sasha gaat koppig door met uitdagen en beledegingen roepen. Wat is er mis met die jongen? Hij was wel erg gemakkelijk ontvlambaar, eerst vanochtend in de therapiezaal en nu hier...
    'Sasha, er is geen reden om te vechten. Nou vertel me waarom jullie plots klaar zijn om elkaars kopper er af te trekken.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hailey
    "Hij heeft wát gedaan?" vraag ik verbaasd, met opgetrokken wenkbrauwen. Waar haalt die man in godsnaam het lef vandaan? "En waarom dan wel?"

    [Hé, waar loopt Sasha zo te blèren, dan kan Juul komen kijken (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [FIGHTING *O* Dit doet me trouwens aan Snape denken, met zijn "noem me geen lafaard" :W]
    Felix Patterson - Begeleider

    En toen ontplofte bij mij de bom.
    'Waag het niet,' sis ik. 'Waag het niet om mij laf te noemen.'
    Voor ik het weet schiet mijn arm uit en klapt die in Sasha's gezicht. Ik duw hem omver zodat hij op de grond valt en hou hem daar vast bij zijn polsen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Merwin schreef:
    [Hé, waar loopt Sasha zo te blèren, dan kan Juul komen kijken (cat)]


    buiten de cafetaria, gewoon op het terrein. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.