• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 20:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Patrick Hathaway
    Alexis loopt weg naar de deuropening en daarbij kan ik hwet officieel neit meer uitstellen. Langzaam stond ik op en liep ik naar de deuropening, waar ik gemakkelijk over Alexis heen keek. Felix en Sasha stonden recht tegenover elkaar, beiden woedend. Zijn woorden schallen over het terrein. Mijn onderbewustzijn stoot ze metteen af, de woorden zijn niet waar.
    ''...en mensen dwingen te vergeten wie ze echt zijn!
    'Okay, genoeg jullie twee!' ik stap langs Alexis heen, ik heb hier helemaal geen zin in en Sasha's woorden zijn iets te persoonlijk op het moment. Of misschien verbeeld ik me dat.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Quinn
    Ik glimlach, en bijt even op mijn volle onderlip. 'Weet jij of er hier ergens een piano is? Dat zou dit hele kamp een stuk aangenamer maken,'


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Felix Patterson - Begeleider

    'Niemand, zelfs Sasha Ripley niet, noemt mij achterlijk,' sis ik. 'En ik zie tenminste dat jíj ziek bent, dat je beter kan worden, en gewoon als iedereen kan leven! We zijn hier om je te helpen, ja! We willen gewoon zorgen dat jullie óók gelukkig kunnen worden, en niet moeten leven als een zieke die niet meer beter kan worden!'
    Ik heb echt zo'n zin om die jongen nú, per direct een klap te verkopen.

    [Vechten, vechten, vechten, vechten!*O*]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Tell me, is er een piano? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rooba schreef:
    [Tell me, is er een piano? :3]

    [*puppyeyes*]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Rooba schreef:
    [Tell me, is er een piano? :3]


    (Sure. Muziek is goed voor meisjes, so sure. Achterin de kantine bij de opslag ofzo.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hailey
    "Ja, zo'n dingen dus. Het spijt me, maar de kans zit er goed in dat ik ook zo'n oninteressante activiteiten ga organiseren," zeg ik. Ach ja, alles beter dan naaien of wandelen. "Maar, ons uur zit er inmiddels al op. Kijk, als je hierover iets zegt, zorg er dan voor dat Patrick niet in de buurt is, oké?"

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 20:13 ]

    Sasha

    "Niemand, zelfs Sasha Ripley niet, noemt mij achterlijk. En ik zie tenminste dat jíj ziek bent, dat je beter kan worden, en gewoon als iedereen kan leven! We zijn hier om je te helpen, ja! We willen gewoon zorgen dat jullie óók gelukkig kunnen worden, en niet moeten leven als een zieke die niet meer beter kan worden!"
    Ik negeer Patje. Ik moet mijn woede kwijt en ik ben niet van plan dat bij hem te doen. Felix, aan de andere kant... Maar ik ben niet dom, ik ga de eerste klap niet geven.
    "Oh nou je bent nog dommer dan ik dacht want dat heb ik dus wel net gedaan," sis ik op dezelfde toon als hij. "En ik ben perfect gelukkig zoals ik ben, dankjewel! Jij ziet de waarheid niet, jij ziet wat je wilt zien! IK BEN NIET ZIEK BEKROMPEN ZAK!" schreeuw ik hem toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Alexis

    Ik neem wat slokjes van mijn water, en kijk naar de 3 mannen voor me. Ik wil eigenlijk gewoon dat ze vechten, en dat Felix dan gewoon in elkaar word geslagen. Maar voor nu hou ik nog even mijn mond.


    El Diablo.

    [oké, thanks! ;D]

    Catherine

    'Weet jij of er hier ergens een piano is? Dat zou dit hele kamp een stuk aangenamer maken,' vroeg hij, en ik dacht even na. ''Ik kan me herinneren dat ik een piano ergens in de kantine zag'' zei ik, en zonder op antwoord te wachten stond ik op. Ik pakte zijn hand vast, en trok hem omhoog. Ik was wel benieuwd hoe goed hij in pianospelen was..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Lekker droog van Alexis :'). Dat zou Sasha ook doen, maar bon.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [brb]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Julian Dan Forli
    Dat begreep ik wel. Ze moest natuurlijk wel overtuigend spelen tegenover haar collega's, want anders zou ze ontslagen worden. Maar de informatie die ik nu over haar had, kon ik dat wel door de vingers zien.
    "En maak je over Patrick geen zorgen, ik hou mijn mond dicht," zeg ik en ik sta op om weg te gaan.
    "Bedankt, Hailey. Dit is echt een hele opluchting voor me, dat niet iedereen me ziek vind," zeg ik recht uit mijn hart.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Patrick Hathaway
    'Sasha, dat is genoeg!' Ik word zeer hard genegeerd door beiden. Fijn. Ik haal een hand door mijn haar. Ze staan neus aan neus, beiden klaar om elkaar de hersenpan in te slaan en de ambulance doet er minstens een uur over om hier te komen, dus dat kan ik niet hebben.
    'Ik meen het, Felix, kalmeer jezelf.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hailey
    "Geen probleem, Julian. Roep Rani maar binnen," zeg ik. Ik strek mijn benen een beetje en neem een nieuw blaadje, waar ik bovenaan Rani op schrijf.

    [Oké Rani, kom maar. (cat)]