• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 20:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Catherine

    Ik voelde hoe hij met zijn vingers door mijn haren ging, en ik genoot er van. ''Ik word blij van..'' ik pauzeerde even, het was moeilijk om te bedenken. ''Fotograferen'' zei ik toen. ''De zon'' ik beet even nadenkelijk op mijn lip. ''Koken'' ging ik verder. ''En jij?'' vroeg ik, toen ik hem aankeek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ludwig schreef:
    [Is Rani nog online?]

    Jup:Y)
    Rose ish online.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Alexis

    'Jup' glimlach ik, eindelijk ik krijg hem wat vriendelijker. 'Dit kamp helpt blijkbaar toch' grijns ik. 'Had ik niet verwacht.'


    El Diablo.

    Julian Dan Forli
    Ik begin Hailey steeds meer te mogen. Ze is normaal. Ze wil me niet veranderen en ze is aardig. En ze heeft me opgebiecht dat ze het alleen voor het geld doet en dat niet voor zich gehouden, dat is ook heel fijn.
    "Wat hebben ze nog meer voor ons in petto?" vraag ik dan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [oké, laatste post.]

    Mignon

    "Gaan we met z'n tweeën, of is er iemand die je zou willen meenemen?"
    Ik bijt even op mijn onderlip. Maya? Ik schud mijn hoofd.
    "Niemand anders," zeg ik zachtjes.
    "Hoe meer mensen, hoe meer het opvalt."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ludwig schreef:
    [Is Rani nog online?]

    [Over here (: ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Patrick Hathaway
    'Mooi,' glimlach ik, terwijl ik het geschreeuw van Felix buiten probeer te negeren. 'Daar ben ik blij om, je zal je al snel beter voelen en weer helemaal gezond zijn, Alexis.' Het is geen ziekte. Dat schreeuwde Sasha nog geen minuut geleden. Ik was hoofd begeleider, misschien moest ik gaan kijken wat er aan de hand was.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hailey
    "Tja, het is moeilijk te zeggen, dat hangt een beetje van jullie af. Volgens mij gaan ze vooral jullie proberen inpraten dat jullie in het diepste van jullie zelf toch heteroseksueel bent. En dan die domme activiteiten nog," zeg ik lachend.

    Matthew
    "Niemand anders," zegt ze. "Hoe meer mensen, hoe meer het opvalt."
    "Je hebt helemaal gelijk," zeg ik. "God, ik ben nog nooit zo opgewonden over iets geweest..."

    Marethyu schreef:
    (...)
    [Over here (: ]


    [Oké, jij komt als volgende in therapie. (wbw)]

    Quinn
    Ze kijkt me aan, zo dichtbij! Even duizelt het me. Ik knipper met mijn ogen om het weg te krijgen, en het lukt maar half. 'Ik ehh.. Ik kan uren in bomen zitten, met of zonder boek. Ik kan alleen goed lezen als ik in de natuur ben en ik vogels hoor fluiten, gras onder mijn voeten voel. Ik heb ook nooit schoenen aan in het bos.. En ik speel piano, en teken graag,'


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Alexis

    Ik glimlach, en knik. 'Ik ga maar eens kijken hoe het daar gaat' zeg ik, en wijs naar buiten. Ik loop naar de deur en zie Sasha en Felix. Aangezien ik geen zin heb iets te doen, blijf ik maar in de deurpost staan.


    El Diablo.

    Ludwig schreef:
    (...)

    [Oké, jij komt als volgende in therapie. (wbw)]

    [Yay! *O*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Catherine

    Hij knipperde even met zijn ogen, en ik giechelde even. ''Piano! Gaaf'' zei ik toen. Ik speelde zelf ook piano, alleen niet zo goed. Ik vond het leuk om te doen, helaas hadden wij thuis geen piano.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sasha

    "Oh nee? Leg mij dan maar uit waarom je hier in het kamp zit!"
    Kaboem. Het spreekwoordelijke bommetje is gebarsten. Niet om de woorden van Felix, ik geef namelijk geen ene zak om die vent, voor mijn part verdrinkt iemand hem in het meer, maar omdat ik opnieuw de woorden van Patrick door mijn hoofd hoor galmen.
    Het is hard, Sasha, maar deze... Levensstijl.. zonder.. Wat jullie hebben en doen... is beter. Dit is geaccepteerd door de wereld, dit is de juiste manier van leven
    "Omdat er achterlijke, conservatieve mensen zoals jij bestaan die niet willen aanvaarden dat iedereen anders is en mensen dwingen te vergeten wie ze echt zijn!" schreeuw ik op mijn beurt terug. "Je bent bang voor dingen waarvoor je te dom bent om ze te begrijpen en dat werk je uit door af te reageren op precies dat waarvoor je zo bang bent!" Mijn gezicht is slechts enkele centimeters van het zijne verwijderd, uitnodigend voor de eerste klap. Oh, mijn handen jeuken.

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 20:07 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Julian Dan Forli
    "Zoals die wandeling, waardoor alle jongens gingen klagen als wijven, bedoel je?" lach ik. Ach, door zulke uitjes kon ik me ook wel slepen. Ik had geen slechte conditie, het was alleen saai. Misschien moest ik de volgende keer maar gewoon mijn iPod meenemen bij een activiteit en mijn gedachten houden bij de mooie jongens op het strand in hun strakke, natte wetsuits.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen