• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Julian Dan Forli
    Het is zo'n opluchting dat Hailey gewoon over normale dingen begint, me op een normale, vriendelijke toon aanspreekt en niet meteen begint over mijn 'ziekte', dat ik gewoon antwoord geef. Op zo'n manier wil ik best meewerken, al zal het geen effect hebben.
    "Nee," antwoord ik dus. Geen broers, geen zussen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hailey
    "Nee," antwoordt hij kort. Ik noteer op een blaadje papier met mijn lelijke, haast onleesbare handschrift geen broers/zussen.
    "Mis je dat soms niet?" vraag ik dan.

    Quinn
    Even legde ik mijn hoofd in mijn handen, haalde diep adem, en veegde toen mijn ogen af met de mouwen van mijn vest, die tot halverwege mijn handen kwamen. Weer schudde ik met mijn hoofd. 'Sorry, ik wil je niet lastig vallen met depri verhaaltjes,' zeg ik, mijn stem weer vast, hard doe ik mijn best om hem niet te laten trillen.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Sasha

    "Wat wil je dat ik doe, mister?" grijnst Alexis ondeugend. Ik schud lachend mijn hoofd, leg mijn handen op haar rug en trek haar naar me toe zodat haar bovenlijf tegen het mijne aankomt.
    "Verras me," fluister ik met een duister lachje.
    Ik ben niet van plan zelf al het werk te doen. Ik laat één vinger heel traag over Alexis' ruggengraat glijden en kijk haar ondeugend in de ogen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik moet gaan. Tegen een uur of acht ben ik wel terug. Sleur Sasha maar mee als je vind dat ze klaar zijn :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [awh, ik wou net zeggen dat het tijd was om ze betrapt te laten worden Ö]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Julian Dan Forli
    Ik haal mijn schouders op. Daar had ik nooit echt over nagedacht.
    "Ik denk het niet," antwoord ik dan. Ik was nooit zoveel thuis, vrijwel altijd buiten met vrienden en daar had ik genoeg aan. Misschien zou het af en toe wel gezellig zijn om thuis ook iemand te hebben waarmee je kon lachen, maar het kon ook heel vervelend zijn.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Back! Dus Jade en Rani zijn in de therapiezaal en Julian is net opgehaald, toch? *starts writing*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Die dudes op die foto zijn Masom en Kyler, en ik stalk hun stiekem bestwel :3 Heb ze allebei op facebook, maar volgensmij weten zij niet wie ik ben. I just think they're cute @.@ XD

    ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Catherine

    'Sorry, ik wil je niet lastig vallen met depri verhaaltjes,' zei hij. ''Het is oké'' begon ik. ''Ik denk dat de meesten die hier zitten zo ook hun verhalen hebben, net zoals ons'' glimlachte ik, en streek troostend wat haren uit zijn gezicht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Hihi awww]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hailey
    "Ik denk het niet," zegt hij schouderophalend. Ik knik en noteer dit ook op het blaadje.
    "Hoe zijn je ouders?" vraag ik voorzichtig. Negen kansen op tien zijn zij degenen geweest die Julian naar dit kamp gestuurd hebben, en het lijkt me begrijpelijk dat hij moeite zou kunnen hebben om over hen te praten.

    Rani
    Julian werd weggeroepen en dus vond ik het tijd worden om me aan het andere meisje voor te stellen. 'Ranaela Maeve Bones,' glimlachte ik, 'maar zeg maar Rani hoor. Vind ik mooier, en je onthoud het makkelijker.' Mijn blik viel op een spiegel en toen ik opstond om er even in te kijken begon de rode vlek inderdaad al lichtjes paars te kleuren.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Alexis

    "Verras me," fluistert hij met een duister lachje. Ik grinnik, en rol op mijn zij. Ik weet niks.' grijns ik. En begin met aankleden. Als ik mijn kleren weer aanheb doe ik mijn haar in een strakke staart. Als hij ook klaar is, springen we beide naar beneden. We roken even snel, en kijken rond alsof er niks gebeurt is.


    El Diablo.

    [Jesus, wat heb ik gemist?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."