• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.

Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.

Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Quinn
    Ik sluit even mijn ogen. Hoe lang heb ik al geen liedevolle aanraking als dit gevoeld? Of uberhaupt iets liefs? 'Dankje, het voelt gewoon goed om het een keer aan iemand te vertellen, dat heb ik nog nooit gedaan eigenlijk. Wat is jouw verhaal?' Vraag ik dan. Nadat ik het heb gezegd besef ik dat het best brutaal is om dat zomaar te vragen, maar het maakt me nu even niet zoveel uit. Niet nu ik me zo vredig voel. De pijn is weggeëbd en ik geniet alleen nog maar van het idee van vriendschap dat ik maar één keer eerder heb gevoeld.

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

Escritura schreef:

Alexis and Sasha are done fucking (cat)

El Diablo.

Julian Dan Forli
    Ik lach hol.
    "Die harteloze mensen die me hierheen gestuurd hebben? Voordat ze wisten van mijn 'ziekte'," ik spuug het woord uit. "waren het lieve, goede mensen. Maar nu niet meer. Van mensen die zo bekrompen denken kan ik niet afstammen."

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[No, not really. :3 Rajah, jij wel, geloof ik. Volgens mij zitten Alexis en Sascha op het dak, Julian zit bij Hailey in de therapiekamer, Quinn en Catherine houden een gesprek,... En dat is het ongeveer?]

Hailey
    "Die harteloze mensen die me hierheen gestuurd hebben? Voordat ze wisten van mijn ziekte, waren het lieve, goede mensen. Maar nu niet meer. Van mensen die zo bekrompen denken kan ik niet afstammen," zegt hij smalend. Ik knik begrijpend en noteer niet homoseksueel door thuissituatie op het blaadje.
    "En je vrienden?"

[Oké is Matthew vrij? *wenkbrauwwiebel*]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Julian Dan Forli
    "Die steunen me in alles wat ik doe en accepteren me voor de volle honderd procent," zeg ik trots. Mijn vriendenclub was geweldig. Het zou ze echt niets uitmaken waarmee ik aankwam. Ja, ik was er wel een aantal kwijtgeraakt bij mijn coming-out, maar het groepje was overbleef werd daardoor veel hechter.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[Ik ga eteeen, tot straks, my loves (: ]

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

Catherine

'Dankje, het voelt gewoon goed om het een keer aan iemand te vertellen, dat heb ik nog nooit gedaan eigenlijk. Wat is jouw verhaal?' Ik dacht even na, hoe ging ik een lang verhaal kort houden?
    ''Toen ik het vertelde tegen mijn ouders..'' ik zuchtte even, en dacht terug aan die tijd. ''Mijn moeder huilde, mijn vader schold me uit.. Ze hadden me de eerste nacht buiten gezet, waarna ik naar mijn oma was gegaan. Zij accepteerde mijn geaardheid, en was boos op mijn ouders'' ik pauzeerde even. ''Mijn ouders verontschuldigden zich tegenover mijn oma, en vanaf dat moment was ik het sloofje in huis. Mijn zusje van 4 kreeg alle aandacht, en ze hadden mij alleen nodig om hun frustraties te uiten of als ik iets moest doen'' ik kreeg tranen in mijn ogen. Dat mijn bloedeigen ouders zo konden zijn.. ''Ik ging steeds vaker naar mijn oma, en op een gegeven moment liet mijn vader me niet meer gaan. Mijn oma en ik schreven brieven, maar toen ik een lange tijd geen reactie kreeg, hoorde ik van mijn moeder dat ze was overleden. Dat was een paar maanden terug'' ik voelde de tranen over mijn wangen rollen.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

[Alexis kan niks doen D: ]

El Diablo.

Ry schreef:
    [Alexis kan niks doen D: ]

Felix kan ze samen -wel aangekleed- ontdekken?(wbw)

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

[Is goed XD Ze staan beneden ]

El Diablo.

[*leest stiekem mee* This is like.]

Felix Patterson - Begeleider

Ik loop wat rond over het terrein, terwijl ik denk aan morgen, wanneer ik de therapie moet gaan regelen. Geweldig, met kinderen over hun thuissituatie praten. Ik zucht en als ik wat gepraat achter een gebouw hoor, houd ik stil. Voorzichtig gluur ik om het hoekje, zodat ze me niet zien. Het zijn Alexis en Sasha, en ze roken. Ze róken!
    'Zin om de regels te breken, dame en heer?' vraag ik nonchalant.

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.