• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alexis

    Ik grinnik, en zoen hem dan terug. Ik leg mijn handen op zijn borstkas, en stop dan de zoen. Ik kijk hem grijnzend aan. 'Dus je wilt het echt op het dak doen?' grinnik ik. Het is wel spannend, moet ik toegeven. Hoeveel mensen kunnen nou zeggen dat ze hét hebben gedaan op een dak.


    El Diablo.

    Patrick Hathaway
    'Waarom zou ik die brief lezen? Het is niet dat ik hier voor mijn lol zit, of zo.' zegt Rani. Ik werp haar een dodelijke blik toe.
    'Je zit hier om beter te worden,' zeg ik. 'Voor je eigen bestwil. Begrepen?' Ik kijk ze één voor één aan en ga verder.
    'Jullie zitten hier allemaal voor het zelfde doel. Om weer normaal... normaal te worden.' Geen idee waarom ik stotterde, maar ik bleef doorgaan met mijn preek. 'Zodat jullie worden geaccepteert door de maatschappij. Heeft iemand hier in de kamer enig idee waaneer jullie de.. de ziekte.. hebben opgelopen?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    Nu is het Alexis die de kus afbreekt, ik kijk haar vragend aan.
    "Dus je wilt het echt op het dak doen?"
    Er komt een ondeugend lachje op mijn lippen. Ik heb al gekkere plaatsen gekend dan een dak, dus waarom niet.
    "Ik lig hier wel lekker hoor," grinnik ik.
    Ik zet een kusje vlak naast haar lippen, op haar kaaklijn en in haar hals. Daar begin ik zacht op een stukje huid te zuigen. Ik controleer af en toe even om er zeker van te zijn dat er geen plekje ontstaat. Het zou zonde zijn mocht mijn nieuwe neukmaatje in de isoleercel vliegen. Zou het daarbinnen trouwens lukken?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rani
    'Jullie zitten hier allemaal voor het zelfde doel. Om weer normaal... normaal te worden. Zodat jullie worden geaccepteerd door de maatschappij. Heeft iemand hier in de kamer enig idee wanneer jullie de.. de ziekte.. hebben opgelopen?' Het viel me op dat hij stotterde - ik vroeg me af of hij dat al eerder had gedaan, volgens mij niet.
    'Weet ik veel. Toen ik verliefd werd op een meisje neem ik aan?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Alexis

    "Ik lig hier wel lekker hoor," grinnikt hij. Ik grinnik ook, 'moet ik toegeven' grijns ik. Hij begint weer kusjes te geven, en ik geniet er van. Als ik hem voel zuigen kreun ik zachtjes. Eigenlijk kunnen ze ons niks maken nu, we doen het in principe met een ander geslacht. Door die gedachte grijns ik.


    El Diablo.

    Julian Dan Forli
    Ik walgde van Patrick. Ik haatte hem steeds meer. Zoals hij hier zat, ons toesnauwde en sprak over onze 'ziekte'! Die vent verdiende het om zelf eens een paar weken lang in die isoleercel te zitten.
    Ik gaf geen antwoord op zijn vraag. Ik keek al mijn hele leven naar de jongens, kon me niet herinneren dat ik ooit op een andere manier naar een meisje had gekeken dan 'goh, zij is aardig'. Zelfs niet naar hun lichaam. Maar ik had zo'n idee dat Patrick dat als iets heel ernstigs zou zien, dus ik bleef strak voor me uit staren en liet de anderen het woord doen: die waren daar veel beter in.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sasha

    Het gekreun van Alexis windt me op, maar ik ben er ook een beetje bezorgd om. Als ze te luid gaat, kan het wel eens snel gedaan zijn met de pret. Ik bijt even in haar hals en masseer opnieuw een van haar borsten. Ze is zo zacht. Dat vind ik het leukst aan meisjes, alles is zacht.
    Ik breng mijn lippen naar de hare en laat mijn hand naar beneden glijden om haar broek te openen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    'Dat is geen liefde. Dat is verkeerd.' Zodra de woorden mijn mond verlaten hoor ik de woorden weer in mijn gedachten. Herinner je je dan niet hoe die jongen je liet voelen? 'En spreek me verdomme niet tegen!'
    Ik draai me even weg van de kinderen, paniek in mijn gedachten. Het is verkeerd en ik ben genezen.
    'En jullie?' ik draai me naar de andere kinderen. 'waneer werden jullie ziek? Waneer besloten jullie dit pad van zonden te bewandelen?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Julian Dan Forli
    "Ik ben niet ziek," mompel ik. "Ik ben altijd al zo geweest, zo lang als ik me kan herinneren."
    Patrick is woest en ik durf hem niet meer aan te kijken. Ongemakkelijk draai ik wat op mijn stoel, hopend dat dit heel snel weer voorbij is.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Alexis

    Ik geniet van zijn aanrakingen, maar ik hou het kreunen zacht. Ik wil niet meemaken dat die begeleiders ons storen. Ik hou mijn handen op zijn gespierde borstkas. Terwijl ik voel dat hij mijn broek open ritst.


    El Diablo.

    [Micheeeeeeeeeeelleeeeeeeee, Catheriiiiiiiiineeeeee]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Sasha

    Alexis houdt me niet tegen, niet dat ik dat verwacht had, dus ik trek ook maar meteen haar broek uit. Opnieuw bekijk ik haar even.
    "Mooie lingerie," complimenteer ik haar.
    Oh ja, lingerie: één van mijn vele turn-ons. Ik vind een vrouw in lingerie zo mogelijk nog mooier dan een naakte vrouw. Als ik haar broek volledig uit heb, doe ik die van mij ook maar weer uit. Ik vis snel het condoom uit mijn broekzak en stop het tussen de rekker van mijn boxershort en mijn eigen huid. Met een kleine grijns laat ik mijn handen over haar lichaam glijden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rani
    'We zijn niet ziek,' was ik het met Julian eens. Seksualiteit was gewoon iets dat verschilde per persoon, en dat wij nou de minderheid vormden maakte ons niet minderwaardig. Totaal niet. 'We zijn gewoon anders dan jij bent.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cosette schreef:


    [Well, Patrick is having a mini mental breakdown and yelling and Jace just went the fuck to bed, so..
    i can send Cassia te bug you? 8D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.