• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hailey
    Ik knik. Vervolgens buig ik me dichter naar hem toe.
    "Mag ik je misschien een geheim vertellen? Niet dat het je zal helpen, of dat het nuttig moet zijn voor de therapie, maar ik vind dat jij en de andere kinderen het zouden moeten weten."

    Matthew
    "Matthew! We zijn ziek, jongen. Dodelijk ziek!" immiteert ze Patrick. Ik moet lachen omdat ze zo fel is.
    "Weet je, we zouden kunnen weglopen," zeg ik grijzend.

    Julian Dan Forli
    "Eh, oké?" antwoord ik achterdochtig. Als ze maar niet denkt dat het een geheim voor een geheim is. Ik vertel haar alleen wat ik haar wil vertellen. En ze heeft geluk dat ze überhaupt wat te horen krijgt, maar dat komt omdat ze én veel aardiger is dan Patrick, bij wie ik sowieso al geen zin heb in wat dan ook én omdat ik steeds moet denken aan de isoleercel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Iemand Felix nodig?(cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Nuh, ik zit alleen weer vast met Alexis, ze heeft echt niks te doen D:


    El Diablo.

    Quinn
    Volkomen intuïtief sla ik mijn armen om Catherine heen en leg haar hoofd op mijn schouder. Laat haat maar even huilen. Ik fluister sussende geluidjes, en vraag haar hoe haar oma was, hoe ze eruitzag, wat ze samen deden, wat iets typisch geks oma-achtigs van haar was.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Mignon

    "Weet je, we zouden kunnen weglopen."
    Mijn ogen beginnen te fonkelen.
    "Denk je dat, dat lukt?" vraag ik ongelovig maar met een beetje hoop.
    "Dat we over de hekken heen komen en niet gesnapt worden?"
    Het enthousiasme is duidelijk in mijn stem hoorbaar. Als we echt weg zouden kunnen komen kan ik mijn familie en Do niet meer zien maar ik heb mezelf bevrijd. Daarbij ken ik mezelf, ik kies altijd voor de makkelijkste weg en voor mezelf.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hailey
    "Oké, maar je zwijgt hierover tegen Patrick. Ik ben absoluut geen homohater. Ik vind dit kamp maar niets, ik vind het ziekelijk dat er zoiets nota bene georganiseerd wordt. Ik ga jullie totaal niet van jullie 'ziekte' afhelpen," zeg ik. "De enige reden dat ik hier zit is omdat ik het geld dringend nodig heb."

    [Mhaha, dan moet ik niet meer een homohater vertolken.*O*]

    Matthew
    "Denk je dat dat lukt?" vraagt ze ongelovig. "Dat we over de hekken heen komen en niet gesnapt worden?"
    "Het is mogelijk. Het is echt mogelijk, Mignon. Vannacht kunnen we het doen, doe je mee?"

    Mignon

    "Het is mogelijk. Het is echt mogelijk, Mignon. Vannacht kunnen we het doen, doe je mee?"
    Mijn kille ogen verzachten. De fonkeling wordt helderder en ik knik enthousiast.
    "Ja," lach ik en ik spring op.
    "Dat doen we."
    Als ik niet trouw was zou ik hem zoenen maar ik houd me in.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Catherine

    Quinn sloeg zijn armen om me heen, en ik leunde met mijn hoofd op zijn schouder. Het was lang, héél lang geleden dat iemand me troostte. Ik vond het fijn. ''Ze praatte veel'' ik lachte even onder het snikken door. ''Veel te veel'' momelde ik nog. ''Ze was dol op naaien en cadeautjes geven'' typische oma-dingen, cadeautjes geven. ''Ik mis haar'' zei ik zacht, en begroef mijn gezicht in zijn shirt. ''Sorry'' zei ik, toen ik merkte dat zijn shirt nat was geworden door mijn tranen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Julian Dan Forli
    "Ik zwijg sowieso wel tegen Patrick, maar je geen zorgen," mompel ik. Maar dan zakt mijn mond open van wat Hailey zegt. Ik weet niet of ik het moet geloven, want misschien is het een val. Misschien wil ze dat we haar geloven en aardig gaan vinden en met haar praten als vrienden of zo en pakt ze ons vervolgens keihard terug. Maar misschien ben ik ook gewoon veel te achterdochtig geworden en moet ik niet zo slecht denken over anderen. Dat deed ik sowieso al nooit, pas sinds een bepaalde gebeurtenis en goh, welke zou dat nou zijn? En daarom besluit ik dat ik van het beste uitga. Als het echt alleen draait om geld, dan kon ik haar zelfs aardig vinden, denk ik.
    "Maar... waarom heb je dan geen andere baan gekozen? Of verdient dit zo goed?" vraag ik en ik merk dat mijn stem een stuk zachter klinkt, alsof Patrick om het hoekje staat mee te luisteren.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Iemand naar Alexis? ]


    El Diablo.

    Quinn
    'Geeft niks,' zeg ik en druk haar hoofd zachtjes terug op mijn schouder, leg mijn eigen gezicht in haar haar en sluit mijn ogen. Ook bij mij komen de tranen weer op. Ik laat er ééntje over mijn wang stromen maar de rest houd ik in. Ik ruik de geur van haar shampoo, voel haar haren in mijn neus kriebelen, mijn schouder warm van haar tranen, en hoewel ik huil, voel ik me goed.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Ry schreef:
    [Iemand naar Alexis? ]


    Pat zit in de cafetaria? ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.