• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alexis

    "Mooie lingerie," complimenteert hij me. Ik grijns. 'Ik moet er onder mijn kleren ook mooi uitzien hé' grinnik ik. En druk een kusje in zijn hals.


    El Diablo.

    [Not yet. Let the poor boy have his fuck first :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    Oh ze moesten eens weten, dacht ik voordat ik mezelf vervloekte om die gedachten. Mijn hand schiet uit naar het meisje, Rani, waardoor ik haar vol in het gezicht sla.
    'Jullie zijn ziek. Accepteer dat,' sis ik. Acceptatie is de eerste stap richting genezing. Waarom maak je jouw hel onze hel? Wraak? zonder nog een woord te zeggen storm ik de kamer uit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rani
    In een reflex werd mijn gezicht uitdrukkingsloos, maar na een paar seconden wist ik een geamuseerd glimlachje om mijn mond te krijgen. 'Jezus, is hij ongesteld of zo?' bromde ik, terwijl ik even met mijn hand over mijn wang ging. 'Hij mag best wat tampons lenen.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Sasha

    "Ik moet er onder mijn kleren ook mooi uitzien hé," grinnikt ze. Ik zucht terwijl ze me een kusje in de hals geeft. Ik grinnik. Ze ziet er zeker goed uit, maar ik strooi nu eenmaal niet met complimentjes, dus hou ik mijn mond wat dat betreft.
    "Wees een schatje en doe de rest zelf even uit," fluister ik. Toch leuker als je een beetje toe kunt kijken, toch? Hoe trager de kleertjes uitgaan, hoe beter de seks. Grijnzend kijk ik Alexis aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Alexis

    "Wees een schatje en doe de rest zelf even uit," fluistert hij, en ik grinnik. 'Je kent me lang genoeg om te weten dat ik geen schatje ben' grijns ik, maar laat mijn handen van zijn borstkas glijden. 'Maar ik help wel even' grijns ik, en klik mijn behabandje open. Daarna kijk ik hem ondeugend aan.


    El Diablo.

    Catherine

    ''En je snapt het al: niemand mag mij'' zei Quinn, waarna hij tegen de muur leunde. ''Ik mag je wel'' zei ik toen. Ik loog niet, ik mocht hem echt. Ook door zijn kledingsmaak, maar hij kwam tot nu toe aardig over, en hij bleef tenminste zichzelf. Ook ik ging tegen de muur leunen, en staarde naar de lucht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Reina
    Ik keek haar even aan langs mijn schouder om te zien of ze het echt meende, maar haar ogen logen niet en ik wist dat ze de waarheid sprak. Dat gaf me een vreemd gevoel van dankbaarheid. Een paar minuten bleef ik stil zitten en vroeg toen: 'Waar kom jij vandaan? Mis je het thuis?'


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Sasha

    "Je kent me lang genoeg om te weten dat ik geen schatje ben. Maar ik help wel even," grijnst ze. Ik bijt op mijn onderlip terwijl ik kijk hoe ze haar bh open maakt. Alsof ze mijn gedachten kan lezen, pauzeert ze daar.
    Ik moet even lachen. Geweldig.
    Ik kruip weer dichter naar haar toe en druk een kusje net tussen haar borsten in.
    "Uit," zeg ik dan, waarop ik mijn tanden in de stof van haar bh zet en haar een handje help om het ding uit te krijgen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Alexis

    Als hij lacht, begin ik ook te lachen. Hij kruipt weer naar me toe, en drukt een kusje tussen mijn borsten. Daarna trekt hij met zijn tanden mijn bh uit, "Uit," zegt hij. Ik grinnik even, maar laat hem daarna weer zijn gang gaan terwijl ik met zijn boxer speel.


    El Diablo.

    Catherine

    ''Waar kom jij vandaan? Mis je het thuis?'' vroeg hij, en ik lachte spottend. ''Missen? Dat nooit'' zei ik toen. ''Mijn moeder is depressief en komt net uit een inrichting vandaan, en mijn vader is alcoholist'' zei ik, en dacht terug aan vroeger, toen alles nog goedging. Tot ik uit de kast kwam. Mijn ouders praatten alleen nog maar tegen me als ik iets voor hen moest doen, óf als ze boos waren. Toen mijn oma overleed zagen ze hun kansen en stuurden me naar dit kamp. Ik zuchtte even en keek hem aan. ''Mis jij het?''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Wondering where Patje went *whistle*]

    Sasha

    Hoewel ik Alexis' plagerijtjes met mijn boxershort heel amusant vind, onderbreek ik haar even.
    "En deze ook uit," grinnik ik. Ik neem nu ook haar slipje tussen mijn tanden vast en trek het ook op die manier uit. Te gemakkelijk is ook niet opwindend, toch? Plagerig laat ik een hand tussen haar benen glijden terwijl ik haar weer kus.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    Hoe kan alles al uit de hand lopen op de eerste dag? ik ga regelrecht naar de begeleiders slaapzaal, ik heb nu even geen zin om iemand tegen te komen. Therapie ging altijd goed, áltijd, zelfsin groepe en nu verloor ik gewoon mijn zelfbeheersing. ik negeerde de onzedelijke geluiden van het dak zelfs, wat kon het mij schelen? ik liep er gewoon langs en vluchte naar mijn bed, waar ik neerviel.

    Die verdomde Sasha. het waren gewoon woorden. Hij had me in de war gebracht vandaag, met zijn tranende ogen en trillende lichaam, zijn harde woorden bleven in mijn gedachten steken.
    Het is onacceptabel, belachelijk, vies, ziek, ik ben genezen. Blijf gewoon kalm Patrick. je valt niet terug in die put.
    Ik kon ook gewoon weg gaan. Nee, ik had eht geld hard nodig. Ik kon de jongen wel proberen te ontlopen. Dat moest dan maar.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Hoho. You can run, but you can't hide (cat)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.