• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Matthew
    Ze schrikt en draait zich om, maar ze glimlach kleintjes naar mij. Ik glimlach terug.
    "Hi," zegt ze. "Hoe was het wandelen?"
    "Ik ben niet meegegaan," zeg ik. "Geen zin. Hoe was het naaien?"

    Ludwig schreef:
    [Een ambulance? o.ô En nee, sorry, al mijn rolletjes zijn al 'bezet'. Trouwens, mijn complimenten voor dit RPG, ik vind 'm één van de leukste RPG's die ik ooit gedaan heb. (:]


    [Echt? *O* Yay.
    en ja. o.O Mijn broertje is ingestort ofzow. Suikerziekte, i dunno.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alexis

    Ik haal mijn schouders op. 'Hier' zeg ik, en geef hem een leeg doosje met een lege aansteker. 'Dit waren de laatste die ik bij me had' zeg ik. En dan lieg ik nieteens.

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 19:19 ]


    El Diablo.

    [Guys, ik ben hier, maar ik zit vast want Jade is offline, dus er komt pas een post als Rani aan de beurt is voor therapie xd]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Hailey
    "Ja, maar meer krijg je niet over haar te weten," zegt hij en hij slaat resoluut zijn armen over elkaar.
    Ik knik begrijpend.
    "Zou ik je mogen vragen hoe je ouders reageerden toen je uit de denkbeeldige kast kwam? Of wil je dat nog niet vertellen?" vraag ik.

    Escritura schreef:
    (...)

    [Echt? *O* Yay.
    en ja. o.O Mijn broertje is ingestort ofzow. Suikerziekte, i dunno.]

    [Ja, echt. (cat)
    Wow, dat moet wel schrikken zijn. :/]

    Julian Dan Forli
    Ik trek mijn wenkbrauw op. "Kun je dat zelf niet raden?"
    Als ze me hadden geaccepteerd of dood hadden geslagen of op straat hadden gezet, dan zat ik hier nu niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mignon

    "Ik ben niet meegegaan. Geen zin. Hoe was het naaien?"
    Ik knik zachtjes en wiebel heen en weer op mijn benen.
    "Het naaien was fantasisch," zeg ik sarcastisch.
    Ik kan er niet tegen als mensen in de jaren vijftig stijl blijven. Hallo, we leven in een geëmancipeerd land, hoor. Dat je homo's haat, oké. Nou, niet oké maar dat heeft misschien nog een reden. Maar vrouwen onderdrukken, dat gaat niet door de beugel en al helemaal geen lesbische vrouwen. Ik bijt zachtjes op mijn onderlip en kijk Matthew aan. De stilte voelt wat ongemakkelijk aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Felix Patterson - Begeleider
    Ik trek mijn wenkbrauwen even kort op, maar kijk dan naar Sasha.
    'En jij, heb jij nog iets bij je?' vraag ik.
    Hij schudt zijn hoofd, en ik kijk wantrouwend van de één naar de ander.
    'Als ik jullie nog één keer betrap, zwaait er wat,' zeg ik.
    'Oh, en Sasha? Je mag de volgende keer naar de Isolatiekamer als je weer niet aanwezig bent bij de activiteit,' zeg ik op fluisterende, maar doordringende toon.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ludwig schreef:
    (...)
    [Ja, echt. (cat)
    Wow, dat moet wel schrikken zijn. :/]


    [Valt mee. (cat) Het is alleen zo dramatisch]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hailey
    "Kun je dat zelf niet raden?" vraagt hij en hij trekt zijn wenkbrauwen op. Ik grijns.
    "Ja, natuurlijk wel. Maar kan je misschien exact vertellen wat er gebeurd is? Of heb je het liever ergens anders over?"

    Alexis

    Ik kijk naar de begeleider die weg loopt, en daarna naar Sasha. 'Jezus, ze maken wel een heel drama over het roken' mompel ik. Ik ga op de veranda zitten, en kijk hem aan.


    El Diablo.

    Matthew
    "Het naaien was fantástisch," zegt ze, maar ik hoor het sarcasme in haar stem. Ik kijk haar meteen grimas aan.
    "Wat een belachelijke activiteit," zeg ik. "Wat een belachelijk kamp in het algemeen."

    Julian Dan Forli
    "Vader boos, moeder in tranen, want oh, het is zo vreselijk om een zoon te hebben die geestelijk van alles mankeert en zo vreselijk lijd." Het sarcasme is niet te missen. "Dom. Dat zijn ze."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mignon

    "Wat een belachelijke activiteit. Wat een belachelijk kamp in het algemeen."
    Ik steek mijn handen dramatisch in de lucht.
    "Matthew," zeg ik met Patrick's stem.
    "We zijn ziek, jongen. Dodelijk ziek!"
    Lachend laat ik me op een boomstronk ploffen en haal een hand door mijn bruin blonde haren.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."