• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Zit er iemand bij hen in de therapiekamer of is Patrick daar? 83]

    Escritura schreef:
    (...)

    [Uhm, iedereen is momenteel in het kamp, op patrick moet je niet rekenen want die heeft een crisis vanwege sasha en is in zijn kamer, hij heeft Rani geslagen, rani/Julian/Jade zitten nu in de therapie kamer. Oh and Sasha and Alexis are fucking on the roof.]


    [It sounds bad when you say it like that. Sasha gave him a crisis for his own good (cat).]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ludwig schreef:
    [Zit er iemand bij hen in de therapiekamer of is Patrick daar? 83]


    Nope, Patje is in de slaapzaal. Crisis weet je wel. 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Nope, Patje is in de slaapzaal. Crisis weet je wel. 8D

    Oké, dus Hailey moet naar de therapiekamer?

    [Ben zo terug moet me moeder helpen -__- ik reageer dus wat later en minder ;)]

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 18:13 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Sasha

    "Nog verzoekjes?" fluister ik lachend in Alexis' oor.
    Nee, ik geneer me er niet om te vragen wat iemand lekker vind in bed. Waarom zou ik? Dat maakt het prettiger voor hen en ik heb er al heel wat trucjes door bijgeleerd. Het is misschien wreed van me, maar in bed ben ik eigenlijk op mijn beleefdst. Nouja, behalve dan bij de kinky situaties, maar daar hoort het ook niet echt.
    Ik sabbel even op haar oorlel terwijl ik wacht op antwoord.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ludwig schreef:
    (...)
    Oké, dus Hailey moet naar de therapiekamer?


    dat mag, is jouw keuze schat. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Quinn
    'Ik weet het niet, toen ik een jaar of twaalf was kwam ik erachter dat ik me gewoon niet méér aangetrokken voel tot meisjes dan tot jongens, en ik weet het niet zeker, maar ik denk niet dat het me uit zou maken of degene van wie ik hou transseksueel is, ik bedoel, het gaat toch om wat je voor iemand voelt? Bovendien ben ik het zelf ook..
    Ik dacht zelf nooit dat het een probleem was, en heb het er dus nooit echt over gehad. Maar toen ik het er een keer aan tafel perongeluk uit liet vallen mepte mijn vader me in mijn gezicht, dat was de eerste keer dat hij dat deed, dus ik was geschokt. Ik rende naar boven, en hij kwam achter me aan. De volgende dag durfde ik niet naar school, maar mijn moeder stuurde me toch en zei dat het mijn eigen schuld was.
    Na school vluchtte ik naar het bos, daar ben ik liever dan waar dan ook, en heb een een hele tijd zitten huilen. Het begon al te schemeren toen een jongen me vond, hij leek op mij.. Tyler,' Dat laatste fluisterde ik bijna en besefte toen dat ik voor me uit zat te staren, in mijn verleden verloren. Ik schudde mijn hoofd en ging verder. 'We kregen een relatie, maar nu is hij.. er niet meer.. Hij is van een flat gesprongen, ik stond beneden en zag hoe hij.. hoe hij..' Tranen sprongen in mijn ogen. Het was alweer een jaar geleden, ik had me eroverheen gezet, maar met dit kamp en alles erbij kon ik het even niet meer hebben.

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 18:16 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Alexis

    'Niet echt' grijns ik, en geef een kus op zijn kaaklijn. Hij was goed in bed, moet ik toegeven. En ik ben een rebelse partygirl dus ik ben wel wat gewend.


    El Diablo.

    Hailey
    Zuchtend slenter ik naar de therapiekamer. Volgens het uurrooster moet ik vandaag met Julian beginnen.
    In de wachtkamer zitten er drie mensen, waaronder Julian.
    "Goed. Julian, kom je mee? Je bent de eerste die in gesprek moet," zeg ik en ik houd de deur van het kleine kamertje open.

    Julian Dan Forli
    Dus Rani kon het huis uit zodra ze thuiskwam? Misschien is dat ook wel iets voor mij. Alleen heb ik nog geen plek om naar te toe gaan. Maar ik heb nog de hele zomer om daarover na te denken.
    Dan gaat de deur open en komt er een andere begeleidster binnen.
    "Goed. Julian, kom je mee? Je bent de eerste die in gesprek moet," zegt ze en ze opent de deur naar een ander kamertje. Ik gehoorzaam. Niet omdat ik er zin in, want ik vind het nog altijd onzin, maar omdat zij tenminste niet tegen me schreeuwt. Liever haar dan Patrick.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sasha

    "Niet echt," grijnst Alexis waarop ze me een kusje geeft. Ik lees het compliment tussen de regels door en grijns terug.
    "Ik wel," zeg ik met een ondeugende glimlach en fonkelende ogen. Ik neem Alexis stevig bij de heupen beet en draai ons om zodat zij bovenop komt te zitten.
    "Ga je gang," grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Catherine

    Ik keek hem medelevend aan nadat hij zijn verhaal had verteld. ''Het spijt me voor je'' zei ik zacht, en wreef troostend over zijn arm. Gelukkig heb ik zelf nog niemand verloren, behalve mijn oma dan..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hailey
    Gehoorzaam volgt Julian, waarvoor ik enorm opgelucht ben, aangezien ik het merendeel van de kinderen hier nogal brutaal vind.
    "Goed. De bedoeling van de therapie is dat je een beetje vertelt over jezelf en je gevoelens. Ik kan best begrijpen als je daar nog niet klaar voor bent en je je daar nog niet voor wilt openstellen, maar het is wel de bedoeling dat je tijdens deze sessies evolueert. Laten we met de gemakkelijke dingen starten. Heb je broers of zussen?" vraag ik en ik kijk de jongen vriendelijk aan.

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 18:24 ]

    Alexis

    Ik grijns, en kijk hem dan ondeugend aan. 'Wat wil je dat ik doe mister?' grijns ik. Ik draai met mijn vinger rondjes op zijn onderbuik. Ik kijk hem grijnzend aan.


    El Diablo.