• Welcome To The 66ste Hunger Games!
    May the odds be ever in your favor!
    And Happy Hunger Games!

    De 66ste hunger game is iets wat het capitool vol afschuwing naar heeft gekeken, de tribuuten deden dingen die normaal niet werden gedaan bij de hunger games...

    Rollen Story\

    Topic 1

    Personage's:

    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone
    _______

    Madilaine Mea Bowen - Appelstroop
    Elistar Ashworth - Tolkien
    _______

    Meisje District 3 - Peacekeeper
    Jongen District 3
    _______

    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Appelstroop
    _______

    Cymbeline - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    _______

    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6
    _______

    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby
    _______

    Meisje District 8 - Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx
    _______

    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Jongen District 9
    _______

    Marella Mea Fentum - Appelstroop
    Jongen District 10 - HurtedHeart

    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore Tolkien
    ________

    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool


    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je Ooc schrijft graag tussen haakjes () [] {}
    -Maximaal 2 personage's 1 die snel dood gaat.. (Zeker weten dat je er genoeg tijd voor hebt)



    Mede Mogelijk gemaakt door:
    Appelstroop
    Eglantine

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 17:47 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Solis Dorsane - 6
    Ik keek om me heen, wachtend op de privésessies. Niet nerveus zijn, dacht ik. Ik ging schieten. Dat kon ik goed. Misschien kon ik zelfs gaan schieten met een zelf gemaakte boog. Misschien maakte dat meer indruk.

    [Iemand zin om te praten?]


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    - mijn topics. -


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Welcome to the 66ste Hunger Game!

    Happy Hunger Games..

    And May The Odds Be Ever In Your Favor


    Don't be like the rest of them, darling

    [abo, nu echtechtecht weg]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Axton-12
    Hoe de hel weet ze nou dat het daarom gaat? *schuin kijk ik haar aan* ik heb het niet zo op mensen die weten wat ik denk, en dus voor mij een soort van helderziend lijken. Het werkt gewoon altijd op mijn zenuwen. "Hoe weet je dat?" Mijn stem is zo zacht. Ik weet niet of ze het gehoord had. Ik hou helemaal niet van knuffelt worden. Het is altijd zo benauwend, maar ik wil haar niet weg duwen. Ze bedoeld het goed, denk ik. Of hoop ik eerder.


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.

    Lucas - District 1

    Ik leun nogsteeds tegen één van de muuren en bedenk me wat ik ga doen,
    mischien wel helemaal niks.. Gewoon om te laten zien dat ik hun spel niet mee speel..


    Don't be like the rest of them, darling

    Cymbeline - 5
    "Ik heb hetzelfde. Mensen kijken naar je; ze zoeken je zwakten en pijn. Ik weet hoe het voelt, en daarom ontsnap ik daaraan." Ik schenk hem een kleine glimlach en laat hem vervolgens langzaam los.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Braon-9
    Wat moet ik in de privesessies laten zien? en waarom moet ik iets laten zien? voor mijn plan heb ik toch geen sponsers ofzo nodig...


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.

    Axton-12
    Ergens ben ik blij dat ze me losgelaten heeft. Ik hou er gewoon echt niet van om geknuffeld te worden. "uhuh" Ik weet niet precies wat ik terug moet zeggen, want het feit dat ze zo aan me kan zien wat ik denk maakt me toch wel een beetje bang. Met mijn gedachten zit ik ook geheel ergens anders. Nadenkend bijt ik op mijn lip. Wat moet ik in hemelsnaam laten zien? Ik hoop maar dat ze het niet verkeerd interpreteert.


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.

    Cymbeline - 5
    "Het komt allemaal goed." Ik krul mijn lippen tot een zekere glimlach, en strijk vervolgens kort het gras van mijn broek. "Tijdens de sessies straks, ongeacht wat de Beroeps zullen doen; Wees jezelf en laat ze alles zien. Daag ze uit. Ze zullen het heerlijk vinden." Ik knik, leg mijn wijsvinger op mijn lippen en druk dan zachtjes een kus op zijn wang. "Tot straks, A." Met diezelfde glimlach sta ik op, en begeef ik me richting de lift.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lucas - district 1

    Ik was zometeen samen met Haven als eerste aan de beurt voor de sessies, nogsteeds ging het idee door mijn hooft om gewoon helemaal niks te doen of niet te komen op dagen, ook al was het maar om te laten zien dat ik geen pion in hun zieke spel was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alice Rue - District 11

    'Ik zou je kunnen helpen.' Zegt de jongen 'Ik zou je kunnen helpen om te kunnen overleven.' Zegt hij aanmoedigend, ik keek de jongen bedenkelijk aan, hij leek me aardig, ik kreeg geen woorden door mijn keel dus knikte ik maar gewoon ja, het leuk handig om teminsten één iemand te hebben die ik kon vertrouwen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Vermoeid door alle gedachten die door mijn hoofd spoken laat ik me naar achterzakken en kijk naar de lucht. Gelukkig verandert de lucht niet. Hoewel, straks in het stadium is alles kunstmatig. Een zucht ontsnapt aan mijn lippen terwijl ik met mijn ene hand een beetje met het gras speel. Ik moet echt gaan bedenken wat ik ga laten zien. Waarschijnlijk iets met messen. Hopelijk brengt mijn naam dan geluk.
    {Axton betekend zwaardvechter en Cathmore groot vechter}


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.

    [Ik moet wachten tot HurtedHeart reageerd..]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jayden Jason Bright
    Ze knikte ja wat me een opluchting gaf. Zolang ik leefde zou ik haar beschermen. Een kind van haar leeftijd mocht dit gewoon niet doormaken. hierom haatte ik het Capitool. Hierdoo haatte ik het Panem. Ik keek even rond me, maar zag geen personen dichtbij ons behalve Alice en ik dus. Ik besloot haar eentip te geven. Dat zei mijn vader nog tegen mij en mijn vriendin. Een gewone vriendin. 'Ehm. Binnenkort zullen we dus in de arena gaan staan. Rond een zilveren hoorn met wapens. Ik geef je de tip om zo snel als je kan een overlevingstas te pakken met alleen een klein mesje aan de buitenkant en dan het bos in. De oudere zullen de wapens pakken en ieder levend persoontje vermoorden. We moeten iets afspreken om elkaar ook te vinden. Suggesties?' Vraag ik haar. ik wist wel dat ik als het zou kunnen. Ik wist dat het niet zou lukken, maar als. Als we de laatste zouden zijn. Zou ik me opofferen. Het kind zu dan de eerste zijn die zou winnen in de hungergames op zulke leeftijd. Haar gezichtje zou niet ten onder gaan in dit zo genaamde spel. Niet zolang ik leefde.

    [Ja Jayden is helemaal into Alice. Hij doet haar denken aan zijn zusje en broertje die ook haar leeftijd hebben :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break