• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.

Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.

Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Julian Dan Forli
    "Gemiste therapie? Welke gemist therapie?" vraag ik, niet al te beleefd. Had ik therapie vanochtend? Of was dat die wandeling? Want die had ik helemaal niet gemist. Alleen het laatste stuk.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Sasha

Ik voel Alexis tegen mijn lippen aan grijnzen en doe net hetzelfde. Tergend langzaam laat ik mijn tong in haar mond glijden. Terwijl ze haar lichaam dichter tegen het mijne duwt, laat ik mijn hand naar haar borst glijden. Zachtjes knijp ik er even in. Pfoe, je kan wel merken dat ik al twee dagen geen seks meer gehad heb, het bloed begint nu al uit mijn hersenen naar beneden te stromen. Normaal ben ik heus wel wat meer gewend. Hoewel, het is een teken dat ik een gezonde jongen ben en dat alles daar beneden werkt zoals het zou moeten.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Wat heb ik gemist? Had Quinn nog iets gezegt? ;d]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

FreckledEmo schreef:
    Quinn
    'Quinn,' zei ik, iets opgewekter, nu ze me aardig leek te vinden. Ze was best mooi, met blond haar en donkere ogen. 'Dus.. Vertel eens over jezelf. Aan welke "ziekte" lijd jij?,' lachte ik.

[ bericht aangepast op 6 april 2012 - 16:34 ]

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

Patrick Hathaway
    Rani duw ik ruw op een stoel neer, waarna ik richting de andere jongen kijk, Julian.
    'Ja, je had vanochtend therapie. Dat stond ik je brief, lees die dingen,' snauw ik hem toe. 'Of was je te druk bezig met het janken over je spullen als een meisje?'
    Ik ga rustig tegen de rand van eht bureau zitten en kijk de kinderen aan. Irritatie, kwaadheid, verdriet, zoaveel emoties in hun ogen.
    'Nou, blijf zitten en werk mee, dit is voor jullie eigen bestwil.' Zodra ik het zeg knagen Sasha's woorden aan me, wat niet echt help. ik moet die verdomde jongen uit mijn hoofd en uit mijn leven krijgen. het enige waarin hij geïntereseerd is is het achterna zitten van mensen.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Patje, ur a dumbass, just sayin' (cat)]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Rani
    Ik trok mijn benen opnieuw op in kleermakerszit en keek hem geamuseerd aan. 'Waarom zou ik die brief lezen? Het is niet dat ik hier voor mijn lol zit, of zo.' Pfft. Stelletje homofoben hier.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Alexis

Ik kreun zacht als hij in mijn borst knijpt, en ik duw mijn lichaam nog een beetje naar hem toe. Plagend strijk ik een paar keer langs zijn tong. Daarna grijns ik, en laat mijn hand over de blokjes op zijn buik glijden.

El Diablo.

Cosette schreef:
    [Patje, ur a dumbass, just sayin' (cat)]

Shh, identity crisis. He was brainwashed and shizzle.

catherine

"Dus, vertel eens over jezelf. Aan welke 'ziekte' lijdt jij?" Lachtte Quinn, en ik grinnikte even. "Biseksualiteit, een schande, nietwaar?" gniffelde ik. "En jij?" Vroeg ik hem geinteresseerd.

[Sorry voor eventuele typfoutjes, ik zit op mijn mobiel ;d]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

[Dus een van mijn personen kan daarbij zitten? Dan is het zeker jade xD]

I'm finally back, Finally after a Year break

Sasha

Ik geniet van Alexis' kreuntje. Als ik haar hand op mijn buik voel, breek ik de kus langzaam af. Ik kijk haar even grijnzend aan en trek dan mijn t-shirt uit. Met dat van haar doe ik net hetzelfde. Ongegeneerd laat ik mijn ogen over haar bovenlichaam glijden. Mooi, strak maar niet té mager. Ribbetjes tellen is nu niet meteen mijn favoriete spelletjes. Ik duw haar benen open en ga er tussen liggen terwijl ik mijn lippen weer op de hare druk. Plagerig schuur ik met mijn kruis tegen dat van haar.

Julian Dan Forli
    Ik klap mijn kiezen op elkaar en werp hem een dodelijke blik toe. Ik weet dat als ik nu ga antwoorden, dat ik ga schreeuwen en uit elkaar klap en het lijkt me beter om me te beheersen. Daarbij heeft hij gelijk.
    Ik ga naast Rani op een stoel zitten en staar uit het raam. Het meer is vanaf hier niet te zien, maar ik verlang er op dit moment heel hevig naar, vooral na die wandeling.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

HurtedHeart schreef:
    [Dus een van mijn personen kan daarbij zitten? Dan is het zeker jade xD]

Yup, schrijf maar even een stukje dat ze bij patrick zit in de kamer.

Quinn
    'Oh, vergeleken met mij ben jij zo "normaal" als wat. Ik ben pan- én transseksueel, dan ook nog emo, en je snapt het al: niemand mag mij,'
    Ik ging zitten, trok mijn knieën op, en leunde met mijn rug tegen de muur. Zachtjes floot ik voor me uit. Lekker rustig hier. Ik vroeg me af wanneer de begeleiders er achter zouden komen dat ik de hele dag al hier was.

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.