• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna

    "D-Donna, ni-niet..."
    Lachend laat ik hem los. Even kijk ik hem grijnzend aan en ik druk een klein kus op zijn lippen.
    "Wat niet?" vraag ik lichtelijk schijnheilig.
    "Dit niet?"
    Opnieuw sluit ik mijn lippen rond zijn erectie en versnel het tempo opnieuw.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    MissEverdeen schreef:
    Lilly
    Ik knik. ik kijk een beetje rond en zie allerlei soorten mensen lopen.
    "Maar hoe gaat het bij jou?" denkend aan Florence


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeremy

    Ik voel haar lippen op de mijne en haal even opgelucht adem, om te bekomen, en het te laten wegvloeien.
    "Wat niet? Dit niet?"
    Voor ik het goed en wel besef, is ze weer bezig. Krampachtig knik ik, en aangezien mijn orgasme geen tijd had weg te ebben, komt het steeds weer dichterbij.
    "Donna," kreun ik opgewonden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Kyle kreunt zonder einde.
    "Dat beschouw ik als een ja," fluister ik lachend.
    Ik raak nog meer opgewonden als hij zijn heupen meebeweegt en zijn nagels in mijn rug zet. Ik grom even terwijl hij mijn naam kreun.
    Ik ga iets trager omdat het best wel vermoeiend is maar compenseer door af en toe iets harder te stoten. Ik buig me over Kyle heen en druk mijn lippen op de zijne.

    Arion

    "Dat mag ze zelf doen, hoor. Ik maak het alleen maar af," grinnikt Michael.
    Ik veeg opnieuw tranen van mijn wangen en kan eindelijk kalmeren. Uitgeteld zak ik helemaal weg in mijn zitje.
    "Arme Grace," lach ik nog even na terwijl ik de laatste tranen weg veeg. Niet dat ik om het meisje geef, ik ken haar niet.
    "Maar ach, amuseer je, zou ik zeggen."

    Charlotte

    "Ch-charlie? Heb ik iets verkeerds gedaan?" vraagt Mary die me haar mobiel in de handen stopt. Even vraag ik mezelf af wat ik ermee moet, maar dan besluit ik mijn gezicht er in te bekijken. Mijn jukbeenderen zijn meer uitgesproken, mijn kin ook.
    "N-nee," breng ik verbaasd uit. Ik kijk even naar mijn polsen en dan naar de rest van mijn lichaam. Ik heb niet meer gegeten sinds- Sinds het voorval bij Michael thuis.
    "Mary, ben ik afgevallen?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "N-nee."
    Ik kijk bezorgd toe hoe ze zichzelf bekijkt.
    "Mary, ben ik afgevallen?"
    Ik bijt op mijn lip en knik zachtjes.
    "Je ziet er een beetje pips uit. Charlie, ben je zeker dat je je wel oke voelt?"
    Terwijl ik haar bezorgd blijf aankijken, neem ik haar hand vast en knijp er zachtjes en bemoedigend in.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Donna," kreunt hij nogmaals.
    Lachend laat ik hem weer los en buig ik me naar zijn oor.
    "Dit vind je dus niet leuk?" fluister ik zachtjes.
    "Dan stop ik er toch mee."
    Ik ga tegen hem aan liggen en sluit voor de verandering mijn hand rond zijn erectie om hem toch aan zijn hoogtepunt te laten komen.

    Michael

    "Arme Grace. Maar ach, amuseer je, zou ik zeggen."
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Dat zal wel lukken," grinnik ik.
    Er verder op in ga ik niet maar als haar kont net zo is als haar borsten ben ik een gelukkig man. Ik haal mijn hand door mijn haren en richt mijn aandacht weer op het scherm. Het verhaal heb ik niet gevolgd maar het vast ook allang niet meer te volgen. De hele film gaat nergens meer over.
    "Volgens mij is deze film mijn slechtste keuze ooit," lach ik als er weer een zombie uit het water komt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Dit vind je dus niet leuk? Dan stop ik er toch mee."
    Ik kijk haar aan met een wazige blik, en voel haar hand om mijn erectie sluiten. Kreunend kom ik klaar, en ik druk liefdevol mijn lippen op de hare om mijn gekreun wat te smoren. Hijgend kijk ik in haar ogen, en ga met een hand door haar haren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Lachend laat ik hem los als hij klaarkomt. Tijd om een opmerking te maken heb ik niet want ik voel zijn lippen liefdevol op de mijne. Op dezelfde manier zoen ik hem terug. Mijn handen leg ik op zijn wangen. Hijgend kijkt hij me aan. Plagerig druk ik een kusje op zijn neus.
    "En is de prins tevreden?" vraag ik met een klein lachje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Je ziet er een beetje pips uit. Charlie, ben je zeker dat je je wel oke voelt?"
    Mary neemt mijn hand vast en knijpt er in.
    "Ik heb me al beter gevoeld," geef ik toe. Ik laat me op een bankje zakken. "Die krullen moeten weg," zeg ik vastberaden. "En die schattige jurkjes. Weg. En ik meende het van die make-up."
    Resoluut staar ik voor me uit.

    Arion

    "Dat zal wel lukken. Volgens mij is deze film mijn slechtste keuze ooit," lacht Michael.
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "No shit, Sherlock," zeg ik sarcastisch. "Maar denk positief: nachoooo's."
    Ik prop mijn mond demonstratief vol.
    Wanneer ik luid begin te knabbelen krijgen we weer enkele kwade blikken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ik heb me al beter gevoeld. Die krullen moeten weg. En die schattige jurkjes. Weg. En ik meende het van die make-up."
    Ik ga naast haar zitten en staar naar de grond.
    "Wil je misschien eerst even douchen? Dan kunnen we daarna terugkomen, en kan je... Dan kan je naar de kapper, en nieuwe kleren kopen."
    Ik kan het me amper voorstellen, een hele nieuwe Charlie.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jeremy

    "En, is de prins tevreden?"
    Ik knik even.
    "Maar de prinses moet ook genieten," zeg ik plagerig, en kriebel met mijn vingers over haar hals, tussen haar borsten door, tot haar navel. Ik volg de weg met mijn lippen, en teken onzichtbare cirkeltjes rond haar navel met mijn vingers, terwijl ik er vederlichte kusjes druk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Maar de prinses moet ook genieten."
    Ik giechel zachtjes als ik zijn vingers en lippen over mijn lichaam voel. Ik ril onder zijn aanraking, hoe vertrouwd ze ook zijn.
    "Wees origineel," grinnik ik.
    Ik voel de vlinders in mijn buik hevig heen en weer vliegen. Ze geven me een misselijk gevoel. Maar wel een gelukkig misselijk gevoel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Wil je misschien eerst even douchen? Dan kunnen we daarna terugkomen, en kan je... Dan kan je naar de kapper, en nieuwe kleren kopen."
    Ik lach schamper.
    "Ik kan nergens douchen, Mimsy. Ik verblijf in de kerk. Misschien moet ik hier maar komen douchen," zeg ik terwijl ik naar de fonteintjes knik.
    Ik zucht en laat mijn schouders even hangen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jeremy

    "Wees origineel."
    Ik kijk haar geamuseerd aan.
    "Shht," zeg ik zacht, en druk mijn lippen op de hare, om haar het zwijgen toe te leggen.
    Plagerig laat ik mijn hand tussen haar benen gaan, en liefdevol streel ik haar. Bewust vermijd ik haar gevoeligste plekje, terwijl ik haar teder blijf kussen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mary

    "Ik kan nergens douchen, Mimsy. Ik verblijf in de kerk. Misschien moet ik hier maar komen douchen."
    Ik kijk haar even aan.
    "Wat? Dat meen je niet! Charlie, waarom ben je niet naar mij gekomen? Je weet dat je meer dan welkom bent."
    Met een strenge blik kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.