• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna

    "De prins heeft altijd een leuke tijd wanneer hij bij zijn prinses is."
    Ik leg mijn vinger op zijn lippen.
    "Niets zeggen," fluister ik zachtjes.
    Ik druk veel kleine kusjes in zijn hals. Ik baan mezelf kussend een weg richtig zijn kruis.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Isabelle

    Na een tijdje kijk ik op naar Lilly en ik zie een traan over haar wang.
    "Weet je Lil, wat ik me afvraag. Waarom huil je zoveel?"
    Besluit ik dan te vragen. Ik zou het wel eens willen weten.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik kijk even naar Isa en dan naar de grond.
    Ik denk na, hoe ging ik dit antwoorden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeremy

    "Niets zeggen."
    Ik druk zacht een kus op haar vinger en sluit mijn ogen wanneer haar lippen steeds lager komen. Ik kreun zacht haar naam, en voel dat haar handelingen zo hun gevolgen hebben.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Op zijn onderbuik stop ik met mijn kusjes. Ondeugend kijk ik hem aan. Er vormt zich een ondeugend lachje op mijn gezicht. Zachtjes bijt ik op mijn onderlip. Voorzichtig druk ik weer een klein kusje op zijn onderbuik. Met mijn tong draai ik rondjes rond zijn eikel. Ik sluit mijn lippen rond zijn penis en doe wat ik moet doen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Isabelle

    Ik blijk Lilly aankijken. Ik wil het gewoon weten.
    "Lil, alsjeblieft?" Vraag ik en neem even snel een slokje van mijn water.
    Dan zet ik het glas weer terug en wacht op antwoord.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik zucht. " Ik weet het niet Isa, het leven lijkt gewoon een grootte grap. Bijna alles wat fout kon gaan is fout gegaan" zeg ik gebroken. Ik voelde me een hoopje ellende. Ze was de eerste die ik dit toevertrouwde, en ik nvond het moeilijk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Ik weet het niet Isa, het leven lijkt gewoon een grootte grap. Bijna alles wat fout kon gaan is fout gegaan." Ik hoorde haar stem breken.
    "Och, Lilly." Zeg ik en trek haar tegen me aan.
    Ik zoek even de juiste woorden.
    "Als je denkt dat iets fout gaat, hé. Meestal gebeurd dat dan ook. Je moet positief denken. Want dan krijg je er positieve dingen voor terug. Wees een Optimist geen Pessimist." Zeg ik met een glimlachje.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 9:32 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Isa trekt tegen me aan. "Ik zal het proberen maar alles is zowat al fout gegaan" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Ik zal het proberen, maar alles is zowat al fout gegaan." Zegt Lilly zacht.
    "Zoals?" Vraag ik en kijk haar aan.
    Ik zie de serveerster en bestel voor ons beide nog wat te drinken.
    Dan kijk ik Lilly weer aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    "Met Nikki, mijn vader en mijn basisschool" zeg ik terwijl ik naar mijn schoenen kijk. Ik wist dat ik het achter me moest laten maar dat lukte niet 1 2 3 als er vanalles gebeurd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Met Nikki, mijn vader en mijn basisschool." Zegt Lilly terwijl ze naar haar schoenen kijkt.
    "Lil, de basisschool is over hé. Je zit nu op een andere school. Vind je niet dat het beter is geworden dan?" Vraag ik zacht.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik knik. "Maar ik kan het gewoon niet vergeten met de sms'jes" geef ik eerlijk toe.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Willie ietsje meer schrijven? Rule one.]

    [Ik ga me even aankleden.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [ja sorry, ik wist ff niet wat + mijn ma liep telkens van boven enaar benee en ik mag niet online zijn eigenlijk dus ik dacht tsja ik typ straks wel meer. Is goed hoor]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan