• © Copyright Dracy

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

Ich liebe dich 27.12.23

Isabelle

Ik knikte.
    "Heb je ze al verwijderd?" Vraag ik dan.
    Ik bedankt de serveerster voor de drankjes.
    "Want dat is het beste om te doen hé." Zeg ik dan.

[Kan dat ik spelfouten maak, maar ik luister muziek en nu is dat Smooth Criminal die door Glee gecovered is, alleen hij is nogal nsle, en daardoor ga ik ook snel typen xD]

Ich liebe dich 27.12.23

[hahah daar heb ikook altijd last van. die is leuk. net als what doesn't kill]
    Lilly
    "de sms'jes ja die heb ik verwijderd." zeg ik en ik knik.
    Ik knikte even naar de serveerster en nam een slokje ijsthee.

[leueke lange zaterdag]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Isabelle

"Ah, okee. Maar waarom blijf je eraan denken. Geloof je nou echt dat ze je of ons iets aandoen?" Vraag ik dan en neem een slokje van mijn water.
    "Ze zeggen het. Maar doen is een ander verhaal."

[Nu luister is Heads will roll/Thriller xD]

Ich liebe dich 27.12.23

[ik laat men duits ff overhoren. brb]

Lilly
    Ik voel even een rilling over mijn rug trekken.
    "Je kent ze niet, ze doen het echt. Zo hebben ze een keer iemand helemaal kaal geschoren nadat ze hem ineklaar geramd hadden" ik voel de kippenvel op mijn armen staan ondanks de zon.

[ich bin zurück]xD

[je moet: I believe i can fly/ fly doen die is leuk en Here's to us.]

Isabelle

"Je kent ze niet, ze doen het echt. Zo hebben ze een keer iemand helemaal kaal geschoren nadat ze hem in elkaar geramd hadden."
    Ik zucht even.
    "Die gasten zijn bang dat hun iets gedaan worden, daarom doen ze stoer voor hun 'vriendjes'." Zeg ik en neem nog een slokje van mijn water.

Ich liebe dich 27.12.23

Lilly
    Ik knik. ik kijk een beetje rond en zie allerlei soorten mensen lopen.
    "Maar hoe gaat het bij jou?" denkend aan Florence

[ bericht aangepast op 8 april 2012 - 13:03 ]

[it's here a little bit dead]

[Rajah - Mombasa]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jeremy

Ik kreun zacht wanneer haar lippen zich om mijn erectie sluiten.
    "Donna," weet ik uit te brengen.
    Mijn ogen sluiten zich, en weer kreun ik van genot. Ze maakt me stapelgek, ze heeft me in haar macht. En dat feit alleen al windt me nog meer op.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Dymphna schreef:
    Mary

"Moet- moet een spiegel hebben."
    Niet-begrijpend kijk ik haar aan en volg haar. Ik raap mijn tas op, die ik naast de fonteintjes heb laten vallen. Ik haal mijn gsm eruit, en geef hem aan haar, zodat ze zichzelf kan bekijken.
    "Ch-charlie? Heb ik iets verkeerds gedaan?" vraag ik voorzichtig.

Donna

Hij kreunt zachtjes mijn naam. Ondeugend kijk ik hem aan en versnel het tempo. Met mijn handen ga ik over zijn lichaam. Ik streel het zachtjes wat een contrast is wat ik met mijn mond doe. Normaal heb ik niet zoveel met dit. Gewoon om het feit dat ik er zelf geen plezier aan beleef maar nu, nu geniet ik er zelf van.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jeremy

Ze versnelt haar tempo en ik bijt op mijn lip om mijn gekreun tegen te houden. Alles wat ze doet, het voelt gewoon perfect. Zo perfect dat ik mijn hoogtepunt bijna voel komen, maar ik wil het helemaal nog niet. Zacht mompel ik haar naam.
    "D-Donna, ni-niet..."
    Veel krijg ik er niet uit, aangezien ik continu naar adem moet happen.