• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    "Nou dank je om het er in te wrijven, maar ik weet al dat ik een verschrikkelijk persoon ben, dat heeft Michael me onderhand al duidelijk gemaakt. En ik wil zijn naam niet meer horen. Het hoeft niet meer."
    "Charlie, je bent niet verschrikkelijk. Knoop dat goed in je oren."
    Het komt er kwader en luider uit dan bedoeld was, maar het kan me niet schelen.
    "En als je dan toch zo kwaad op hem bent, zet je er dan overheen, en doe niet zo zielig. Waar is de 'loop-allemaal-naar-de-hel'-Charlie, wie het niks kon schelen wat mensen van haar dachten en deden?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Charlie, je bent niet verschrikkelijk. Knoop dat goed in je oren. En als je dan toch zo kwaad op hem bent, zet je er dan overheen, en doe niet zo zielig. Waar is de 'loop-allemaal-naar-de-hel'-Charlie, wie het niks kon schelen wat mensen van haar dachten en deden?"
    Er springen tranen in mijn ogen en ik kijk Mary geschrokken aan.
    "Ik hield van die jongen, Mary, voor de eerste keer in mijn leven. Waarom denk je dat het me zoveel doet? Dat ik zo kwaad ben? Daar kom je niet even zomaar overheen! En die Charlie is compleet maar dan ook volledig de grond in geboord."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ik hield van die jongen, Mary, voor de eerste keer in mijn leven. Waarom denk je dat het me zoveel doet? Dat ik zo kwaad ben? Daar kom je niet even zomaar overheen! En die Charlie is compleet maar dan ook volledig de grond in geboord."
    Ik zucht. Dit gaat nergens heen.
    "Charlie, ik weet niet wat er tussen jullie precies is gebeurd, en je hoeft me ook niet alles te vertellen."
    Ik probeer mezelf zo rustig mogelijk te houden.
    "Zeg me wat ik moet doen om je beter te doen voelen. Ik weet dat je gek bent op die jongen, en hij op jou."
    Ja, daar heb ik ervaring mee. Ik schud de gedachte van me af en hoop dat het niet mijn schuld is dat ze ruzie gehad hebben.
    "Ik mocht die jongen al niet, en nu hij je zo kwetst nog minder."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Charlie, ik weet niet wat er tussen jullie precies is gebeurd, en je hoeft me ook niet alles te vertellen. Zeg me wat ik moet doen om je beter te doen voelen. Ik weet dat je gek bent op die jongen, en hij op jou. Ik mocht die jongen al niet, en nu hij je zo kwetst nog minder."
    Ik zucht. Waarom begrijpt ze het nou niet.
    "Mimsy, hij is niet gek op me. Hij is me vergeten, compleet vergeten. Poef, alsof ik nooit bestaan heb. Dat zegt genoeg."
    Ik haal een hand door mijn haren en glimlach als ik merk dat ik een stuk mis. Het voelt veel fijner.
    "En hiermee kan je me niet helpen. Waarmee je me wel kan helpen is een winkel zoeken waar het minder warm is en me eerlijk vertellen als mijn kont er dik uitziet in de broeken die ik pas."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Mimsy, hij is niet gek op me. Hij is me vergeten, compleet vergeten. Poef, alsof ik nooit bestaan heb. Dat zegt genoeg."
    Ik besluit wijselijk mijn mond te houden dat dat alles behalve persoonlijk met haar te maken heeft.
    "En hiermee kan je me niet helpen. Waarmee je me wel kan helpen is een winkel zoeken waar het minder warm is en me eerlijk vertellen als mijn kont er dik uitziet in de broeken die ik pas."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "En wijs me niet meer zo vaak af als ik je een knuffel geef. Het is goed bedoeld, en ik heb ook een ego."
    Plagend geef ik haar een heupstootje en neem haar mee de winkelstraat in.
    "Jij zegt maar waarnaar je op zoek bent, dan kan ik helpen zoeken naar een winkel."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "En wijs me niet meer zo vaak af als ik je een knuffel geef. Het is goed bedoeld, en ik heb ook een ego. Jij zegt maar waarnaar je op zoek bent, dan kan ik helpen zoeken naar een winkel."
    Ik kijk haar serieus aan.
    "Dat ik geen knuffel wil heeft heel weinig met jouw ego te maken. Een ander had waarschijnlijk al een mep gekregen dus prijs je gelukkig. Ik wil het niet nu, het doet pijn, Mary."
    Ik denk nog even na over wat ik precies wil. Volgens mij is moet ik gewoon iets leuks zien en dan weet ik het wel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Dat ik geen knuffel wil heeft heel weinig met jouw ego te maken. Een ander had waarschijnlijk al een mep gekregen dus prijs je gelukkig. Ik wil het niet nu, het doet pijn, Mary."
    Ik wiebel even van de ene voet op de andere.
    "Charlie, stop dan met zo te doen, want zo wil ik je alleen maar knuffels geven."
    Ik kijk even rond.
    "Is dat iets?"
    Het is een soort van alternatieve winkel, maar ik heb echt geen idee waarnaar ze op zoek is.
    "Of is dat te extreme verandering?"
    Ik grinnik even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Als zijn hand nogmaals tussen mijn benen glijdt weet ik het zeker: dit duurt niet lang meer. Ruw zoen ik hem terug en beweeg ik mee op zijn ritme. Met een klein lachje gooi ik hem achterover op zijn rug zodat ik op hem zit. Mijn handen strelen zijn bovenlichaam en plagerig druk ik kleine kusjes over heel zijn lichaam.

    Michael komt hoor maar ik heb even geen inspiratie.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Geeft niet hoor ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jeremy

    Ik schrik wanneer ze me achterover duwt, en ik stop slechts enkele seconden met haar te verwennen. Kreunend kijk ik haar aan. Als ze nu het tempo opvoert, weet ik dat het niet lang meer gaat duren. Voorzichtig trek ik haar naar me toe, en druk liefdevol mijn lippen op de hare. Zacht streel ik met mijn tong over haar lippen en sluit genietend mijn ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Jeremy trek me naar zich toe. Liefdevol zoen ik hem terug terwijl ik het tempo nogmaals opvoer. Met mijn handen houd ik zijn hoofd vast maar al snel glijden ze weer over zijn goedgevormde bovenlichaam. Mijn mond gaat mijn handen achterna.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Zoals ik al dacht, voert ze het tempo op, en ik kreun weer haar naam.
    "Donna, ni- niet..."
    Ik verstrengel onze vingers en sluit mijn ogen terwijl ik mijn hoogtepunt voel komen. Kreunend kom ik klaar, en ik laat mijn hand over haar lichaam glijden, om haar nog te stimuleren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Charlie, stop dan met zo te doen, want zo wil ik je alleen maar knuffels geven. Is dat iets? Of is dat te extreme verandering?"
    Ik trek een wenkbrauw op wanneer ik haar blik volg.
    "Wat?" zeg ik met een hoog stemmetje. "Ik ben geen hippie!"
    Ik geef Mary een speelse mep tegen haar arm. Nee, dat wordt het absoluut niet. Ik heb een hekel aan die types die geitenwollen sokken in sandalen dragen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Wat? Ik ben geen hippie!"
    Ik grinnik.
    "Charlie met spacecake, lachen!"
    Ik kijk haar droog aan en maak een peace-teken.
    "Grapje. Oeh, wat dacht je van die winkel?"
    Ik wijs naar een gothic winkel. Ik geniet hier veel te hard van.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Donna, ni- niet..."
    Maar het is al te laat, kreunend komt hij klaar. Zijn hand glijdt weer over mijn lichaam en hij begint mij weer te stimuleren.
    "Jeremy," kreun ik zachtjes.
    Het duurt niet lang of ik kom ook klaar. Hijgend ga ik van het af en ga ik naast hem liggen. Mijn hoofd rust op zijn borstkas. Uit mijn broekzak vis ik een pakje sigaretten en ik steek er een op.
    "En is de prins opnieuw tevreden?" vraag ik nog na hijgend.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."