• Ik kwam vandaag thuis en toen lag er oppeens een plastic zakje met een hempje erin. Dus ik was nieuwschierig en toen keek ik en toen was het het Black veil Brides hempje van large wat ik heel graag wilde hebben.


    Van mijn vriend gehad. ben er helemaal blij mee.
    Ik vond het zo erg lief !

    Hebben julie wel eens iets van een vriend of vriendin gehad waar je helemaal blij en verliefd op was. *verliefd op wat je kreeg
    en wat kregen julie ?


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ik vind hem eng. o.o Die ogen lijken op the Grudge...
    Ik kreeg een Spongebob beker.


    Your make-up is terrible

    Ik heb van mijn ex een hangertje voor aan mijn ketting gekregen een G-sleutel (van muziek), alleen het is met het uitgaan (van de relatie) een beetje misgelopen, dus ik draag dat ding nooit :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Awsome! :D


    26 - 02 - '16

    Ik wil dat ook ;o
    Een vriend van mij heeft Black Veil Brides ontmoet ^^

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 19:24 ]

    ik vind hem nogal eng.. srry:X


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ik krijg ijs van mijn vrienden. Ik hou van ijs.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Een ring, haha. En ik zit vrijwel altijd met een hele grote glimlach op mijn gezicht als ik mijn vrienden / mijn vriendje zie. Lieve vriend(inn)en hier? O, dat zijn GERROH, Assassin, xPadfoot, Poubelle, Citizen, Voiceless, JaiRy, Tule, Mortenson, Insomania en al die andere lieve mensen die ik nu vergeet, haha.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    Een ring, haha. En ik zit vrijwel altijd met een hele grote glimlach op mijn gezicht als ik mijn vrienden / mijn vriendje zie. Lieve vriend(inn)en hier? O, dat zijn GERROH, Assassin, xPadfoot, Poubelle, Citizen, Voiceless, JaiRy, Tule, Mortenson, Insomania en al die andere lieve mensen die ik nu vergeet, haha.

    That's me*O*
    Ghehe, neh, ik heb geen vrienden die zoiets doen, hun vriendschap is goed genoeg, en ik heb ook nog geen vriendje :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Uh, nee.
    Forever alone.


    Food.

    Awh das echt lief van je vriend! (:
    Ik heb geen vriendje haha. Mijn vrienden geven altijd kaarten op mijn verjaardag en ik vind het altijd grappig/lief wat erop staat, dus al die kaarten houd ik als aandenken.
    Mijn moeder is wel heel lief voor me. Door haar heb ik nu een jaarabonnement op girlz omdat ik het verrijkingsproject heb afgerond (: Ik wilde echt heel graag een abonnement dus ik was zó blij! ;D

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 19:50 ]


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Het liefste wat ik ooit gekregen heb van mijn vriendin is een micro-sd kaartje met allemaal fotos van haar erop en een filmpje waarin ze haar liefde voor mij nog eens uitdrukt. Bij dat filmpje heb ik tranen laten lopen, want het was zo ongelofelijk lief. Ik denk niet dat dat overtroffen kan worden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yoda schreef:
    Ik krijg ijs van mijn vrienden. Ik hou van ijs.

    Dat. En ik vind het echt een nice shirt. <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Een cd. Nee ehm, een bak popcorn ofzo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb een paar dagen geleden dit kettinkje gekregen van mijn vriend. Ik ben 'm daarna wel steeds vergeten om te doen, omdat ik nooit kettinkjes draag :W
    Maar ik was er wel blij mee ja.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Beren schreef:
    Ik heb een paar dagen geleden dit kettinkje gekregen van mijn vriend. Ik ben 'm daarna wel steeds vergeten om te doen, omdat ik nooit kettinkjes draag :W
    Maar ik was er wel blij mee ja.

    oww die is nice !:Y)


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3