• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael

    "H-hou hou je k-kop."
    Ik schud mijn hoofd en kijk naar zijn lachende gezicht. Ondanks dat ik niet weet wat er zo grappig is, is zijn hoofd al hilarisch genoeg om te lachen. Ik schud mijn hoofd en haal mijn hand door mijn haren.
    "Wat is er zo grappig?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Ik voel hoe Irial dieper probeert te komen. Ik besluit hem te helpen.
    Ik doe mijn benen om hem heen en trek hem dan naar me toe.
    Hij buigt zich over me heen en doet of hij me wil kussen maar gaat naar mijn hals en bijt er zachtjes in.
    Ik kreun harder en kras over zijn armen heen. Ik trek hem nog dichter tegen me aan en voel hem dieper gaan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    "Wat is er zo grappig?" vraagt Michael, hoewel hij zelf een lach lijkt te onderdrukken. Ik probeer mezelf te kalmeren om deftig te kunnen uitleggen aan die jongen wat er nou precies zo grappig is.
    "Nou ik zat m-me af te v-vragen waar je G-Grace precies wilde op-op-opblazen." Op het einde van de zin zit ik alweer als een halve gare te gieren.

    Irial

    Kyle slaat zijn benen om me heen en trekt me zo naar zich toe waardoor ik vanzelf dieper kom. Ik kreun tegen zijn huid aan en geniet van zijn de krassen die hij op mijn armen zet. Ik laat mijn handen over zijn lichaam glijden en neem hem bij zijn heupen beet om zijn onderlijf nog meer naar me toe te trekken. Ik kreun luid, dieper kan niet meer.
    Zuchtend haal ik mijn lippen uit Kyle's hals en druk ze hard op die van hem. Ik beweeg zachtjes mijn heupen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ga slapen.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Night, dear ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Irial laat zijn handen over mijn lichaam gaan en pakt mijn heupen en trekt me nog neer naar zich toe.
    Hij kreunt luid. Ik merk dat verder niet kan. Ik kreun bij het idee dat hij helemaal in me zit.
    Irial haalt zijn lippen uit mijn hals en drukt ze hard op de mijne.
    Ik beantwoord het en ga erin mee.
    Ik voel hoe hij zijn heupen zachtjes beweegt. "Sneller." Kreun ik waarna ik mijn lippen weer op de zijne druk.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Trustee.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Puntje puntje puntje, puntje puntje PUNT! Puntje puntje puntje, puntje puntje PUNT!]

    [:$ *Uch* Sorry *uch*]

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 23:42 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    "Sneller," kreunt Kyle waarop hij me weer kust.
    Ik grijns even tegen zijn lippen aan en neem na een harde stoot een hevig tempo aan. Tja, hij had niet gezegd hoeveel sneller.
    "Snel genoeg?" fluister ik tegen zijn lippen aan.
    Ik bijt even op zijn onderlip.

    [Ich gehe auch schlafen.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Slaap ze. :)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Kyle

    Na een harde stoot neemt Irial een hevig tempo aan.
    "Snel genoeg?" Fluistert hij tegen mijn lippen en bijt even op mijn onderlip.
    Ik kan zijn vraag alleen maar beantwoorden met onophoudelijk gekreun.
    Mijn ademhaling gaat sneller en ik beweeg met hem mee.
    Ik doe mijn handen op zijn rug en zet mijn nagels er weer in.
    Ik kreun zijn naam een aantal keer.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [haahah welkom in de seksclub]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mispattinson --> MissEverdeen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael

    "Nou ik zat m-me af te v-vragen waar je G-Grace precies wilde op-op-opblazen."
    Lachend trek ik mijn wenkbrauw op en ik schud mijn hoofd.
    "Dat mag ze zelf doen, hoor," grinnik ik.
    "Ik maak het alleen maar af."
    Ik kijk naar zijn lachende gezicht en schud opnieuw mijn hoofd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    MissEverdeen schreef:
    Lilly
    Ze loopt naar een cd kast en ik snapte wat ze ging doen.
    Ik liep naar de kast ernaast en begon mee te zoeken.
    Uiteindeiljk vond ik wat we zochten.
    " Isa"zei ik zacht en stak hem naar haar uit.

    [ vandaaf ben ik naar de bios dus niet online. sochtends en smiddags wel]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan