• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 17:25 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    (Ik pas het even aan ^^)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mignon Deferière

    Ik voel een klap in mijn gezicht. Woedend kijk ik Patrick aan. Hij grijpt me vast bij mijn nekvel.
    'Isolatie.'
    Dit keer is het mijn tijd om het walgend aan te kijken.
    "Als jij me nog een keer op deze manier aanraakt," sis ik tegen de man.
    "Ik maak je kapot. En niet alleen jou, dit hele kamp. En ik doe het met alle liefde."
    Met veel geweld probeer ik mezelf los te krijgen. Ik sla en schop hem helemaal blauw.
    "Ik klaag je aan om mensenmisbruik. Weet je, dit lijkt wel een Razzia's," sis ik.
    "Ik leef niet zestig jaar geleden midden in de Holocaust, ik leef in een normaal land, vuile mof."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Welke lettertype heb je trouwens gebruikt in de cover? Me gusta :3]

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 17:33 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (ik moet eten, ben over 20-30 minuten terug)


    Now life has killed the dream I dreamed

    Het lettertype

    Patrick Hathaway
    Het kind blijft maar schelden, dus duw ik haar als eerste in het kleine stenen huisje. ik heb inmiddels wel al heel wat blauwe plekken door dat kind.
    'En daar blijf je tot je je lesje geleerd hebt.'
    De sluitel draai ik om en stop ik terug in mijn binnenzak. Het huisje is van steen, de deur van ijzer, en ramen zijn er niet. Ze kan nog net ademen, maar lgit is er niet. Nu het andere meisje nog. Ik draai me naar Maya.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 17:36 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Yay, thanks! Weet iemand trouwens wat ik met Catherine kan doen? Of is er iemand nog een beetje alleen aan het rondzwerven? Haha :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Maya
    "En wat ben je nu van plan?" vroeg ik lichtelijk verveeld.
    Er moet snel wat actie komen, voor ik in slaap val. Ik kijk anders wel een aflevering van Spongebob of zoiets.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Alexis ligt bij het meer met een opgezwollen enkel =3 ]


    El Diablo.

    Mignon Deferière

    Patrick duwt me in een donker hokje. Er zijn geen ramen en het is stikke donker. Er is totaal geen licht.
    "En daar blijf je tot je, je lesje geleerd hebt," hoor ik hem roepen.
    Ik schreeuw terug. Ik schreeuw dat ik hem kapot maakt op alle manieren die mogelijk zijn. Dat hij eraan gaat. Ik vergelijk hem met de meest erge mensen uit de geschiedenis en scheld het uit voor dingen die ik anders nooit zou zeggen. Boos sla ik op de stalen deur maar het heeft allemaal geen zin. Ik ga in een hoekje van het hokje zitten en trek mijn benen op. De XTC heeft me ondertussen slaperig gemaakt. Ik voel mezelf rozig worden en sluit mijn ogen. Ik kan deze tijd het best slapend doormaken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Patrick hathaway]
    'Je hebt nog een keuze,' waarschuw ik haar. 'Verontschuldig je voor je gedrag, of ik breng je naar de andere isolatie kamer. diep in het bos. Misschien zou je er zelfs je eerste nacht kunnen doorbrengen.' Ik glimlach en wacht af.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    (Food ^^ Geef me eventjes)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Catherine

    Ik nam afscheid van Sasha, en besloot naar het meer te gaan. Ik zag dat er al een meisje zat, en ze leek ergens pijn te hebben. Ik kwam dichterbij, en zag dat haar enkel opgezwollen was. ''Wat heb je gedaan?'' vroeg ik haar verbaasd. ''Ik ben trouwens Catherine'' grinnikte ik even. Mijn nieuwsgierigheid overwon mijn beleefdheid, nog zo'n slechte eigenschap van me.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lauuu come back to me. *denkt of ze nog een gastje gaat aanmaken of niet*

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 17:42 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maya
    "Voor ik mijn keuze maak, heb ik een vraag," zei ik achterdochtig.
    Ik wist niet of ik Mignon moest steunen en dus voor de isolatie moest kiezen of voor mijn veiligheid en nee...ik vraag eerst gewoon de vraag en dan maak ik een keuze. Ik laat me niet kennen en die Patrick mag wat mij betreft doodvallen.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 17:45 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Ik ga even snel eten, ben in ongeveer 15 minuutjes terug ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''