• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.

Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.

Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper

Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo

Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx

[ bericht aangepast op 4 april 2012 - 17:25 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Maya
    "Ik wou een vriendin sms'en en dat kon niet met die klote begeleiders die sowieso mijn GSM zouden afpakken," zei ik en had lichtelijk moeite met het uitspreken van het woord vriendin, want ik wist dat de persoon waar ik over sprak wel meer was dan een gewone vriendin.
    Ik haalde snel mijn Sidekick uit mijn beha en deed hem aan, ik keek naar mijn contactpersonen en klikte op Jess haar naam en stuurde snel een sms, met de simpele woorden dat ik van haar hield en dat als ze me ooit nog wou spreken tijdens dit gedoe, dat ze me niet moest sms'en of bellen. Ik stopte mijn Sidekick weer terug.
    "Laten we Pat even irriteren," zei ik niet-wetend wat ik zou doen.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

[Iemand naar Alexis of Noah?]

El Diablo.

Escritura schreef:
    Patrick Hathaway
    Zaal vier is leeg, wat net zo goed is. ik haal mijn schouders op en begin koffers te doorzoeken. Er hoeven geen mensen bij te zijn, hier hebben hun ouders voor getekent. ik smijt verschillende spullen de tas in en schud mijn hoofd. Arme kinderen.

Jace Dream Duval
    'Misschien is de rest nog buiten,' antwoord ik, hoewel dat duidelijk is. ik hoef niet per se vrienden te maken hier. Ik wil dit verdomde kamp gewoon overleven, zonder te moeten veranderen... Met een zucht ruim ik mijn koffer weer op, Patrick heeft hem helemaal overhoop gegooid.

[Lees ik het nou goed of staat daar niet een zin waaruit blijkt dat Pat(Why do I call him like this?) medelijden met de peepz heeft?]

Catherine

Ik volg het voorbeeld van Annabelle. Ik pakte snel een sigaretje, zocht haastig naar de aansteker en stak hem aan. Ik nam een trekje en voelde de rook binnendringen. Dit had ik wel gemist, de afgelope dagen. Ik wist niet of Sasha rookte, maar bood hem een sigaretje aan.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Jace Dream Duval
    'Okay...' antwoord ik aarzelend. Ik sta op van het bed, duw de gesloten koffer met mijn voet er weer onder en loop richting de deur. Bloed warm, vijfendertig graden of zoiets. en ik loop met jeans en een trui aan. Maar ik kon moeilijk beleefd weigeren en me in deze zaal opsluiten. Dus zette ik maar een stap de hitte in.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Lemmiwinks schreef:
    (...)

[Lees ik het nou goed of staat daar niet een zin waaruit blijkt dat Pat(Why do I call him like this?) medelijden met de peepz heeft?]

Natuurlijk heeft hij medelijden, ze zijn ziek in hun hoofd. (cat)

Escritura schreef:
    (...)

Natuurlijk heeft hij medelijden, ze zijn ziek in hun hoofd. (cat)

Grrr, als Pat niet zo knap was en niet een digitaal, fantasy-persoontje was, dan had ik zijn knappe kop ervan afgerukt.

Sasha

Annabelle en Catherine net een sigaretje op. Ik snuif de heerlijke rookgeur op. Ik ga glimlachend bij hen staan. Catherine biedt me ook een sigaretje aan, maar ik laat mijn vingers over haar hand glijden om vervolgens haar sigaret weg te ritsen. Ik neem er een trekje van en geef het ding dan terug aan haar.
    "Geen zin in regeltjes volgen?" vraag ik met een duister lachje.
    Ik til mijn kin omhoog en blaas de rook langzaam uit. Subtiel kijk ik over haar schouder naar de twee jongens die uit een zaal komen. Jammer dat ze niet bij mij liggen.

[ bericht aangepast op 4 april 2012 - 16:47 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Alexis

Ik bleef maar even liggen, lopen zou nu moeilijk gaan. Ik sloot mijn ogen, enn genoot van de zon op mijn huid. Dan ga ik maar even zonnen.

El Diablo.

Mignon Deferière

"Laten we Pat even irriteren."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "De zelfde gedachtes," lach ik en ik haal het zakje onder mijn jurkje vandaan.
    "Zin in een plezierpilletje?" vraag ik grinnikend.
    Zelf neem ik er een pilletje XTC in en slik hem door met water. Veel dierbare spulletjes heb ik onder mijn kleding verstopt. Ik ben er ondertussen gevorderd in, thuis moest ik ook altijd alles verstoppen.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

(I like Sasha, he's bad-ass. I totally expect him to screw every guy there.)

Julian Dan Forli
    Buiten lijkt het nog warmer te zijn dan net, dus ik ren even terug naar binnen, trek mijn T-shirt uit, gooi die in de koffer en ga in mijn zwemshort weer naar buiten. Niet dat ik van plan was om te zwemmen -ik had nog geen poeltje gezien-, maar gewoon omdat het bloedheet was. Als ik even vergeet dat ik in een kamp zit opgesloten, zou ik bijna kunnen geloven dat ik zo meteen op weg ga om een stel vrienden op te pikken om te gaan surfen. Was het maar waar, was het maar waar.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Escritura schreef:
    (I like Sasha, he's bad-ass. I totally expect him to screw every guy there.)

I expect him to fuck the girls as well (cat)
    Zeg, zal ik nog een personage maken anders? *twijfelt*

[ bericht aangepast op 4 april 2012 - 16:41 ]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Catherine

''Geen zin in regeltjes volgen?'' zei hij, nadat hij een trekje van mijn sigaret had genomen. Ik snoof. ''Ik ben hier niet vrijwillig, dus waarom zou ik?'' antwoordde ik, en grijnsde toen. Nee, ik zal niet toegeven. Regels? Nooit van gehoord.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Annabelle codnis

"regels zijn er om overtreden te worden." antwoordt ik. "he, kijk daar is zaal 4!" zei ik en wijs nar een bordje waar groot 'zaal 4' op staat.

Now life has killed the dream I dreamed