• Hey, ik heb vandaag Mako Mermaids gezien een H2O serie van Netflix. Ik dacht dat ik er misschien wel een RPG van zou kunnen maken omdat, het net wat anders in dan Just add water. Ik wil het graag met iemand anders doen omdat, ik het erg druk met school het en andere persoonlijke dingen. Ik hoop dat er iemand mee wil doen. Ik ga proberen het best wel uitgebreid te maken daarom zou het handig zijn als er iemand anders was die mij zou kunnen helpen. Ik kan het altijd nog over H2O Just add water doen omdat de meeste van jullie die denk ik wel kennen.


    Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vraag maar als je een vraag hebt.

    [ bericht aangepast op 17 april 2014 - 19:37 ]


    Always be yourself unless you can be a unicorn, then always be a unicorn.

    Ik zou wel mee willen doen :)

    Leuk er zouden wel wat meer mee moeten doen maar dat komt denk ik ooit wel eens en anders niet.


    Always be yourself unless you can be a unicorn, then always be a unicorn.

    Ik wil ook wel, maar ik volg de serie niet :'(


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Oké, dit klinkt even heel, heel erg dom. Ik wil wel graag meedoen omdat ik de eerste vijf afleveringen van Mako mermaids gezien heb, maar ik heb geen idee wat een rpg is. Heb op internet gezocht en daar stond dat het een rollenspel is. Ik ben nog maar kort lid dus dan moet je me wel vertellen hoe dat precies in zijn werk gaat.


    "Tell me, is it wrong if it makes you feel right? You'll never know if you don't even try"

    Ik zou wel mee willen doen :)


    be gay do crimes